Cuckold

07-06-2007 08:55 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend is al enige tijd geïnteresseerd in cuckold. Samen hebben ervaringen in parenclubs met trio's MMV en een aantal thuis date's ook MMV. Voor een trio ben ik zeker in, maar wat ik nu anders vind is dat mijn vriend een onderdanige rol wil binnen de trio's, het hele cuckold gebeuren er omheen. Voor mij is het een hele nieuwe wereld die ik tot op heden nog geen plekje heb gegeven. Mijn vriend heeft andere gevoelens ontwikkeld en ik moet erg wennen aan het idee. Ik sta er niet negatief tegenover! Zijn er hier mensen die ervaring hebben met cuckold?
Heb nog nooit gehoord van die term... wat is het precies?
quote:Heb nog nooit gehoord van die term... wat is het precies?Blx, enige uitleg vind je hier
Ik heb er thuis geen ervaring mee, ondanks dat ik meerdere bedpartners heb windt mijn man dat niet op, maar als jou vriend dit zeer opwindend vind en jij staat daar voor open dan is dat toch alleen maar geweldig.
Ik heb de verklaring even doorgelezen en het slaat wel een beetje op de situatie hier.

Mijn man gaat regelmatig met onze vriendin naar bed.Ik weet ervan en haar man weet ervan en we hebben er allebei geen moeite mee.

Ik denk niet dat haar man er opgewonden van wordt in tegenstellig tot mij.

Ik denk eerder dat hij het wel makkelijk vindt.( dan hoeft hij niet) want voor hem hoeft sex niet zo en als het dan al eens gebeurt is hij meestal in 5 minuten klaar.

Ik weet niet of het helemaal is wat je bedoeld maar ik kan je verder alleen maar zeggen dat je niets moet doen dat je tegen staat.

En mochten jullie het toch een keer willen proberen maak dan goede afspraken zoals stoppen als het voor 1 van beide niet goed voelt
Ik kan zelf erg opgewonden worden als mijn vriendin met een andere man of vrouw bezig is ben dan zeker niet jaloers of zo.Soms moedig ik het ook wel een aan of doe dan zelf niet mee maar kijk en geniet daar heel erg van.Heb eens gelezen dat dit ook wel wife sharing word genoemd
Huba, bedankt voor de link!

Mijn vriend lijkt het erg geil wanneer ik sex heb met een andere man, die andere man is dominant naar mijn vriend toe.

Ik zou graag mensen spreken die hier ervaring mee hebben.
quote:

Huba, bedankt voor de link!

Mijn vriend lijkt het erg geil wanneer ik sex heb met een andere man, die andere man is dominant naar mijn vriend toe.

Ik zou graag mensen spreken die hier ervaring mee hebben.

Het belangrijkste is duidelijk vooraf afspraken over de grenzen waarbinnen dit 'spel'wordt gerspeeld
@ Marcell, ja dat zullen we tzt ook zeker goed, met "gewone" trio's deden we dat ook altijd.
quote:

Mijn vriend is al enige tijd geïnteresseerd in cuckold.

ik moet erg wennen aan het idee. Ik sta er niet negatief tegenover!

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met cuckold?

@ Zyxel: Heb je er zelf inmiddels al ervaring mee opgedaan?

Of is het bij een fantasie (van je vriend) gebleven?

denk dat veel meer mannen er over fantaseren

denk niet dat het heel raar is....

Ik vind het ook super geil als mijn vriendin seks heeft gehad met een ander en wij daarna seks hebben.
Mijn man vindt het ook erg opwindend om te kijken hoe ik seks heb met een andere man maar dat onderdanige herken ik dan weer juist niet. In bed ben ik juist de onderdanige;)
Oh, dit is al een heel oud topic zie ik nu ineens;)
@dwarsmaarnietlazy

dan blazen wij het gewoon nieuw leven in
quote:dwarsmaarnietlazy schreef op 14 september 2011 @ 12:40:

Mijn man vindt het ook erg opwindend om te kijken hoe ik seks heb met een andere man maar dat onderdanige herken ik dan weer juist niet. In bed ben ik juist de onderdanige;)Herken ik ook. Man vindt het fantastisch om mij bezig te zien, maar bij hem ben ik de onderdanige.
quote:wifra98 schreef op 14 september 2011 @ 13:20:

[...]

Herken ik ook. Man vindt het fantastisch om mij bezig te zien, maar bij hem ben ik de onderdanige.Dan is het dus niet Cuckold.
nee, dat weet ik. Maar vond het leuk om te zien dat anderen dit ook zo beleven.
Een cuckhold-man wordt opgewonden door zijn eigen sexuele onkunde. Met een erectie stofzuigen als de cuckhold-vrouw ligt te krikken met haar minnaar en hij is zich een ongeluk aan het aftrekken gedurende tijd dat zij weg is. Ook kan het gebeuren dat hij helemaal vervangen wordt door haar minnaar....

Die ik-gerichtheid ervan zou ik niet trekken. Jij die zijn fantasie uitleeft...wat erg. (nou ja, als ik me er een voorstelling van zou moeten maken dat ik dat zou moeten doen).

Ik wil een vent die dol op mijn tieten is en die zin heeft in een potje rollebollen met mij.....niet één die thuis met zichzelf zit te spelen terwijl ik met een ander aan de haal moet.

Maar hey..wie ben ik.
Wifra

Ik vind het ook wel leuk om te lezen dat het bij jullie ook zo gaat. Mijn vriendinnen denken daar toch wat anders over dus met hen kan ik daar niet over praten. Vind ik wel eens jammer want ervaringen uitwisselen kan soms zo leuk zijn. Gelukkig vind ik zelf het idee dat mijn man naar me kijkt terwijl ik seks heb met een ander ook erg opwindend dus we vullen elkaar goed aan;)
Goh, nooit van gehoord dat 'cuckold' !! Maar ik geloof dat dat wel een beetje voor ons op gaat ook. Hoewel mijn man nou niet echt voor sulletje wil doorgaan.

Ik ken mijn man al sinds zijn studietijd. Toen ik hem leerde kennen kreeg ik zijn studievriend er eigenlijk ook meteen bij. Toen nog heel onschuldig hoor, maar we trokken veel gezamelijk op. Zijn ook een paar keer met zijn drietjes op vakantie geweest.

Nooit wat gebeurd hoor maar wel gezellig. Hij is altijd single gebleven. Ongelofelijk want toch een leuke vent. Maar hij houd er wel van om het zo maar te zeggen dus veel wisselende vriendinnen.

Een paar jaar geleden waren was hij bij ons op een feestje, voor de verandering eens alleen, en zou blijven slapen. Iedereen had teveel op en nadat alle andere gasten weg waren is het wel heel gezellig geworden. Een beetje flirten was ik wel van hem gewend maar hij begon echt áan me te zitten' We waren allemaal een beetje dronken en tot mijn grote verbazing (achteraf ) begon mijn man hem aan te moedigen !! En ik liet het allemaal maar gebeuren (en vond het best spannend!!) Nou ja, van het een kwam het ander en voor ik het wist lag ie boven op me onder de ogen van mijn eigen kerel! Zelf hield ie afstand en vond het allemaal prachtig. De volgende dag hebben we het er eigenlijk niet eens meer over gehad. Niemand durfde eigenlijk. Toch is er toen op een of andere manier een soort onuitgesproken 'toestemming' gekomen. Sindsdien laat ik me regelmatig verwennen door onze 'huisvriend' en daarna genieten mijn man en ik daar nog heerlijk van na. Hij wil altijd alles weten en een enkele keer is hij er bij (in de kamer ofzo). Dat bevalt ons eigenlijk prima.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven