O jee, geen Wordfeut?!
zondag 8 januari 2012 om 20:35
Het is zo lekker om af en toe een woordje te leggen. Nu Wordfeut bij mij al een paar uur niet werkt, merk ik pas hoe gewoon het is geworden om snel even wat woordjes weg te werken. Zo verschrikkelijk verslaafd ben ik echt niet maar ik merk nu wel dat het toch wel enigszins in 'mijn systeem' zit..... Griezelige ontdekking!
Werk het alleen bij mij niet of zijn er meer 'gedupeerden'?
Werk het alleen bij mij niet of zijn er meer 'gedupeerden'?
zondag 8 januari 2012 om 21:19
Oohh dus daarom kreeg ik geen verbinding met de wordfeud server!!
Maar, ik vroeg me af. Met hoeveel mensen wordfeuden jullie tegelijk? En wat zijn jullie wordfeud gewoontes? Ik ben wel zo iemand dat ik soms zin heb om het spelletje zo snel mogelijk af te ronden, maar sommige potjes duren nu al weken.
Maar, ik vroeg me af. Met hoeveel mensen wordfeuden jullie tegelijk? En wat zijn jullie wordfeud gewoontes? Ik ben wel zo iemand dat ik soms zin heb om het spelletje zo snel mogelijk af te ronden, maar sommige potjes duren nu al weken.
zondag 8 januari 2012 om 21:23
Ik speel met ongeveer 10 bekenden. Gemiddeld duurt een potje denk ik een dag of drie. Soms doe ik een dag nauwelijks iets omdat ik nou eenmaal niet de hele dag met de iPad op schoot kan zitten (gelukkig heb ik naast het Vivaforum en WordfeuD nog een 'echt' leven). Daarom is het ook zo'n lekker spel: snel even een woordje leggen terwijl ik in de pannen roer (voorbeeldje hè).
zondag 8 januari 2012 om 21:28
zondag 8 januari 2012 om 21:39
zondag 8 januari 2012 om 21:41