Heppie new toppik

08-01-2012 19:47 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het valt me op dat in de meeste topics elkaar "Heppie nieuw toppic" (in al zijn varianten aan schrijfwijzes) gewenst wordt.

Waar slaat dit op? Waarom is het iets om te "vieren" Waarom wens je een ander een happy nieuw toppic toe?

Kunnen we het elkaar heppy niew toppick niet centraliseren? Wat mij betreft mag dit toppik daarvoor gebruikt worden.
Het begon ooit in het allereerste 3000+ topic. Om het zo snel mogelijk vol te krijgen postte iedereen daar toen als gekken en was er een O & N-gevoel toen het topic eindelijk vol was. Bij deel 2 wenste iedereen elkaar toen Happy New Topic met champagne en vuurwerk en dit gebruik is daarna overgeslagen op andere kletstopics.

Ik vind het wel gezellig staan, voor het groepsgevoel enzo.
quote:nouschi schreef op 08 januari 2012 @ 20:00:

Wat is dáár nou weer mis mee pffff altijd wat te zeiken hier.Precies, al dat gezeur...
quote:iris1969 schreef op 08 januari 2012 @ 21:16:

Het begon ooit in het allereerste 3000+ topic. Om het zo snel mogelijk vol te krijgen postte iedereen daar toen als gekken en was er een O & N-gevoel toen het topic eindelijk vol was. Bij deel 2 wenste iedereen elkaar toen Happy New Topic met champagne en vuurwerk en dit gebruik is daarna overgeslagen op andere kletstopics.

Ik vind het wel gezellig staan, voor het groepsgevoel enzo.

Volgens mij bestaat het al vele jaren langer hoor.

Op meerdere fora in meerdere kletsgroepjes.

Echt geen uitvinding van 3000+

(niet dat de poster dit leest...die heeft me onder de negeer )
quote:boterblommetje schreef op 08 januari 2012 @ 21:39:

[...]

Oja joh?
quote:iris1969 schreef op 08 januari 2012 @ 21:16:

Ik vind het wel gezellig staan, voor het groepsgevoel enzo.Er zijn hier toch geen groepjes?
quote:duploo schreef op 08 januari 2012 @ 20:11:

@ Sgaaaap ik zie het nut van elkaar heppie new topic wensen niet in, vandaar mijn vraag. moet alles nut hebben dan?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:duploo schreef op 08 januari 2012 @ 21:45:

[...]

Er zijn hier toch geen groepjes?

Kletsgroepjes zat hier.

Maar ik zie dat je het gebruik al hebt overgenomen. Leuk!
quote:duploo schreef op 08 januari 2012 @ 21:45:

[...]

Er zijn hier toch geen groepjes?ik het weleens gehoord van HET groepje,maar dat kan ook een urban legend zijn?
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 08 januari 2012 @ 20:14:

Nou ja happy new seizoen wie is de mol vind ik ook wel een blijvertje hoor

Ik kende hnt eigenlijk alleen van de 3000 ploeg maar nu zie ik het idd wel vaker. Ik vind het een leuk begin. Bij de 3000 noemen we het einde van een vorig topic ook echt oud en nieuw en plakte we in het nieuwe topic champagne en/of vuurwerk plaatjes.ooh ik was dus mosterd.
quote:boterblommetje schreef op 08 januari 2012 @ 21:39:

[...]

(niet dat de poster dit leest...die heeft me onder de negeer )

Echt? Laat ik nou ook gedacht hebben dat het op 3000+ bedacht is. Hebben ze het gewoon gepikt!

De lilluke neplolbroeken.

Mazz, ik zou een actie starten
quote:rosanna08 schreef op 08 januari 2012 @ 21:59:

Mazz, ik zou een actie starten Je wordt belazerd waar je bijstaat op zo'n forum.
quote:mazzelen schreef op 08 januari 2012 @ 22:02:

[...]

Je wordt belazerd waar je bijstaat op zo'n forum. egwel
quote:iris1969 schreef op 08 januari 2012 @ 21:50:

[...]

Kletsgroepjes zat hier.

Maar ik zie dat je het gebruik al hebt overgenomen. Leuk!

Ik wil er graag bij horen, dus als dit de gewoontes zijn, dan zal ik mij proberen te voegen naar de heersende omgangsvormen.

Ik moet wel zeggen dat het wel een soort plichtmatige wens is ipv een welgemeende hartelijke wens.
quote:boterblommetje schreef op 08 januari 2012 @ 21:51:

[...]

ik het weleens gehoord van HET groepje,maar dat kan ook een urban legend zijn?HET groepje.... ja, van gehoor wel ja,...
Het hóeft natuurlijk niet hè, al vond ik het wel een giller in een serieus niet-kletstopic .
hilarisch
Maar goed, genoeg zuurpruimen hier die nergens meer de lol van kunnen inzien, dus ik wens je nog een Happy New Topic .
Zure pruimen, schuimende vagijnen, frigide k*tjes, lekkende dozen........voor elke man valt er wel wat te hengelen hier.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
WIe zijn hier eigenlijk de zuurpruimen? Diegenen die de lol van HNT wensen niet in zien? Is dat lollig dan? Of degenen die de lol van dit topic niet inzien? En nee, dit is niet lollig.
quote:duploo schreef op 08 januari 2012 @ 22:18:

WIe zijn hier eigenlijk de zuurpruimen? Diegenen die de lol van HNT wensen niet in zien? Is dat lollig dan? Of degenen die de lol van dit topic niet inzien? En nee, dit is niet lollig.Goeie vraag.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:duploo schreef op 08 januari 2012 @ 22:18:

WIe zijn hier eigenlijk de zuurpruimen? Diegenen die de lol van HNT wensen niet in zien? Is dat lollig dan? Of degenen die de lol van dit topic niet inzien? En nee, dit is niet lollig.Ik vind beide lollig. Kan dat ook?
quote:mazzelen schreef op 08 januari 2012 @ 22:31:

[...]

Ik vind beide lollig. Kan dat ook?Dan ben je denk ik geen zuurpruim... Maar ja, volgens welke maatstaven he? Ik vind mezelf ook geen zuurpruim volgens mijn eigen maatstaven maar HNT vind ik STOM!
Kijk Duploo als je daar nu gewoon mee begonnen was.

Jij vind HNT stom, dat mag.
Danku! Wilt u er dan mee ophouden dat te doen? Of dat gecentraliseerd (bijv op dit topic) te doen? Kleine moeite toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven