verkracht.

09-01-2012 18:15 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
lieve mensen, ik beheer dit account samen met mijn vriendin (donna) vandaar ook DonCha. Mijn vriendin heeft dit dan ook echt meegemaakt. En heeft daar veel moeite mee.

Ik weet niet hoe ik deze berichten kan verwijderen, want als ze dit zou lezen zou ze denk ik alleen maar dieper in de shit komen te zitten. Ook vind ik dat jullie gelijk hebben ze had het wel iets beter moeten formuleren, waardoor het meer gelovig leek. Dit heeft zij dan ook gedaan omdat ze hier veel moeite mee heeft, zij kan dit niet goed formulieren. Sorry dat zij jullie zo heeft laten twijfelen.

Groet Chanel
anoniem_144581 wijzigde dit bericht op 10-01-2012 20:27
Reden: Vriendschap
% gewijzigd
Hiervoor moet je echt bij de professionele hulpverlening zijn. Sterkte
Zeker drie keer??? Wat bedoel je daar mee?
Naar de hulpverlening terug. Het nieuwe jaar is ingegaan dus je kan weer een paar consulten krijgen zonder veel kosten. Dus hup, naar je huisarts hiermee.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Dat ik 3 keer verkracht ben, door mijn buurman, mijn vader en mijn broer.
Ik ga ook weer profesionele hulp inschakelen. Maar het is ook wel eens lekker iets van je af te schrijven.
He dame....

Schrok een beetje van de titel, het blijft een beetje confronterend iedere keer weer voor me als ik het woord zie.

Ik ga er niet op in, maar ik weet heel goed wat het is om niet vrijwillig sex te hebben met iemand.

Het enige wat ik je kan zeggen is dat als je huidige vriend je hierin steunt, je echt een schat van een man hebt.

en verder: psychische hulp heb je dus gehad, maar is kennelijk nog niet voldoende. Waarom is dat gestopt?

Sommige meisjes lopen jarenlang in therapie. Is niets ergs aan, zolang het je helpt is het goed. Waarom niet nog een keer in therapie. Verwerkingsprocessen duren nou eenmaal langer bij de een dan bij de ander.
Twijfel.
Twangel, daar heb je helemaal gelijk in. Is het jou ook overkomen?
Maar het zeker voor het onzekere: naar de huisarts voor professionele begeleiding.
Doncha: beter lezen. Ik heb dat al toegegeven in mn post net.

En om eerlijk te zijn heb ik ook mn twijfels, Siss
Ik geloof dit verhaal niet. Waarom heb je het onder seks geplaatst?
Pas op, Twangel. Geen goed gevoel bij.
In beide gevallen moet er goed psychische hulp op. Dat wel. Wel heel erg als mijn vermoeden juist is. Hoop het niet.
Wat een verhaal, Doncha! Ik denk ook dat je gebaat bent bij professionele hulp, dus mijn advies is ook: naar de huisarts en van daaruit verder kijken. Dan kun je in ieder geval al erover praten met iemand buiten dit forum. Heel veel sterkte hiermee...
quote:missverrektekoekwaus wrote on 09 January 2012 @ 18:26:

Ik geloof dit verhaal niet. Waarom heb je het onder seks geplaatst?Hmmm, of het nou waar is of niet, anderen kunnen baat hebben bij de tips en adviezen die gegeven worden. Misschien algemeen daarop focussen?...
quote:Ligeia schreef op 09 januari 2012 @ 18:29:

[...]

Hmmm, of het nou waar is of niet, anderen kunnen baat hebben bij de tips en adviezen die gegeven worden. Misschien algemeen daarop focussen?...Ik begrijp wat je bedoelt, Ligeia. En meestal sta ik er ook zo in als ik denk aan trollen. Maar een eventueel faketopic over zoiets pijnlijks kan ik erg moeilijk hebben..
heb ook mijn twijfels maar goed, TO prof hulp inschakelen
quote:Ligeia schreef op 09 januari 2012 @ 18:29:

[...]

Hmmm, of het nou waar is of niet, anderen kunnen baat hebben bij de tips en adviezen die gegeven worden. Misschien algemeen daarop focussen?...Ja, naar de huisarts. Waar of niet, als het niet waar is heb je ook hulp nodig want dan ben je sowieso ernstig ziek als je dit post. Andere tips zijn er niet!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:missverrektekoekwaus wrote on 09 January 2012 @ 18:31:

[...]

Ik begrijp wat je bedoelt, Ligeia. En meestal sta ik er ook zo in als ik denk aan trollen. Maar een eventueel faketopic over zoiets pijnlijks kan ik erg moeilijk hebben..Ik snap jouw en andermans bezwaren op mijn beurt ook weer. Blijft lastig...
Alleen de hulpverlening kan wat voor jou betekenen denk ik.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
My point exactly.quote:Fame schreef op 09 januari 2012 @ 18:33:

[...]

Ja, naar de huisarts. Waar of niet, als het niet waar is heb je ook hulp nodig want dan ben je sowieso ernstig ziek als je dit post. Andere tips zijn er niet!
Ik wilde het niet zeggen... Maar aangezien er meer twijfelaars zijn..
TO zegt dat ze al bij Mentrum heeft gelopen. Dit is een instelling voor zware psychiatrische problemen en/of verslaving. De hulp is er dus al (geweest).
TO heeft jouw moeder deze drie mannen niet aangegeven, jij was minderjarig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven