verkracht.
maandag 9 januari 2012 om 18:15
lieve mensen, ik beheer dit account samen met mijn vriendin (donna) vandaar ook DonCha. Mijn vriendin heeft dit dan ook echt meegemaakt. En heeft daar veel moeite mee.
Ik weet niet hoe ik deze berichten kan verwijderen, want als ze dit zou lezen zou ze denk ik alleen maar dieper in de shit komen te zitten. Ook vind ik dat jullie gelijk hebben ze had het wel iets beter moeten formuleren, waardoor het meer gelovig leek. Dit heeft zij dan ook gedaan omdat ze hier veel moeite mee heeft, zij kan dit niet goed formulieren. Sorry dat zij jullie zo heeft laten twijfelen.
Groet Chanel
Ik weet niet hoe ik deze berichten kan verwijderen, want als ze dit zou lezen zou ze denk ik alleen maar dieper in de shit komen te zitten. Ook vind ik dat jullie gelijk hebben ze had het wel iets beter moeten formuleren, waardoor het meer gelovig leek. Dit heeft zij dan ook gedaan omdat ze hier veel moeite mee heeft, zij kan dit niet goed formulieren. Sorry dat zij jullie zo heeft laten twijfelen.
Groet Chanel
anoniem_144581 wijzigde dit bericht op 10-01-2012 20:27
Reden: Vriendschap
Reden: Vriendschap
% gewijzigd
maandag 9 januari 2012 om 19:18
maandag 9 januari 2012 om 19:47
Helaas zijn er wel vreemdere dingen gebeurd, ik zou ook niet zo snel zeggen dat het niet waar is. Omdat het verschrikkelijk is als het wel waar is en men je niet gelooft, daar lopen slachtoffers van seksueel geweld helaas maar al te vaak tegen aan.
@TO: wat voor soort hulp heb je gezocht? Misschien zou praten met lotgenoten kunnen helpen? En heb je wel eens overwogen om aangifte te doen?
@TO: wat voor soort hulp heb je gezocht? Misschien zou praten met lotgenoten kunnen helpen? En heb je wel eens overwogen om aangifte te doen?
maandag 9 januari 2012 om 20:58
Afstandelijk, bijna cynisch, over iets praten kan juist helpen als je je verhaal kwijt wil. Dat maakt het niet minder erg. Als ik over een nare tijd uit mijn leven praat, dan doe ik dat ook ijskoud (vrijwel zonder enige emotie), omdat ik het anders niet kán vertellen. Niet iedereen is heel emotioneel en vol tranen bij het vertellen over een traumatische ervaring.
Of dit verhaal waar is...geen idee. Maar ik vind het minder erg om serieus op een (achteraf blijkend) onzin verhaal in te gaan, dan om iemand met dergelijke ervaringen voorbarig al weg te schuiven als een leugenaar.
Er zijn vreemdere dingen gebeurd op deze planeet dan wat ik in de OP lees.
Of dit verhaal waar is...geen idee. Maar ik vind het minder erg om serieus op een (achteraf blijkend) onzin verhaal in te gaan, dan om iemand met dergelijke ervaringen voorbarig al weg te schuiven als een leugenaar.
Er zijn vreemdere dingen gebeurd op deze planeet dan wat ik in de OP lees.
maandag 9 januari 2012 om 21:54
dinsdag 10 januari 2012 om 14:41
dinsdag 10 januari 2012 om 17:55
Doncha, je hebt aardig wat reacties gekregen onderhand.
Kan je begrijpen dat (en ik zal het op mezelf betrekken) ik het een ietwat ongeloofwaardig verhaal vind?
Je vroeg aan mij of ik het had meegemaakt. Ik heb toegegeven dat het inderdaad mij ook overkomen is. Maar had je dan niet willen weten hoe ik hulp heb gezocht? Ik snap niet waarvoor je dit topic hebt aangemaakt; wat is nou concreet je vraag. Moest je het van je af schrijven ofzo? Vreemd, want je reageert niet op de vragen die gesteld worden.
En mocht dit alles een schreeuw om aandacht zijn: bedankt dat ik er weer aan mocht denken. Topdag gehad.
Kan je begrijpen dat (en ik zal het op mezelf betrekken) ik het een ietwat ongeloofwaardig verhaal vind?
Je vroeg aan mij of ik het had meegemaakt. Ik heb toegegeven dat het inderdaad mij ook overkomen is. Maar had je dan niet willen weten hoe ik hulp heb gezocht? Ik snap niet waarvoor je dit topic hebt aangemaakt; wat is nou concreet je vraag. Moest je het van je af schrijven ofzo? Vreemd, want je reageert niet op de vragen die gesteld worden.
En mocht dit alles een schreeuw om aandacht zijn: bedankt dat ik er weer aan mocht denken. Topdag gehad.