verkracht.

09-01-2012 18:15 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
lieve mensen, ik beheer dit account samen met mijn vriendin (donna) vandaar ook DonCha. Mijn vriendin heeft dit dan ook echt meegemaakt. En heeft daar veel moeite mee.

Ik weet niet hoe ik deze berichten kan verwijderen, want als ze dit zou lezen zou ze denk ik alleen maar dieper in de shit komen te zitten. Ook vind ik dat jullie gelijk hebben ze had het wel iets beter moeten formuleren, waardoor het meer gelovig leek. Dit heeft zij dan ook gedaan omdat ze hier veel moeite mee heeft, zij kan dit niet goed formulieren. Sorry dat zij jullie zo heeft laten twijfelen.

Groet Chanel
anoniem_144581 wijzigde dit bericht op 10-01-2012 20:27
Reden: Vriendschap
% gewijzigd
quote:feeks schreef op 09 januari 2012 @ 19:14:

[...]

Haai mop, hoe is t met je Goed, weer lekker aan het rellen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Ligeia schreef op 09 januari 2012 @ 19:08:

Anders kijk ik voortaan ook even op welke pijler een topic wordt geplaatst... Vind jij het ook niet vreemd dan? Ik zou het eerder op psyche plaatsen namelijk.
quote:missverrektekoekwaus wrote on 09 January 2012 @ 19:16:

[...]

Vind jij het ook niet vreemd dan? Ik zou het eerder op psyche plaatsen namelijk.Nou, ik kan overal wel een draai aan geven, maar ik zou een topic als dit ook echt bij Psyche plaatsen i.p.v. op deze verdorven Sex-pijler...
Helaas zijn er wel vreemdere dingen gebeurd, ik zou ook niet zo snel zeggen dat het niet waar is. Omdat het verschrikkelijk is als het wel waar is en men je niet gelooft, daar lopen slachtoffers van seksueel geweld helaas maar al te vaak tegen aan.

@TO: wat voor soort hulp heb je gezocht? Misschien zou praten met lotgenoten kunnen helpen? En heb je wel eens overwogen om aangifte te doen?
Dit verhaal klopt niet.

Indien het waar zou zijn, zou TS hier absoluut niet zo nonchalant, bijna cynisch mee omgaan.

Ik begrijp trouwens niet wat er zo leuk is aan verhalen verzinnen op een forum?
Ik geloof er de ballen niet van. Wat een wanhopige schreeuw om aandacht. Wacht maar totdat karma je pakt meisje..
quote:oogappeltje schreef op 09 januari 2012 @ 20:35:

Ik geloof er de ballen niet van. Wat een wanhopige schreeuw om aandacht. Wacht maar totdat karma je pakt meisje..Drie keer!
Vreemd dat je puberteit wel goed spelt...
Afstandelijk, bijna cynisch, over iets praten kan juist helpen als je je verhaal kwijt wil. Dat maakt het niet minder erg. Als ik over een nare tijd uit mijn leven praat, dan doe ik dat ook ijskoud (vrijwel zonder enige emotie), omdat ik het anders niet kán vertellen. Niet iedereen is heel emotioneel en vol tranen bij het vertellen over een traumatische ervaring.

Of dit verhaal waar is...geen idee. Maar ik vind het minder erg om serieus op een (achteraf blijkend) onzin verhaal in te gaan, dan om iemand met dergelijke ervaringen voorbarig al weg te schuiven als een leugenaar.

Er zijn vreemdere dingen gebeurd op deze planeet dan wat ik in de OP lees.
Ja, en waarom heef tTO helemaal niet gereageerd na het openen van dit topic dan?
Aangezien ik TO niet ben, hoef ik mij in het geheel niet voor haar te verantwoorden, Fame.
Dat vraag ik je toch helemaal niet?
quote:Fame schreef op 09 januari 2012 @ 21:30:

Ja, en waarom heef tTO helemaal niet gereageerd na het openen van dit topic dan?Zie bovenstaande.

Jawel, en ik hoef niet te verantwoorden waarom TO niet heeft geantwoord. Dat kan ze zelf het beste.
Wij zijn verhuisd toen mijn ouders hoorde dat mijn buurman dit had geflikt.

En daarna ben ik verhuisd nadat mijn moeder wist dat mijn vader en broer dit ook hadden gedaan.

Zo woonde ik dus nog alleen met mijn moeder. Mijn moeder heeft nooit aangiften gedaan omdat ze bang was

Voor mijn vader.
Doncha, je hebt aardig wat reacties gekregen onderhand.

Kan je begrijpen dat (en ik zal het op mezelf betrekken) ik het een ietwat ongeloofwaardig verhaal vind?

Je vroeg aan mij of ik het had meegemaakt. Ik heb toegegeven dat het inderdaad mij ook overkomen is. Maar had je dan niet willen weten hoe ik hulp heb gezocht? Ik snap niet waarvoor je dit topic hebt aangemaakt; wat is nou concreet je vraag. Moest je het van je af schrijven ofzo? Vreemd, want je reageert niet op de vragen die gesteld worden.

En mocht dit alles een schreeuw om aandacht zijn: bedankt dat ik er weer aan mocht denken. Topdag gehad.
Twangel en de TO s bye bye!
Toedeloe! Have a nice life!
Waddajoenoo, weer een vriendin die post onder TO's naam. Het forum is gratis hoor, je kunt zoveel nicks aanmaken als je wil.
Verwijder dan dit hele 3 pagina durende dramaverhaal maar. Godchristus dat je hier mee aandacht wil trekken zeg.

Succes met je karakter.

Enne Enter: thnx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven