ANTM serie 15!
maandag 21 november 2011 om 20:03
America’s Next Top Model staat garant voor hysterische modellen die regelmatig hun nagels naar elkaar uitslaan. Hoewel ze vaak als engeltjes op de foto staan, is het gedrag van de beauties af en toe duivels te noemen. In het alweer vijftiende seizoen dat maandag start, is dat niet anders. Meteen in de eerste aflevering is het weer raak. Zo is er een model dat een ander model verwijt dat ze niet genoeg inzet toont. Ook wordt een van de meiden bestempeld als ‘racist’. De gezelligheid is wederom ver te zoeken, maar de competitie is dan ook bikkelhard.
Nou dat belooft weer genoeg! Wie trasht weer mee?
Elke maandag om 20.30 uur op RTL 5
Nou dat belooft weer genoeg! Wie trasht weer mee?
Elke maandag om 20.30 uur op RTL 5
maandag 9 januari 2012 om 20:38
maandag 9 januari 2012 om 20:39
Ik vraag me dan af bij zo'n opdracht of de jury zal kijken naar hoe goed je keuze voor de ander is geweest. Of je er dus oog voor hebt en je een goede keus voor de ander hebt gemaakt qua model en boobsize enzo.
Of dat je expres je maatje gaat zieken zodat ze er niet uitziet. en dan? want je kan er toch als diegene-die-kloot'n-kleren krijgt er niet uti ziet? Krijg je dan ook aftrekpunten (in de niet seksuele zin van het woord )
Of dat je expres je maatje gaat zieken zodat ze er niet uitziet. en dan? want je kan er toch als diegene-die-kloot'n-kleren krijgt er niet uti ziet? Krijg je dan ook aftrekpunten (in de niet seksuele zin van het woord )
maandag 9 januari 2012 om 20:40
quote:steph schreef op 09 januari 2012 @ 20:38:
[...]
Dat zijn jullie ook hoor. Alleen is het vervelend kijken als er een man naast mij zit die ik alleen hoor zuchten hard zuchten. Die is nu werken.Hier dezelfde situatie vandaag... Op onze drie-jarig-huwelijks-verjaardag.. Vrachtwagenchauffeur, dan heb je dat hè.
[...]
Dat zijn jullie ook hoor. Alleen is het vervelend kijken als er een man naast mij zit die ik alleen hoor zuchten hard zuchten. Die is nu werken.Hier dezelfde situatie vandaag... Op onze drie-jarig-huwelijks-verjaardag.. Vrachtwagenchauffeur, dan heb je dat hè.
maandag 9 januari 2012 om 20:42
maandag 9 januari 2012 om 20:44
Dank pippin! Nee, geen snaai. Gisteren zijn we met ons gezinnetje (we hebben een dochter van 2) gezellig uit eten geweest. Bij de griek. En daar eet ik altijd teveel dus vanavond mijn sportmomentje al achter de rug en nu lekker antm kijken met een groot glas cola light en 2 snackajacks kaas. That's it. Ben nog aan het nagenieten van het grieken!
maandag 9 januari 2012 om 20:46
quote:mamaria schreef op 09 januari 2012 @ 20:44:
Dank pippin! Nee, geen snaai. Gisteren zijn we met ons gezinnetje (we hebben een dochter van 2) gezellig uit eten geweest. Bij de griek. En daar eet ik altijd teveel dus vanavond mijn sportmomentje al achter de rug en nu lekker antm kijken met een groot glas cola light en 2 snackajacks kaas. That's it. Ben nog aan het nagenieten van het grieken!Kliinkt goed!
Dank pippin! Nee, geen snaai. Gisteren zijn we met ons gezinnetje (we hebben een dochter van 2) gezellig uit eten geweest. Bij de griek. En daar eet ik altijd teveel dus vanavond mijn sportmomentje al achter de rug en nu lekker antm kijken met een groot glas cola light en 2 snackajacks kaas. That's it. Ben nog aan het nagenieten van het grieken!Kliinkt goed!