leeftijd parenclub

31-12-2011 15:38 183 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met welke leeftijd ging jij voor het eerst naar de parenclub?
quote:xxxlondon schreef op 09 januari 2012 @ 22:14:

[...]

En laat ik vooropstellen ...dat als ik in ene pc kom...ik het niet met jou ga doen! O zo!Maar als je er komt denk je nu wel bij iedere man.... zou dat stout zijn...
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 januari 2012 @ 22:11:

[...]

Alleen in het stadion, als ze allemaal " los " gaan en een mallotig sjaaltje omhebben. Op maandagmorgen zie jij toch ook niet aan je directeur/ huisarts/ buurman/ vuilnisman dat hij op zaterdag heeft staan joelen in het stadion?Ja maar...en ik wil echt niet lullig zijn met m'n "ja maar"...mensen die voetbalfan zijn, zijn dat niet alleen maar die ene wedstrijd. Voetbalfans hebben doorgaans een lifestyle rondom dat voetbalgebeuren. Net als refo's of fanatieke moslims.... Nou ja, wat ik wil zeggen is dat als je een bepaalde manier denkt...dat dan op meerdere vlakken te merken is...Dat dat niet alleen geissoleerd is op die ene zaterdagavond.
quote:stout1975 schreef op 09 januari 2012 @ 22:16:

[...]

Maar als je er komt denk je nu wel bij iedere man.... zou dat stout zijn...
quote:stout1975 schreef op 09 januari 2012 @ 22:16:

[...]

Maar als je er komt denk je nu wel bij iedere man.... zou dat stout zijn...Ja tuurlijk, want jij kan advocaat zijn of putjesschepper......
Dat is het hem nou juist London, het ís voor de meeste mensen geen lifestyle.

Het is gewoon een hele spannende avond voor stellen die het vaak ook wel leuk vinden om samen een geheimpje te delen.
quote:xxxlondon schreef op 09 januari 2012 @ 22:17:

[...]

Ja maar...en ik wil echt niet lullig zijn met m'n "ja maar"...mensen die voetbalfan zijn, zijn dat niet alleen maar die ene wedstrijd. Voetbalfans hebben doorgaans een lifestyle rondom dat voetbalgebeuren. Net als refo's of fanatieke moslims.... Nou ja, wat ik wil zeggen is dat als je een bepaalde manier denkt...dat dan op meerdere vlakken te merken is...Dat dat niet alleen geissoleerd is op die ene zaterdagavond.

Hooligans hebben 'n lifestyle rondom dat voetbalgebeuren. De gemiddelde voetbalfan heeft dat niet.

Fanatieke gelovigen hebben 'n lifestyle rondom hun religie. Gematigde gelovigen niet.

Hardcore sexfeestenbezoekers hebben 'n lifestyle rondom die feesten. De gemiddelde parenclubbezoeker niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 januari 2012 @ 22:15:

[...]

Als je het zo héél stellig brengt dan praat dat toch een stuk minder " gezellig ", jammer genoeg.Ik bedoel dat helemaal niet "stellig".....jij zegt ook helemaal niet dat het fout is, of verkeerd...alleen maar dat je er geen woorden aan vuil wil maken omdat het toch maar vooroordelen zijn.
quote:xxxlondon schreef op 09 januari 2012 @ 22:17:

[...]

Ja maar...en ik wil echt niet lullig zijn met m'n "ja maar"...mensen die voetbalfan zijn, zijn dat niet alleen maar die ene wedstrijd. Voetbalfans hebben doorgaans een lifestyle rondom dat voetbalgebeuren.

Dan heb je het over de echte die-hards. Met een voetbaltattoo en een vlaggetje in hun auto. En die het clubshirt dragen als ze op vakantie zijn.

Negen van de tien, daar weet jij niet van of ze naar het stadion gaan.

Net als refo's of fanatieke moslims.... Nou ja, wat ik wil zeggen is dat als je een bepaalde manier denkt...dat dan op meerdere vlakken te merken is...Dat dat niet alleen geissoleerd is op die ene zaterdagavond.

Er zijn inderdaad mensen die stralen het uit, die dragen het uit, die kleden zich op een bepaalde manier.............. maar écht; dat is een enkeling. Van de meeste mensen weet niemand van hun familie/ vrienden/ kennissen welke hobby ze er op na houden.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:xxxlondon schreef op 09 januari 2012 @ 22:20:

[...]

Ik bedoel dat helemaal niet "stellig".....jij zegt ook helemaal niet dat het fout is, of verkeerd...alleen maar dat je er geen woorden aan vuil wil maken omdat het toch maar vooroordelen zijn.Ik heb inderdaad geen zin om me te gaan zitten " verdedigen " tegen vooroordelen. Op een vraag wil ik antwoord geven.
Snappen jullie nou niet dat ik dat heel moeilijk vind om dat aan te nemen?

Ik zoek toch een soort van "overeenkomst". En dan echt meer als..we zijn schoon en gaan respectviol met elkaar om.

maar goed, ik ben de beroerdste niet...als ik fout zit en er echt niks anders is, dan wil ik dat heus wel aannnemen. Jullie weten het in deze echt beter...maar stuur me de volgende keer niet met een kluitje in het riet. Uitleggen mag best!
Ja, maar niet 25 keer.
quote:xxxlondon schreef op 09 januari 2012 @ 22:24:

Snappen jullie nou niet dat ik dat heel moeilijk vind om dat aan te nemen? Ik zie het, ja.Maar " leuker " ( smeuiiger/ viezer/ dommer/ ordinairder / whatever kan ik het niet maken zonder te moeten liegen

Ik zoek toch een soort van "overeenkomst".

Die heb je net gekregen; dol op sex, in de meeste gevallen meer dan dol op hun eigen partner ( ja, écht! ), op bepaalde vlakken erg vrij.

En dan echt meer als..we zijn schoon en gaan respectviol met elkaar om.

maar goed, ik ben de beroerdste niet...als ik fout zit en er echt niks anders is, dan wil ik dat heus wel aannnemen. Jullie weten het indeze echt beter...maar stuer me de volgende keer niet met een kluitje in het riet. Uitleggen mag best!
Nee stout...jij hebt niks uitgelegd!
Jawel hoor, maar daar ga ik nu mee stoppen
Nee hoor, echt niet...lees maar teug. Je hebt geen enkele inhoudelijke reactie op mijn posts gegeven. Geeftniks...maar ik heb geen reet aan jou gehad.
quote:xxxlondon schreef op 09 januari 2012 @ 22:24:

Snappen jullie nou niet dat ik dat heel moeilijk vind om dat aan te nemen?

Ik zoek toch een soort van "overeenkomst". En dan echt meer als..we zijn schoon en gaan respectviol met elkaar om.

maar goed, ik ben de beroerdste niet...als ik fout zit en er echt niks anders is, dan wil ik dat heus wel aannnemen. Jullie weten het in deze echt beter...maar stuur me de volgende keer niet met een kluitje in het riet. Uitleggen mag best!

London je bent een drammert!!! Zeg alsjeblieft wat je wil horen dan tik ik dat wel even braaf in mijn volgende reactie.

Als je dan de mensen hier toch niet geloofd dan maar zo. Is dit gezeur ook klaar!
It's never too late start living!
quote:stout1975 schreef op 09 januari 2012 @ 19:38:

Net als in de kroeg dus, van alles wat, van kamper tot advocaat.Speciaal voor London.
Ik ga geen moeite doen om xxxlondon uit te leggen wat voor een types er in een pc komen want 1 ding weet ik zeker dat ik zo'n type als haar (die mensen in hokjes plaatst) niet tegen wil komen in mijn favo pc. Ik hoop dan ook dat ze een afkeer blijft houden van pcbezoekers!

Oh jah en ps ik lijk enorm op leontien borsato;)
Daten?
quote:befunny schreef op 09 januari 2012 @ 23:31:

Ik ga geen moeite doen om xxxlondon uit te leggen wat voor een types er in een pc komen want 1 ding weet ik zeker dat ik zo'n type als haar (die mensen in hokjes plaatst) niet tegen wil komen in mijn favo pc. Ik hoop dan ook dat ze een afkeer blijft houden van pcbezoekers!

Oh jah en ps ik lijk enorm op leontien borsato;)
Oh ja en even on topic: 28 jaar eerste bezoek nu 32 en een trorse pc bezoeker!
als je wilt weten wat voor types er in een parenclub komen moet je een account aanmaken bij www.sdc.com, dan kun je op je gemak de types beoordelen.

ik vond het een doorsnee van de volwassen NL bevolking, welliswaar allemaal met een voorliefde voor exhibitionisme (sorry, kan het niet anders omschrijven want veel lak, lingerie en wat ook opvalt is dat de vrouw altijd poseert met der billen naar achter, in elk geval probeert men er op het voordeligst *proest* uit te zien) maar van alles wat.

trouwens grote makke hoor, van sdc dat je er zomaar ongegeneerd gluren mag voor een week.

(ter uwer informatie, maar ik denk dat niemand dat interesseert, ik ben er 3 dagen proeflid geweest, toen was ik wel uitgegluurd)

ík vind het wel bepaalde types.
London, ik ben net als jij nieuwsgierig en heb last vd vooroordelen die ik had (nu niet meer dankzij de welwillende uitleg van iedereen). Maar tjee zeg, wat kan jij drammen en alleen maar willen horen wat jij wil horen. Alle moeite en uitleg ten spijt die er gegeven is, maar aan jou is het niet besteed!

Dank voor de moeite damens en heren, ik heb er ten minste wel wat van mogen opsteken : D
quote:schouderklopje schreef op 10 januari 2012 @ 10:58:

London, ik ben net als jij nieuwsgierig en heb last vd vooroordelen die ik had (nu niet meer dankzij de welwillende uitleg van iedereen). Maar tjee zeg, wat kan jij drammen en alleen maar willen horen wat jij wil horen. Alle moeite en uitleg ten spijt die er gegeven is, maar aan jou is het niet besteed!

Dank voor de moeite damens en heren, ik heb er ten minste wel wat van mogen opsteken : DJij krijgt een schouderklopje
quote:rittel schreef op 10 januari 2012 @ 08:14:

als je wilt weten wat voor types er in een parenclub komen moet je een account aanmaken bij www.sdc.com, dan kun je op je gemak de types beoordelen.

ik vond het een doorsnee van de volwassen NL bevolking, welliswaar allemaal met een voorliefde voor exhibitionisme (sorry, kan het niet anders omschrijven want veel lak, lingerie en wat ook opvalt is dat de vrouw altijd poseert met der billen naar achter, in elk geval probeert men er op het voordeligst *proest* uit te zien) maar van alles wat.

trouwens grote makke hoor, van sdc dat je er zomaar ongegeneerd gluren mag voor een week.

(ter uwer informatie, maar ik denk dat niemand dat interesseert, ik ben er 3 dagen proeflid geweest, toen was ik wel uitgegluurd)

ík vind het wel bepaalde types.

Dit heb ik dus ook, want ik kijk geïnteresserd op die websites en pats boem, alle vooroordelen worden weer bevestigd.

Ik denk ook zeker dat alle lagen van de bevolking daar komen, maar niet iedereen houdt van vrije sex met redelijke willekeurige mensen (die je uitkiest op hun uiterlijk want kennen doe je ze niet echt), dus ik denk zeker wel dat er een overeenkomst zit in de state of mind van de bezoekers: een bovengemiddelde interesse in sex in alle mogelijke vormen, een vrije moraal op sexueel gebied en een exhibionistische inslag (want je weet dat men naar je kijkt).

Toch snap ik 2 dingen niet:

- waarom haalt men het niet wat meer uit het schimmige enigszins ordinaire gebeuren zodat het taboe er meer af gaat?

- waarom zijn mensen die zeggen trots op hun parenclubbezoek te zijn niet wat opener tegen de buitenwereld, zodat ook daardoor het taboe er wat meer afgaat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven