gadver de gadver....

10-01-2012 12:53 158 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit doe je toch serieus niet....

Iemand heeft op mijn oprit gepoept, ook niet een beetje, gewoon een hele berg diarree, met zakdoeken en al ligt het op mijn oprit!!

Wat nu? Ik ga zo wat over mn nek, als ik nou weet dat het van een bekende is die ziek is geworden kan ik zoiets (ook niet lachend, maargoed) best opruimen.

Maar wie poept er hemelsnaam op iemand anders zn oprit???

Het moet vannacht gebeurd zijn, want gisteravond lag het er echt nog niet en je kijkt er ook niet zomaar langs :S!

Heb al op weer.nl gekeken, maar heftige regenbuien, zoals we die al 2 weken elke dag hebben worden voorlopig niet meer voorspelt. Heb het met de tuinslang geprobeert van een afstandje eraf te spuiten, maar het "plakt" behoorlijk vast, wat dus zou betekenen dat ik er zo ongeveer boven moet gaan staan en dan "spuit" het natuurlijk met het water mee omhoog tegen mijn muur en nog erger, tegen mezelf aan......

Stel ik me aan dat ik dit niet kan opruimen en er zo'n drama van maak?
Haha, nou ben blij dat ik jullie in ieder geval aan het lachen gemaakt heb! En inderdaad het probleem wordt niet opgelost met het op het forum te schrijven, maar het werkt wel lekker relativerend.

Ga denk ik toch maar (met in mn hoofd een plaatje van een ree met een pakje tempo in zn bek, hihi, die was wel goed ) de optie van het zand proberen van MV!
Gewoon een emmer; heet water, veel chloor en vooral zachtjes! Niet smijten, ivm backsplash!
Gadver!!!!!

En dat tentenverhaal ook, wat aso.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
quote:lunaan schreef op 10 januari 2012 @ 13:17:

Doe eens een foto

Nee, niet!!!!

Heb ik iets gemist met een brievenbusswaffelende buurman?
*baal van mijn eigen nieuwsgierigheid*
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
quote:Artemis schreef op 10 januari 2012 @ 13:28:

[...]

Tja... TO, heb je je kerel vannacht niet gemist in bed?Jawel, die had nachtdienst, tenminste dat zegt ie......haha, ojee, kan ik wel een topic in de pijler relaties voor openen. Al is het maar om het moment van opruimen uit te stellen..... :S
quote:bijenrompje schreef op 10 januari 2012 @ 13:30:

Gewoon een emmer; heet water, veel chloor en vooral zachtjes! Niet smijten, ivm backsplash!Dit is waardevol advies! n i.v.m. die ree dacht ik meer aan een handig buideltasje.
quote:funnymiss schreef op 10 januari 2012 @ 13:31:

[...]

Jawel, die had nachtdienst, tenminste dat zegt ie......haha, ojee, kan ik wel een topic in de pijler relaties voor openen. Al is het maar om het moment van opruimen uit te stellen..... :S

Aha! The plot thickens! Lag het er al toen hij thuis kwam?

Ik zie het zo levendig voor me.. zo een geasfalteerde oprit met daarop een zacht dampende koeienvlaai met verfrommelde servetjes en een opazakdoek..

Sorry.. maar ik krijg dit beeld niet van mijn netvlies..
TO je ligt op de looproute van de dader, dat vannacht de wacht maar houden. Daders gaan vaak terug naar de plaats van ...........

Ik ga voor een bejaarde, ivm. die zakdoek erbij en dat die die 50m richting bos niet kon halen, dat de persoon is slecht ter been.
quote:Artemis schreef op 10 januari 2012 @ 13:33:

[...]

To obvious ! Het was kolonel Mosterd met de kandelaar in de bibliotheek
Ik vond de optie van Yette (bezem met een plastic zak eromheen) wel een goede.

Ineens schiet me weer een voorval tebinnen van lang geleden. Ik werkte bij een reisbureau midden in Amsterdam. Er lag daar geregeld hondenpoep pal voor de deur of de etalage, tot grote ergernis van de (nogal explosieve) eigenares. Op een dag zag ze vanuit de winkel dat er een mevrouw haar hondje voor de deur liet poepen. Tot onze verbijstering sprintte ze naar de keuken, pakte een stuk wc-papier, stormde naar buiten, greep de drol, achtervolgde de vrouw die inmiddels een heel eind verder was, en smeet dwars door die drukke winkelstraat die drol naar haar hoofd. Galukkig/helaas miste ze.

[...]

Vergeet niet het zakdoekje op sporen te laten onderzoeken, wie weet zit er DNA op...
Hahaha (sorry) wat een toestand

Gatver de gatver!
quote:bijenrompje schreef op 10 januari 2012 @ 13:35:

Ik zie het zo levendig voor me.. zo een geasfalteerde oprit met daarop een zacht dampende koeienvlaai met verfrommelde servetjes en een opazakdoek..

Sorry.. maar ik krijg dit beeld niet van mijn netvlies..ik ben ook een beelddenker
life ain't a perfect story, write it while you live it

[...]

Toen lag het er al inderdaad, maar ik was al op voor hij thuiskwam, dus toen ik de kliko buiten ging zetten zag ik het al. Hij was dus voorbereid, had al gesmst, let op: menselijk poep op onze oprit, geen grapje. Al stuurde hij in eerste instantie alleen maar haha terug.

Eenmaal thuis lachtte hij niet zo hard meer trouwens!
quote:Pompadoer schreef op 10 januari 2012 @ 13:36:

Ineens schiet me weer een voorval tebinnen van lang geleden. Ik werkte bij een reisbureau midden in Amsterdam. Er lag daar geregeld hondenpoep pal voor de deur of de etalage, tot grote ergernis van de (nogal explosieve) eigenares. Op een dag zag ze vanuit de winkel dat er een mevrouw haar hondje voor de deur liet poepen. Tot onze verbijstering sprintte ze naar de keuken, pakte een stuk wc-papier, stormde naar buiten, greep de drol, achtervolgde de vrouw die inmiddels een heel eind verder was, en smeet dwars door die drukke winkelstraat die drol naar haar hoofd. Galukkig/helaas miste ze.

Ineens schiet me weer een voorval tebinnen van lang geleden. Ik werkte bij een reisbureau midden in Amsterdam. Er lag daar geregeld hondenpoep pal voor de deur of de etalage, tot grote ergernis van de (nogal explosieve) eigenares. Op een dag zag ze vanuit de winkel dat er een mevrouw haar hondje voor de deur liet poepen. Tot onze verbijstering sprintte ze naar de keuken, pakte een stuk wc-papier, stormde naar buiten, greep de drol, achtervolgde de vrouw die inmiddels een heel eind verder was, en smeet dwars door die drukke winkelstraat die drol naar haar hoofd. Galukkig/helaas miste ze.Dat is echt ziek... Spreek die mevrouw dan gewoon aan.. wat een gek!
quote:bijenrompje schreef op 10 januari 2012 @ 13:36:

[...]

To obvious ! Het was kolonel Mosterd met de kandelaar in de bibliotheekO ja, die Kolonel Mosterd vind ik best een oude viespeuk inderdaad...
quote:bijenrompje schreef op 10 januari 2012 @ 13:35:

Sorry.. maar ik krijg dit beeld niet van mijn netvlies..Je beeld klopt heel aardig....
quote:funnymiss schreef op 10 januari 2012 @ 13:38:

[...]

Toen lag het er al inderdaad, maar ik was al op voor hij thuiskwam, dus toen ik de kliko buiten ging zetten zag ik het al. Hij was dus voorbereid, had al gesmst, let op: menselijk poep op onze oprit, geen grapje. Al stuurde hij in eerste instantie alleen maar haha terug.

Eenmaal thuis lachtte hij niet zo hard meer trouwens!Om zo een smsje zou ik ook echt moeten lachen
Geweldig dat verhaal van Pompadoer
quote:funnymiss schreef op 10 januari 2012 @ 13:38:

[...]

Eenmaal thuis lachtte hij niet zo hard meer trouwens!je had natuurlijk bij de aanblik moeten flauwvallen ipv sms-en, dan had hij het opgeruimd.

Ineens schiet me weer een voorval tebinnen van lang geleden. Ik werkte bij een reisbureau midden in Amsterdam. Er lag daar geregeld hondenpoep pal voor de deur of de etalage, tot grote ergernis van de (nogal explosieve) eigenares. Op een dag zag ze vanuit de winkel dat er een mevrouw haar hondje voor de deur liet poepen. Tot onze verbijstering sprintte ze naar de keuken, pakte een stuk wc-papier, stormde naar buiten, greep de drol, achtervolgde de vrouw die inmiddels een heel eind verder was, en smeet dwars door die drukke winkelstraat die drol naar haar hoofd. Galukkig/helaas miste ze.Je zou er toch net lopen...
quote:Pompadoer schreef op 10 januari 2012 @ 13:42:

[...]

je had natuurlijk bij de aanblik moeten flauwvallen ipv sms-en, dan had hij het opgeruimd.

Wel ff zorgen dat je de goede kant op flauwvalt dan.

(Niet zo:

Rembo en Rembo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven