gadver de gadver....

10-01-2012 12:53 158 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit doe je toch serieus niet....

Iemand heeft op mijn oprit gepoept, ook niet een beetje, gewoon een hele berg diarree, met zakdoeken en al ligt het op mijn oprit!!

Wat nu? Ik ga zo wat over mn nek, als ik nou weet dat het van een bekende is die ziek is geworden kan ik zoiets (ook niet lachend, maargoed) best opruimen.

Maar wie poept er hemelsnaam op iemand anders zn oprit???

Het moet vannacht gebeurd zijn, want gisteravond lag het er echt nog niet en je kijkt er ook niet zomaar langs :S!

Heb al op weer.nl gekeken, maar heftige regenbuien, zoals we die al 2 weken elke dag hebben worden voorlopig niet meer voorspelt. Heb het met de tuinslang geprobeert van een afstandje eraf te spuiten, maar het "plakt" behoorlijk vast, wat dus zou betekenen dat ik er zo ongeveer boven moet gaan staan en dan "spuit" het natuurlijk met het water mee omhoog tegen mijn muur en nog erger, tegen mezelf aan......

Stel ik me aan dat ik dit niet kan opruimen en er zo'n drama van maak?
quote:limelight schreef op 10 januari 2012 @ 14:05:

Heb je niet een stevige supermarktdoos, daarvan twee stukken naar elkaar toeschuiven, als een soort grijper. Kan het zo in één keer de vuilniszak in.

Denk dat hoe langer je wacht, hoe moeilijker het verwijderen gaat.Mocht je het beelld nog niet helemaal hebben: Het is diarree.. doorgaans is diarree een smurry en voornamelijk waterachtig bruine substantie. Schep dat maar eens op!
TO, hier geen tips over hoe je dit moet opruimen. Alleen een hard applaus dat je het gaat doen:

Of ze hebben vannacht een remake gemaakt van 2 girls 1 cup.. 2 girls 1 cup going outdoors..

Voor eenieder die niet weet wat 2 girls 1 cup is; mijn advies: ga NIET youtuben...
Volgens mij zat Hoeperdepoep op je stoep.

Heb je Hart van Nederland al gebeld? Die zullen het na hun aangrijpende verslag ter plaatse toch wel even willen opruimen?
*ziet TO nu hopeloos veel wijn achterover slaan om zichzelf moed in te drinken die zooi op te ruimen *

Dit is echt mijn nieuwe favoriete topic.
quote:bijenrompje schreef op 10 januari 2012 @ 14:10:

Of ze hebben vannacht een remake gemaakt van 2 girls 1 cup.. 2 girls 1 cup going outdoors..

Voor eenieder die niet weet wat 2 girls 1 cup is; mijn advies: ga NIET youtuben... Advies van Pompadoer: luister wél naar het advies van Bijenrompje.
ooit bruin strooizout gezien?? Ik nu wel.....

positieve is hieraan is dat het inderdaad goed absorbeert en ik het als redelijke vaste substantie kan opscheppen zometeen, hoop ik....
quote:funnymiss schreef op 10 januari 2012 @ 14:12:

ooit bruin strooizout gezien?? Ik nu wel.....

positieve is hieraan is dat het inderdaad goed absorbeert en ik het als redelijke vaste substantie kan opscheppen zometeen, hoop ik.... Hoop!
Waarom is dit viezer dan zo'n dampende berg hondenstront? Vind ik net zo goor zo lekker voor je deur. Stront is stront.
Sorry, TO, ik word hier erg melig van.

Ik zie je ook al helemaal heen en weer lopen om ons een update te geven van je vooruitgang. Verder nog geen buren in de straat gezien, die komen vragen wat je aan het doen bent?
oh en voor jullie: thnx voor alle grapjes, aanmoedigingen en complimenten. Is het toch nog ergens goed voor, namelijk, mijn zelfvertrouwen!

oja en over die bejaarde, wie weet ben ik volgende week wel op tv bij benidorm bastards, haha!
quote:bijenrompje schreef op 10 januari 2012 @ 14:07:

[...]

Mocht je het beelld nog niet helemaal hebben: Het is diarree.. doorgaans is diarree een smurry en voornamelijk waterachtig bruine substantie. Schep dat maar eens op!

Heb beeld, gelukkig geen geur

Heb honden en als er eens één overgeeft (zelfde idee qua substantie) dan ruim ik het zo op.
quote:Artemis schreef op 10 januari 2012 @ 14:14:

Sorry, TO, ik word hier erg melig van.

Ik zie je ook al helemaal heen en weer lopen om ons een update te geven van je vooruitgang. Verder nog geen buren in de straat gezien, die komen vragen wat je aan het doen bent?

geen buren te zien.....gek he?!?!

wordt er zelf ook melig van, maargoed, dat is al een hele vooruitgang op het misselijk worden van, van vanochtend
Om mijzelf niet geheel duidelijke redenen vind ik mensenstront toch nog net een tikje goorder dan hondenstront.
quote:Pompadoer schreef op 10 januari 2012 @ 14:12:

[...]

Advies van Pompadoer: luister wél naar het advies van Bijenrompje.Je hebt het gezien he..?
quote:funnymiss schreef op 10 januari 2012 @ 14:14:

oh en voor jullie: thnx voor alle grapjes, aanmoedigingen en complimenten. Is het toch nog ergens goed voor, namelijk, mijn zelfvertrouwen!

oja en over die bejaarde, wie weet ben ik volgende week wel op tv bij benidorm bastards, haha!Ik vind je stoer. En mocht ik ooit een flinke kwak mensenstront aantreffen voor mijn deur dan weet ik je te vinden.
Jaha, maar je hond is een bekende he. Dat scheelt.
Je eigen hond wel ....
quote:funnymiss schreef op 10 januari 2012 @ 14:16:

[...]

geen buren te zien.....gek he?!?!

wordt er zelf ook melig van, maargoed, dat is al een hele vooruitgang op het misselijk worden van, van vanochtendNou da's duidelijk dan: de buurman is Kolonel Mosterd en hij zit nu vanachter de vitrage toe te kijken. Ik zou hem even moonen.
quote:Pompadoer schreef op 10 januari 2012 @ 14:16:

Om mijzelf niet geheel duidelijke redenen vind ik mensenstront toch nog net een tikje goorder dan hondenstront.ik dus ook!!!
quote:bijenrompje schreef op 10 januari 2012 @ 14:16:

[...]

Je hebt het gezien he..? Niet nu, maar heb ooit inderdaad de verleiding niet kunnen weerstaan. Dat was een slecht idee.
TO; heb je al bedacht wat je man je cadeau mag geven / tegenpresentatie leveren omdat jij het gaat opruimen? Diamonds really are a girl's best friend.

Of wellicht wat toepasselijker; je favoriete parfum ?
Bedenk me nu ineens een hele simpele oplossing, maar ben er nu helaas te laat mee, er zit al zout door de poep.

Er zijn meerdere honden die mensenpoep heerlijk vinden, had de buurhonden gevraagd langs te komen, er zal vast wel één bij gezeten hebben, die dit als heerlijk toetje naar binnen wilde werken.
quote:patchouli_ schreef op 10 januari 2012 @ 14:14:

Waarom is dit viezer dan zo'n dampende berg hondenstront? Vind ik net zo goor zo lekker voor je deur. Stront is stront.Voor mij: Een mens, die even geevalueerd is als jij en ik, die dus weet hoe je met fatsoen je ontlasting kunt lozen (in een toiletpot) zonder dat iemand hier last van heeft, bewust en zonder schaamte (klaarblijkelijk) op je stoep gaat zitten kakken vind ik altijd nog 10000 x ranziger dan een hond, die geen toilet tot zijn beschikking heeft en afhankelijk is van ons, mensen, om zijn ontlasting op te ruimen. Asociaal als het baasje dit niet doet? Absoluut. Maar een mens die zelf uitgebreid gaat zitten schijten en wel het fatsoen heeft om zijn eigen reet af te vegen (ja dit soort mensen hebben geen kont maar een reet) met zakdoekjes maar de stront gewoon voor jouw huis laten liggen? Dat gaat mij te ver.
quote:limelight schreef op 10 januari 2012 @ 14:20:

Bedenk me nu ineens een hele simpele oplossing, maar ben er nu helaas te laat mee, er zit al zout door de poep.

.Jij houdt meer van kaneel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven