Lijf & Lijn alle pijlers

We kunnen het!!

08-08-2007 10:28 2778 berichten
Alle reacties Link kopieren

Lieve mede-afvallers

laten we, in onze pogingen af te vallen, ons voor ogen houden dat we dit doen voor een gezonder lichaam en een gezonder leven. Ook het stréven naar een gezonder gewicht is dus al goed. Elke kilo kwijt is een stap in de gezonde richting en elk niet genomen koekje ook!

Neem je dat koekje dan een keertje wel, geniet ervan! Ook dat is gezond, genieten van wat je hebt.

Dan maar een dag later op streefgewicht

Later is nu
Nee, toch nieuwsgierig.

Heb nl. wel een broek die stuk losser zit en dan wil je graag resultaat op de weegschaal zien. Nou, zelfde gewicht als 2 of 3 weken terug vind ik niet echt resultaat. Wel blij dat ik in het begin toch gemeten heb ...

O: brinta (geen brood meer)

T: 2 stroopwafels en een paar kleine bitterkoekjesdingen

L: 2 broodjes met gerookte zalm en één met chocopasta

T: stuk chocolade

zo'n 45 minuutjes skaten

A: geen idee
Later is nu
O: 1 cracker met grillworst, restje all bran met melk

T: niets

L: 3 boterhammen, 1 rauwe ham, 1 20+kaas, 1 hagelslag, karnemelk, beetje tzatziki

T; 1 mini celebration

D: grootmoeders frieten, kibbeling, sperciebonen, evt yoghurt toe
MMM, heb zo klekker geluched! Was met collega/viendin....

O: 3 crackers, melk

T: appeltaart (oeps)

L: ciabatta met gerookte kip, avocado, tomaat, bacon, mayo en sla, muntthee

T: fruit, weet nog niet wat en hoeveel

D: snijbonen ,gebakken aardappels of ovenaardappels (mag GG kiezen), vegetarische burger
Ik heb alleen maar broeken die strakker zitten... Grmbl.

Weekje Engeland was heerlijk. Lekker gegeten, wel te vet, maar niet te veel. Ook bijna niet gesnoept daar. Op het vliegveld op de heen- en terugreis wel. En vandaag McDonalds en nu aan de chocola. Morgen doen we weer normaal...
Correctie: vandaag doe ik (tot nu toe) bijna normaal.

K*teten. K*tgewicht. K*tgedoe. Zo.
En de topictitel vind ik ook al stom. Ik kan het helemaal niet.
hier ook zo iemand meave.....

vandaag ging het redelijk weer.

O: 1 cracker met rauwe ham, 2 met chocopasta, melk

T: 3 paaseitjes

L: 2 1/2 bolletje, melk

T: bleekselderij

D: club sandwicht met gerookte kip,rucola, tomaat, spek, avocade. Restje poffertjes (van de kinderen )als toetje.
Met de billen bloot dan maar...

O: bord cornflakes met zoetstof en melk

T: liga (2)

L: 3 of 4 crackers met phil light, 2 snack a jacks

T: 4 paaseitjes, 1 mini milky way, pakje vifit light

A: rijst met chicken tonight, yoghurt met honing

T: chocohagel
lieve schat, wat een karige lunch..... verder valt het wel mee toch?
Haha, ja, die lunch. Ik had geen brood mee en was vergeten dat ik twee vergaderingen had. En dus ook geen tijd om op tijd naar buiten te gaan. Gelukkig had ik nog van die gewone wasa meergranenknackebrod op mijn werk staan.
Blegh blegh blegh.

Waar is die f*cking knop?
Fluistermodus aan; Sorry Meave, ik hem 'm gejat vrees ik. Ga al twee dagen heel goed.... Ik stuur m vandaag naar je terug!
Fijn dat het lekker gaat trouwens Toet! Vandaag gaat het hier ook alweer beter, maar ik ben nog niet uit de baalmodus.
shit, het was woensdag vandaag! Helaas , niet gewogen dus. Volgende week doe ik het weer wel. Ik vind het niet zo erg dat ik het niet gedaan heb, want heb me gisteren behoorlijk laten gaan met de paaseieren (met caramel, nou vraag ik je?!)

O: banaan, na hardlopen, 2 boterhammen, melk

L: 2 boterhammen met forelfilet en rucola

T: plak ontbijtkoek, anderhalve kiwi, 1 geboorteflik (chocolaatje)

D: rijst, babi ketjap, boontjes

Ga vannacht de nachtdienst in, altijd lastig qua eten vind ik.
Goedenmorgen dames!

De afgelopen weken zo raar gegeten, met ziek en thuis en weet ik niet wat, dat ik helemaal niet opgeschreven heb. Ook al 2 weken geen tabel vervangen en nu Elvis de computer (weer) opgeschoond heeft, opnieuw geïnstalleerd enzo, hoop ik maar dat ik 'm nog terug kan vinden, die tabel dus. Afgelopen week hadden Bentetje en ik volgens mij als enigen nieuw gewicht doorgegeven en die leken nogal sterk op het gewicht dat nog in de tabel stond, vandaar.

Afijn, na weinig bewegen en raar + onregelmatig eten was ik gisteren 0,2 kg zwaarder dan vorige week. Niet slecht!

Vandaag met de auto naar het werk, dus minder beweging, maar vanmiddag schaatsen

Ik had mijzelf trouwens voorgenomen bewegen te gaan zien als "LEUK" en daarom ook voornamelijk dingen te doen die ik leuk vind. Zo vind ik zwemmen heel leuk, maar 's avonds zo druk en vooral gezellig met vriendin. Daarom ben ik de afgelopen 2 weken niet geweest, want vriendin was vorige week ziek en deze week weg. Daarvoor in de plaats zou ik gaan skaten, maar ik ben een mooiweer skater en het mooie weer is er alleen als ik werk, zo te zien (grom)

Toet, deel die knop ff met Meave, wil je? Is toch niet nodig die alleen te gebruiken? En Bentetje, paaseieren met caramel? Lékker! Niet zeggen waar je ze weghebt! Ik ben nog zo goed van de eitjes afgebleven

(zit wel elke avond aan de chocolade, maar dat is ánders)

Toedels verder
Later is nu
Hai hai, ik zal komende woensdag wel weer wegen. Ik was het afgelopen woensdag vergeten en vanmorgen dacht ik er ook pas na mijn ontbijt en een sloot water aan... Er zal wel weer een en ander bij zitten...
hier eindelijk weer een redelijk goede dag... moet ook wel want ik word in rap tempo alleen maar zwaarder. Het kreng drukte me gisteren en vandaag goed met de neus op de feiten, 76.5 gaf de schaal aan... als ik er nu niet heel gauw wat aan ga doen zit alles (en meer) er straks weer bij...
grrrr, waardeloos he! laten we allemaal weer evne goe de eebst doen!

dream, ik al niet zeggen waar ik ze vandaan heb (weg heb hihi) maar het waren heerlijke eitjes met knapperige chocola en vloeibare caramel erin. Zalig.

Vannacht tosti van 20+kaas, cup a soup en 1 bonbon en flinkwat snoepjes. De rest van de dag niets want geslapen en vanavond spaghetti met rauwkost, puddinkje toe.
MMMmmmmmmmmmmmm het water loopt me in de mond, bij de beschrijving van die eitjes.. heerlijk

Gisteren dus geschaatst, maar ik vraag me af of dat nou wel zo'n goede beweging was. Ben helemaal stijf en niet in staat tot wat voor beweging dan nog erbij, bovendien voel ik me zielig, want overal pijn, en dan krijg ik snoepneigingen. Ik wil skaten! Maarja, de zon schijnt alleen maar als ik werk. Dat is ook weer zo wat.

Niet bij het pakken neerzitten, dames!
Later is nu
Sssst, ik heb ook al bijna 3 redelijk tot goede dagen gehad!

Dreamer, kun je niet skatend naar je werk gaan dan? Heb je in elk geval mooi weer! Toch?

Oja, die eitjes...ik ken ze...gelukkig heb ik in huis de eitjes op...
***had de knop al opgestuurd naar Meave, heeft ze als het goed is via de TPG al in de bus gekregen?? Het is eng; maar ik ga echt al sinds maandag heel goed. Zelfs met etentje en cafeetje enzo er tussendoor. Ik durf het nog niet echt te beweren, maar misschien kan ik het dan toch??? ***
Bedankt voor de knop Toet. Ik had 'm vandaag thuis laten liggen, dus het ging op mijn werk niet zo denderend. Maar ik heb wel lekker gesport net op de sportschool. Dus dat is in ieder geval iets...

Overmorgen ga ik weer naar de sportschool. De afspraak staat al met een vriendin. Eigenlijk moet ik ook weer op de fiets naar mijn werk, maar omdat ik steeds zoveel spullen meesleep ivm mijn cursus (boeken, map, laptop) is dat een beetje onhandig. Bovendien ben ik echt een mooiweerfietser.
Hoi lieve allemaal!

Ik wilde even Dreamer bedanken voor haar blijvende inzet, en haar geweldige eten elke week. Ik kan haar niet genoeg bedanken, echt niet!

Maar er komt echt een dag dat ik wat terug zal doen. Wat en wanneer dat weet ik niet, maar het gaat gebeuren, dat beloof ik!

Wanneer was je trouwens ook alweer jarig?

26 werd je toch?

Je ziet er fantastisch uit, en dat meen ik!

Xje

Zoy
Meave, al eens aan fietstassen gedacht? Wel goed dat je gaat sporten, vroeg me af, was je nou al eens bij je huisarts geweest ivm tegenvallende resultaten? Omdat je het daar laatst over had...

Dreamer bijna jarig? Wanneer krijgen we een (digi)taartje?

Toet, ga je nog steeds goed?

Hier eigenlijk ook nog steeds best goed qua eten...sporten is dramatisch slecht... ben zelfs gisteren niet naar de training geweest, geen zin en te moe en geen zin om zin te maken...

Misschien morgen...maar dat wordt dan weer een latertje...

Moet trouwens veel werken nu, en dat betekent erg vaak erg vroeg opstaan (lees 6 uur) en dat betekent weer vroeg naar bed met als voordeel dat ik me 's avonds erg netjes kan gedragen! Joepie! En bijkomend voor deel is dat ik zo ook nog een beetje zomervakantie kan opbouwen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven