Mode & Beauty alle pijlers

Hoe te combineren?

08-01-2012 23:14 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dames.

Ik heb dringend jullie hulp nodig ;)

Ik vind dit vest echt super leuk en denk erover na om het te kopen

http://www.welikefashion.com/p/11839-Ca ... Resko.html

Ik heb alleen géén idee hoe ik het kan combineren. Het liefst draag ik het als 'jurk', dus met legging/jegging. Alleen in wat voor kleur? Met een grijze legging, bruin, zwart? Ik heb bruine en zwarte laarzen. Ik vind het ook altijd leuk om er een sjaal op te dragen.

Ik heb bruin haar en ben redelijk bleek, daarom is wit altijd een beetje lastig voor mij. Ik ben benieuwd naar jullie suggesties ;)
Niet perse smaken verschillen!
quote:Sugar_Skull schreef op 09 januari 2012 @ 00:00:

Optie 1: zoals gezegd, met een oma eronder

Optie 2: met deze top en legging, stoere boots erbij en klaar.

[afbeelding] [afbeelding]

[afbeelding] [afbeelding]

Met cognac, bruin, wit, creme ed wordt het meteen een oude-wijven-vest vind ik.OMG, of je maakt een grapje of jij kan beter niet je eigen kleding uitzoeken, laat staan die voor een ander.
Wat leuk! Ik zou de vest maar met alle tinten bruin (vooral cognac), spijker, zwart en wit. Verschillende opties;

Witte t-shirt met v-hals, skinny (donkere) spijkerbroek en zwarte pumps en misschien een zwarte ketting of sjaal.

Bruine t-shirt of hemdje, witte (skinny) broek en bruine laarzen.

Zwarte t-shirt of hemdje, zwarte skinny, zwarte laarzen/enkellaarsjes/pumps en een grote (aubergine kleur) sjaal.
Op die site van je link staat een styletip erbij!!!!!!!
quote:emaille schreef op 09 januari 2012 @ 08:33:

[...]

OMG, of je maakt een grapje of jij kan beter niet je eigen kleding uitzoeken, laat staan die voor een ander.Niet iedereen loopt er als een saaie doos bij.
Ook niet-saaie dozen moeten kunnen combineren..
quote:Sugar_Skull schreef op 09 januari 2012 @ 00:12:

Wat is je zoekterm BGB, oudewijvenmeuk? Lang gebreid vest. Niet mijn schuld dat jonge vrouwen er tegenwoordig bijlopen zoals mijn tantes toen ze 60 waren.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik denk altijd maar zo: als je iets leuk weet te combineren hoeft het niet lelijk te zijn ;)
Waarom voelt dit ondertussen ook als verkapte Spamm al die vragen over wat te dragen bij welke kleding.......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven