Remsporen in slipje

11-01-2012 15:06 480 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een meisje en ik draaien al twee jaar om elkaar heen, maar was nooit iets gebeurd. Tot oudjaarsavond, toen we gezoend hebben. Sindsdien elke avond gebeld en gisteren is ze voor het eerst bij mij blijven slapen.

Ze leek er op voorbereid te zijn dat het tot een overnachting zou kunnen gaan leiden, want ze had een tandenborstel en reserveondergoed bij zich.

Hoe dan ook (zoals de titel-topic al zegt); ze had echt hele grote, vieze remsporen in haar slipje dat ze bij mij achterliet. Nu vind ik op zich dat zoiets kan gebeuren (heb ik zelf ook wel eens last van), maar wat ik niet begrijp is dat je als vrouw je slipje dan zo makkelijk vergeet en bij mij achterlaat?! Dan stop je hem toch snel in je tas ofzo?

Het is heel erg, maar eerlijk gezegd merk ik dat mijn aantrekkingskracht door dit voorval wat is afgenomen. Terwijl ik verder geen reden heb om aan te nemen dat ze vaker onverzorgd is. Overdrijf ik?
Verdorie, dat laat je als vrouw toch niet gebeuren?

Maar sommige vrouwen schijnen overal schijt aan te hebben.

Ik wilde hier een afbeelding bij plaatsen.

Maar heb het i.v.m. etenstijd maar niet gedaan :puke:
Beter te laat dan over tijd.
Ach mensen, waar hebben we het over, een beetje poep. Poep poep poep poep. Zie, niks ernstigs.
Ik ben al overtuigd hoor, ik ga hem gewoon wassen.
quote:martin81 schreef op 11 januari 2012 @ 15:53:

@Tartu; ja, ik wil het nog een kans geven, zeker omdat ik weet dat ik rare ideeen heb tav vrouwen (zoals hierboven al uitgelegd). Ik moet niet meteen mijn primaire impuls volgen.Mart ik wil het je toch afraden. Stel nu dat het iets wordt tussen jullie twee en jullie krijgen orale seks, krijg je dan geen rare associaties?
quote:Murdoch schreef op 11 januari 2012 @ 15:25:

Gefeliciteerd, ze voelt zich heel erg op haar gemak bij je en kan lekker zichzelf zijn.

Geef het een paar weken en je mag op schoot als ze zit te poepen.
quote:martin81 schreef op 11 januari 2012 @ 15:55:

Ik ben al overtuigd hoor, ik ga hem gewoon wassen.
quote:martin81 schreef op 11 januari 2012 @ 15:55:

Ik ben al overtuigd hoor, ik ga hem gewoon wassen.Ik ben het er niet mee een.s
You go Martin!
quote:tartufone schreef op 11 januari 2012 @ 15:55:

[...]

Mart ik wil het je toch afraden. Stel nu dat het iets wordt tussen jullie twee en jullie krijgen orale seks, krijg je dan geen rare associaties?Wat voor associaties dan?
Martin,heb je er lang over moeten nadenken, om zo'n topic hier te moeten openen? We zijn 11 dagen verder, nog steeds niet gewassen? Rook ie zo lekker dan?
quote:martin81 schreef op 11 januari 2012 @ 15:53:

@Tartu; ja, ik wil het nog een kans geven, zeker omdat ik weet dat ik rare ideeen heb tav vrouwen (zoals hierboven al uitgelegd). Ik moet niet meteen mijn primaire impuls volgen.

Wat zijn die rare ideetjes dan? Ja, vrouwen poepen. Nee, de poep ruikt niet naar bloemetjes. Maar de meeste vrouwen kunnen wel prima reetvegen en slipjes dragen, achterlaten of laten slingeren zonder sporen.

Ik ben 5 jaar samen met mijn partner, maar ook nu nog geen haar op mijn hoofd die eraan denkt hem te confronteren met brokken schijt, remsporen, vieze slips, bloederige tampons, kotslakens of al die andere dingen die zo gewoon schijnen te moeten zijn omdat we nu eenmaal mensen zijn. Ik ben een vrouw en ik wil graag desnoods de illusie in ere houden dat wij allemaal prinsesjes zijn. Maakt mij (volgens mij) een stuk aantrekkelijker voor mijn partner.
@nastik, grappig verhaal. Doet me denken aan die keer dat ik een (schone) string in mijn kroonluchter heb gehangen. Mijn vreemdgaande exvriendje kwam de sleutel inleveren en zei, wat hangt daar dan. Waarop ik (geheel volgens plan) achteloos zei 'oh dat, ach, wilde nacht gehad'. Heel flauw, maar het voelde zo goed
quote:blinkie123 schreef op 11 januari 2012 @ 15:54:

Verdorie, dat laat je als vrouw toch niet gebeuren?

Maar sommige vrouwen schijnen overal schijt aan te hebben.

Ik wilde hier een afbeelding bij plaatsen.

Maar heb het i.v.m. etenstijd maar niet gedaan :puke:etenstijd om 16.00 uur!!??
Heb jij eigenlijk wel genoeg wc papier in huis TO? en natte doekjes?

Of was het voor je logee een kwestie van behelpen met lege rollen / hier en daar een flard wc papier?

Gooi dat slipje in de was en miep verder niet zo.
Ik moet het toch ff vragen.. weet je of ze een spiraaltje heeft? Toen ik die net een paar weken/maanden had, had ik weleens last van plotselinge afscheiding wat een beetje bruin van kleur was. Oud bloed denk ik ofzo. (Gatver, ik weet het.)
Hallo Martin,

Ik denk dat ik (klinkt raar om het te zeggen) zelf voldoe aan het engeltjes beeld. Eerlijk gezegd denken ik en mijn man ook zo over vrouwen. Noem het kortzichtig of wat. Ieder zijn mening.

Nu is het mijn man ook wel eens overkomen en hij is echt heel schoon op zich zelf. Tja bij hem gebeurd het wel eens als hij aanbeien heeft. Echt heel sneu om dit zo neer te zetten maar het is nu eenmaal zo.........misschien heeft zij daar ook last van.

Probeer het naast je neer te leggen. Was het slipje en geef haar een kans!

Bij herhaling kun je altijd nog je conclusie trekken nietwaar?
Ik verwacht dat slipmeisje straks een topic opent dat zij haar slipje met rempoor vergeten is bij haar sv
of je ruikt het vanuit de bron
Little Bee ik dacht ook aan bruine afscheiding maar omdat hij eraan geroken had dacht ik dan zal het wel niet
@Ninon: ik zie eigenlijk niet de verwantschap tussen jouw anekdote en de post van Nastik.
quote:ninon schreef op 11 januari 2012 @ 15:58:

@nastik, grappig verhaal. Doet me denken aan die keer dat ik een (schone) string in mijn kroonluchter heb gehangen. Mijn vreemdgaande exvriendje kwam de sleutel inleveren en zei, wat hangt daar dan. Waarop ik (geheel volgens plan) achteloos zei 'oh dat, ach, wilde nacht gehad'. Heel flauw, maar het voelde zo goed Is ook leuk! En er mag best een beetje subtiele Eau de Flameaus aanhangen, maar geen kontkruimels...please.
littlebee, 3 seconden geleden

Ik moet het toch ff vragen.. weet je of ze een spiraaltje heeft? Toen ik die net een paar weken/maanden had, had ik weleens last van plotselinge afscheiding wat een beetje bruin van kleur was. Oud bloed denk ik ofzo. (Gatver, ik weet het.)

Verdorie, nou zal Martin er toch aan moeten gaan likken...
@Yoei: ik hoop niet dat mij als SV ziet, heb juist een sterke voorkeur voor een beetje onschuldige, niet te seksuele, meisjes.
quote:Linda77 schreef op 11 januari 2012 @ 15:59:

Little Bee ik dacht ook aan bruine afscheiding maar omdat hij eraan geroken had dacht ik dan zal het wel nietO ja, dat gekke feitje had ik al weggestopt!
kontkruimels! gatsie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven