Geld voor het stappen?

woensdag 11 januari 2012 om 17:21

woensdag 11 januari 2012 om 17:26

woensdag 11 januari 2012 om 17:29

Wij gaan met 7 man waarschijnlijk indrinken bij iemand thuis en vervolgens naar de kroeg.
Ik ben van plan om hooguit een paar wijntjes te nemen en verder frisdrank maar ik heb geen idee wat er wordt verwacht qua rondjes etc.
Geen bitterballen voor mij overigens haha.
Jeetje stom zeg dat ik dit soort vragen moet stellen.
In ieder geval bedankt voor de vriendelijke reacties !
                    Ik ben van plan om hooguit een paar wijntjes te nemen en verder frisdrank maar ik heb geen idee wat er wordt verwacht qua rondjes etc.
Geen bitterballen voor mij overigens haha.
Jeetje stom zeg dat ik dit soort vragen moet stellen.
In ieder geval bedankt voor de vriendelijke reacties !

woensdag 11 januari 2012 om 17:30

quote:hipslala schreef op 11 januari 2012 @ 17:29:
Ga je met de taxi?
Geef je veel rondjes?
Ga je snacken na het uitgaan?
Ga je naar een stad of vaag gehucht waar het goedkoper is?
Geen taxi
Geen idee ben al tijden niet meer uitgegaan, de anderen drinken in ieder geval bier/fris
Geen snacken voor mij, kan niet tegen 's nachts eten
En we gaan naar een stad
                    Ga je met de taxi?
Geef je veel rondjes?
Ga je snacken na het uitgaan?
Ga je naar een stad of vaag gehucht waar het goedkoper is?
Geen taxi
Geen idee ben al tijden niet meer uitgegaan, de anderen drinken in ieder geval bier/fris
Geen snacken voor mij, kan niet tegen 's nachts eten
En we gaan naar een stad

woensdag 11 januari 2012 om 17:33

Wat er wordt verwacht qua rondjes? Dat bepaal je toch zelf? Als ik met 7 man uitga dan doen we vaak een pot, iedereen levert een tientje in en dan kijken we hoever we hiermee komen. Vaak daarna nog een tientje inleggen en daarmee komen wij wel een heel eind. Maar iedereen drinkt dan wel bier of wijn, dus dan kun je 4 drankjes betalen voor die 10e en dus 8 voor 20.... 
Zelf pin ik trouwens standaard 30e als ik de stad inga. Als het op is, dan weet ik dat ik teveel gezopen heb en naar huis moet gaan.
                    Zelf pin ik trouwens standaard 30e als ik de stad inga. Als het op is, dan weet ik dat ik teveel gezopen heb en naar huis moet gaan.

woensdag 11 januari 2012 om 17:38

Ik neem op een bier drink avondje 30/35 euro mee. Gewoon omdat ik er niet meer aan uit wil geven en ik weet dat als ik meer meeneem, dat ook opgaat. 
Je bent met 1 rondje max 21 euro kwijt, als ze geen mixjes of sterk drinken (dat krijg je bij mij sowieso niet, als ik een rondje geef is het bier, wijn of cola, anders ga je het zelf maar halen). Als het meezit geeft iedereen een rondje, dus 7 drankjes verder. Dat is al meer dan je van plan bent om te drinken, dus dan kan je er vanuit gaan dat je niet meer dan 2 rondjes gaat geven.
Je kan ook gewoon 250 eurie meenemen, kan het nooit fout gaan.
                    Je bent met 1 rondje max 21 euro kwijt, als ze geen mixjes of sterk drinken (dat krijg je bij mij sowieso niet, als ik een rondje geef is het bier, wijn of cola, anders ga je het zelf maar halen). Als het meezit geeft iedereen een rondje, dus 7 drankjes verder. Dat is al meer dan je van plan bent om te drinken, dus dan kan je er vanuit gaan dat je niet meer dan 2 rondjes gaat geven.
Je kan ook gewoon 250 eurie meenemen, kan het nooit fout gaan.