Mode & Beauty alle pijlers

Verrassing....

11-01-2012 17:12 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal

Ik heb een klein probleempje...

Ik ben volgende week jarig, word 32.. en een hele leuke man heeft een leuke dag geregeld, maar dit is dus een verrassing voor mij. Ik weet niet waar we naar toe gaan ik weet niet wat we gaan doen...

Ik weet absoluut niet wat ik aan moet trekken. Ik wil niet over/underdressed zijn. Wil wel indruk maken, want ik ben ontzettend verliefd op 'm maar heb hem nog niet helemaal veroverd...

Een soort van allround party/dagje weg outfit dus...

Wie heeft leuke tips

alvast bedankt!
Spijkerbroek (praktisch in elke omstandigheid), daar overheen een mooi jurkje en leuke laarzen?
Trek een leuk jurkje aan wat je kan 'ver-casualen' door er een jasje/vestje oid oive te dragen. Deze kan je dan in de avond uittrekken waarmee je bijv. een leuk decolleté tevoorschijn tovert. Laarzen die lekker lopen, doch sierlijk zijn erbij. Goede, charmante jas aan, leuke sjaal.

Zorg dat je laagjes draagt die je uit kunt trekken als de gelegenheid verandert. Een vrouwelijk jurkje als basis... kan niet mis gaan
Een spijkerbroek met daaroverheen een jurkje ??? Dat zou ik dan weer nooit doen.
Bij vlagen ben ik geniaal! Helaas is het vandaag windstil.
ik zou toch vragen of hij iets kan zeggen zodat je weet wat je aan moet trekken. Ik bedoel, aan bovenstaande kledingtips heb je ook niet veel als hij gaat wadlopen met je.;-)
Ik zou nog even vissen. Vraag gewoon of het chique moet zijn of een praktische actieve outfit.
Een spijkerbroek met een witte blouse. Leuk sjaaltje erbij, eventueel een gilet en/of een colbertjasje. Kan altijd en overal, je kunt iets uittrekken als het warm genoeg is en je hebt genoeg laagjes voor buiten. Is een prima outfit voor het café om de hoek, maar ook voor een restaurant.

Schoenen of laarzen met een lage hak en eventueel pumps meenemen.
Vraag gewoon wat voor kleren je aan moet doen, outdoorsy, casual, of chique, probleem opgelost
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:mali30 schreef op 11 januari 2012 @ 17:41:

Vraag gewoon wat voor kleren je aan moet doen, outdoorsy, casual, of chique, probleem opgelost

Al gevraagd...

zijn antwoord: "het is een verrassing, trek iets leuks aan"
Dan zeg, ja daar heb ik niets aan. Je kent me toch, wees iets specifieker. Lieslaarzen of een galajurk?
Denk ook aan je ondergoed.

Geen Sloggi of Bridget Jones gevallen.

Hoe ziet een jurk over een broek eruit?

Dat is toch een rare combinatie?

Of was het een grapje?
quote:mizuki schreef op 11 januari 2012 @ 17:20:

Een spijkerbroek met daaroverheen een jurkje ??? Dat zou ik dan weer nooit doen.

Nee? Doe ik heel vaak! Gewoon een mooie, donkere/zwarte strakke spijkerbroek en dan een leuk jurkje en laarzen (over je broek)

Niet onder een 'feestjurkje' natuurlijk..
quote:stellabella schreef op 11 januari 2012 @ 17:44:

[...]

Al gevraagd...

zijn antwoord: "het is een verrassing, trek iets leuks aan"Wat een gemenerd. Maar je hoeft waarschijnlijk geen wandelschoenen aan zo te horen. Ik zou casual-chique gaan dan.
Een jurk over een strakke broek en dan nog eens laarzen erover vind ik niet leuk.

En de date van TO zal er niet hitsig van worden.

En dat is wel de bedoeling!
Jurkjes over een skinny is toch heel normaal? Beter dan een korte top op een skinny,dat kan bijna niemand hebben...
Jurkjes over een skinny vind ik niet normaal. Wel een niet wijde, meer aangesloten tuniek. Of bedoel je dat met jurk?

Bij jurk denk ik namelijk aan zo'n King Louie monster.
Heb je niet iets van een chino. Doe je er een stoer shirtje op en daar overheen een jasje of net vestje en evt een sjaaltje. Half hoge laarsjes er bij aan en gaan
Tja de definitie van een jurk is voor iedereen anders geloof ik Nee,ik bedoel geen King Louie monster :-) idd meer tuniekachtig.
bedankt dames, nu kan ik gaan shoppen met een duidelijker doel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven