Remsporen in slipje

11-01-2012 15:06 480 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een meisje en ik draaien al twee jaar om elkaar heen, maar was nooit iets gebeurd. Tot oudjaarsavond, toen we gezoend hebben. Sindsdien elke avond gebeld en gisteren is ze voor het eerst bij mij blijven slapen.

Ze leek er op voorbereid te zijn dat het tot een overnachting zou kunnen gaan leiden, want ze had een tandenborstel en reserveondergoed bij zich.

Hoe dan ook (zoals de titel-topic al zegt); ze had echt hele grote, vieze remsporen in haar slipje dat ze bij mij achterliet. Nu vind ik op zich dat zoiets kan gebeuren (heb ik zelf ook wel eens last van), maar wat ik niet begrijp is dat je als vrouw je slipje dan zo makkelijk vergeet en bij mij achterlaat?! Dan stop je hem toch snel in je tas ofzo?

Het is heel erg, maar eerlijk gezegd merk ik dat mijn aantrekkingskracht door dit voorval wat is afgenomen. Terwijl ik verder geen reden heb om aan te nemen dat ze vaker onverzorgd is. Overdrijf ik?
quote:Maar als de reacties hier zo afwijzend zijn, dan wordt het misschien eens tijd voor me (ben tenslotte al boven de 30;-) om voortaan gewoon elke dag een schone boxer te gaan dragen (ook als ik geen vriendinnetje of scharrel heb).

Wauw Martin, hoe lang denk je dat je dit nieuwe voornemen vol gaat houden...?

Gedragsverandering kost namelijk heel veel tijd en er is grote kans dat je weer in je oude patroon vervalt..
Nee hoor, dat soort onzin houden mensen zichzelf voor, omdat ze niet willen veranderen.

Voor mij is het een kleine moeite om elke dag een schone boxer te dragen, dus dat ga ik gewoon doen. Geen enkele moeite.

Ik had gewoon meer verwacht dat vrouwen zouden zeggen "Oh gatver", maar het stiekem wel schattig / typisch mannen zouden vinden. Het is wel een eye-opener voor me dat ze er oprecht van walgen.
*ik breek even in*

Lees anders effe mee op 'gezondheid' en dan 'het meest genante wat me ooit gebeurd is'..... Daar schrijven nog veel meer vrouwen mee die ook menselijk zijn.

Waarschuwing: niet lezen onder etenstijd!!
Sjemig wat had je dan verwacht Martin.

Hoe hypocriet kan je zijn, zelf 4 dagen je ranzige onderbroek aanhouden.

Je doet dat toch niet alleen voor je ander. Ook voor je eigen hygiëne?

Dit zijn basisdingen hoor.
Kom op Martin, jij vindt haar remspoor toch ook niet schattig?

Ranzig is ranzig.
Schattig? Jij vindt het toch ook smerig als een meid zo lang haar ondergoed aan heeft? (Hoewel, aan de plak poep te zien doet je huidige chick dat miss ook wel.) Ik vind je echt wereldvreemd overkomen in je posts.
Wanneer je besluit om het slipje terug te geven dan zou je het in ieder geval even moeten wassen.

Ze zal zich anders ontzettend rot en beschaamd voelen
Ik denk dat ze een heel persoonlijk aandenken wilden achterlaten aan jullie intieme samenzijn ...
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:martin81 schreef op 11 januari 2012 @ 17:26:

Zoals ik al eerder zei (toen het ging om het wel of niet wassen van haar slip) sta ik open voor de meningen van de Viva-vrouwen hier.

Zelf had/heb ik het idee dat vier dagen dezelfde boxer voor een man (ik zei al eerder dat ik altijd erg denk in termen van grote verschillen tussen mannen en vrouwen) niet zo heel raar of uitzonderlijk is.

Maar als de reacties hier zo afwijzend zijn, dan wordt het misschien eens tijd voor me (ben tenslotte al boven de 30;-) om voortaan gewoon elke dag een schone boxer te gaan dragen (ook als ik geen vriendinnetje of scharrel heb).

Bestaat dit nog ? Ik ben zelf een man en ik pieker er niet over om 2 dagen met dezelfde boxer rond te blijven lopen. Die gaat 's morgens aan en 's avonds de wasmand in.

En remsporen in ondergoed is iets voor kleuters.

Een enigszins normaal opgedroogd mens verzorgt zichzelf gewoon. Zelfs al is het een man
Ik zeg toch juist dat ik rare ideeen over vrouwen heb? Dat ik verwacht dat ze heel anders zijn dan mannen (liever, schoner, linkser, preutser, meer op liefde gericht en minder op seks)?

Gelukkig weet ik dat ik het probleem bij mezelf zit en passen mijn denkbeelden zich de laatste jaren al langzaam aan.

(Maar zeker vroeger dat ik dat je als man met wat meer wegkwam dan als vrouw (op het punt van hygiëne)).
Ik vind je overkomen als een opportunist.

gaat ie straks nog vragen wat dat is

En je gebrek aan hygiëne op het moment, is een enorme afknapper voor een evt. toekomstige vriendin.
Bah Martin, je bent toch geen holbewoner?
Ook elke dag douchen en 2x per dag je tanden poetsen he.. (zeg het voor de zekerheid maar even)
Vraag me af of dit echt is. Welke idioot verschoont zijn ondergoed en sokken daaagenlang niet? ?

En je drukmaken over het feit dat je scharrel haar remspoor niet verbergt?

Martin, je weet wel dat je je voorhuid moet terugschuiven onder de douche??? Begin me een beetje zorgen te maken...

(om haar welteverstaan)
quote:martin81 schreef op 11 januari 2012 @ 17:40:

Ik zeg toch juist dat ik rare ideeen over vrouwen heb? Dat ik verwacht dat ze heel anders zijn dan mannen (liever, schoner, linkser, preutser, meer op liefde gericht en minder op seks)?

Gelukkig weet ik dat ik het probleem bij mezelf zit en passen mijn denkbeelden zich de laatste jaren al langzaam aan.

(Maar zeker vroeger dat ik dat je als man met wat meer wegkwam dan als vrouw (op het punt van hygiëne)).

Ja, wij vrouwen vinden het echt niet erg als een man stinkt of ongewassen is....

Ik erger me echt ontzettend aan jouw bekrompen ideeën.
quote:Als ik vrijgezel ben, heb ik soms wel vier dagen achter elkaar dezelfde boxer aan. En sokken doe ik sowieso wel een week aan (tenzij het heeft geregend oid). WTF vier dagen??? Wow dan heb jij zeker last van piemelbrie?

& zij heeft last van race-veters.

Ik zeg: een goede match...........
@Littlebee: elke dag douchen en tandenpoetsen doe ik wel altijd (zij het tandenpoetsen meestal alleen 's avond).
Matin je neemt ons in de zeik. Toch?
quote:esther55 schreef op 11 januari 2012 @ 17:44:

[...]

WTF vier dagen??? Wow dan heb jij zeker last van piemelbrie?

& zij heeft last van race-veters.

Ik zeg: matched goed...........heh gatver!
Ik snap het logistiek even niet.. Dus voordat je gaat douchen doe je je boxer uit.. die leg je dan netjes ergens neer. Dan ga je douchen en na afloop pak je diezelfde boxer weer? Dan kun je toch ook een schone pakken? Of wil je niet teveel wassen draaien?
Mmm.... had kennelijk beter niet zo openhartig kunnen zijn.

(Jammer, iedereen kan toch ook gewoon zijn/haar mening geven zonder persoonlijk te worden?)

Okee, kennelijk ben/was ik een viespeuk. Ik ga het veranderen. Verder niet zo interessant.
Gebruik je wel anusdeo?
Alleen 's avonds tandenpoetsen?! Wat doe je met je ochtend-adem dan??
@Littlebee; dat ook, maar het is vooral een soort nonchalance.

Kijk, bij niet douchen voel ik mezelf onprettig (los van wat de buitenwereld vindt), bij een iets oudere boxer heb ik dat zelf helemaal niet.
quote:martin81 schreef op 11 januari 2012 @ 17:47:

Mmm.... had kennelijk beter niet zo openhartig kunnen zijn.

(Jammer, iedereen kan toch ook gewoon zijn/haar mening geven zonder persoonlijk te worden?)

Okee, kennelijk ben/was ik een viespeuk. Ik ga het veranderen. Verder niet zo interessant.Beschouw het maar als een leermomentje. No thanx.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven