Jubelei!! #25

07-12-2011 16:11 2631 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/108990 gr 76 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 02/02 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/114196 gram 52 cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1253 cm 3635HuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 11650 gram 78 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Meer dan week na bestelling lijkt het er nu op dat we onze wasmachine vrijdag krijgen. Joehoe! Blij mee!
Fijn char!

Kon je al die tijd niet wassen? Zul je ondertussen wel een aardige berg hebben.
Oude doet het nog wel, maakt alleen wat rare geluiden en verwarmt niet heel goed meer. Dus als nieuwe er is word alles ff heel goed gewassen
Heb hm nog maar ff aangezet, is alle was erdoor en kunnen we vrijdag mooi met nieuwe beginnen!
Lekker char! Rust hier trouwens.
Mijn meissie is ziek.. Zielig.. Was de afgelopen dagen al niet fit, maar nu is t wel helemaal klaar.. Hoesten, snotteren en nu knalrode wangen en 38,8.. Wil niet eten, niet drinken, dus maar lekker in bed gestopt met een zetpil..

Fijn voor de wasmasjien Char!

Justdeb, wat stoer dat je je alweer meldt! En wat leuk dat ie zo op zijn grote zus lijkt!

Wij sparen hier 25 euro per maand. Zou ook nog wel meer kunnen, maar dit is meer bedoeld als ongemerkt sparen. Zullen wel een keer gaan nadenken over wat en hoe we willen sparen als de beide kinders er zijn..
Arme F. Hopelijk is ze snel weer beter
Ik moet hier eigenlijk ook weer wassen maar geen zin

net even boodschappen gedaan alvast voor h's verjaardag

ga denk ik zelf een dikkie dik taart maken

zoiets
Ik hoop alleen dat het ook een beetje gaat lukken
En beterschap voor F, is ze nu wel al over haar jetlag heen?
Geloof t wel.. T was meer de combi jetlag-verlatingsangst die redelijk rampzalig was.. Maar goed, ze duikt van t een in t ander, maar we hebben al 2 nachten doorgeslapen!

Leuke taart GW! Ik schrok me rot, ik dacht dat H. al 3 werd, ha ha!

Hop Speec, aan de bak! Zou t niet leuk zijn als K. grote broer werd..? (en in het kader van de laatsten zullen de eersten zijn, wel leuk om deze keer de tabel in omgekeerde volgorde te vullen..?)

En lekker spekkie inderdaad! Maar dat gaat er wel vanaf als ie echt gaat lopen.
Kath, ik wil je niet teleurstellen maar er komt geen fan-baby in 2012
Fan,het rijtje wordt nu ook eerst van onderen gevuld, dus het duurt nog wel even voor jij dan aan de beurt bent
Ja dat is waar, en jij zit er ook nog tussen
precies! daarom duurt het ook nog wel even
Deb, fijn dat alles goed gaat.

Speec, wat een verschil tussen K en J2. Is ook niet te vergelijken j2 zit tegen onderling en K go ik tegen bovendien curve

gw, mooie taart. vindt H vast erg leuk

hier net even gestort ff t huis uit. vent kwam strontchago thuis v t werk
Ja, berend zit bovenin qua gewicht, lengte, hoofdomtrek, alles eigenlijk (ook relaxedheid en vrolijkheid gelukkig Hij vindt het consultatiebureau geweldig, met zoveel andere kindjes en zoveel aandacht, haha)

Kath, ja, stiekem lijkt me dat wel lekker om nu gewoon ineens heel snel zwanger te zijn. Het idee dat het wel weer eens 20 maanden kan gaan duren is weinig opbeurend. Ik zal man straks aan z'n haren naarboven slepen om er werk van te maken, haha...

Zielige F! Zieke kindjes zijn wel schattig. Maarja, ik kan me voorstellen dat jullie nu wel even toe zijn aan "even normaal". Ben je eigenlijk ook moe van de zwangerschap? Of ben je klachtenloos?

Wow GW, wat een taart! Kun jij die figuurtjes erop ook zo netjes maken? Hoe doe je dat? Ik ga denk ik voor een fruit-kwarktaart. Vind ik zelf lekker en ik denk dat berend er ook wel een hap van lust. Vandaag wilde hij z'n eigen eten niet. Maar onze paddenstoelenrisotto met geitenkaas ging er makkelijk in. Ik geloof dat hij er echt aan toe is om gewoon met de pot mee te gaan eten...

Char, wij hebben ook net een nieuwe wasmachine. Écht, ik wist niet dat je met een apparaat zo blij kon zijn!
Ik hoop dat ik het ook zo netjes kan, zal zo nog even met H's klei oefenen

Maar ik ga een deegbakken, en dat dan in 3 lagen snijden, daartussen vulling (denk iets van mascerpone met fruit) en dan bekleden met marzepein en de figuurtjes ook uit marzepein snijden.

Moet nog even kijken hoe ik de dikkie precies ga maken.
Hoi allemaal!

Zo, even beetje tijd..

Hier is dus alles goed!

Bevalling is uit zichzelf goed op gang gekomen, dus inleiden was niet meer nodig .. Ging supersnel allemaal.

Verhaal plaats ik van de week wel even op haifs, net als foto.

M is zo'n lieffie.. Is heel tevreden, en heeft bijna de hele dag geslapen. Is nu wat mopperig en wakker...

Hij heeft prachtige blauwe ogen en een heerlijke bos donker haar

Grote zus is helaas wat ziek, maar ze vind haar broertje wel heel interessant, en lief. Ze wil telkens even aaien, en ook wel een kusje geven, en de hele tijd kijken...

Alleen de bv komt nog niet goed op gang, das wel jammer.

Ga gauw weer, kleine man heeft overduidelijk trek nu...

Tot gauw ladies
Wat fijn dat alles goedgaat, Deb!!! Probeer zo veel mogelijk aan te leggen is mijn tip, hopelijk komt het snel op gang. En verder lekker genieten he!

Kath was je ook op reis geweest, heb het helemaal gemist. Ik had hier de jetlag flink onderschat bij de kinderen. Vannacht heeft M wel weer doorgeslapen gelukkig, hij kwam nl. helemaal bekaf thuis van de psz dus dat hielp. Maar C vraagt nu steeds nachtvoedingen! Vandaag zeiden ze bij het cb dat ik dat maar moet negeren, maar ja, ik vind het ook kut als hij zijn broer wakker krijst. Ik hoop dat hij vannacht wel gaat doorslapen iig, want ik wil hem inderdaad geen nachtvoedingen meer aanwennen.

Met C'tje alles goed bij het cb, zal even het boekje erbij pakken voor de stats:63,5 cm en 6720 gr. Niet zo'n reus dus als Berend, maar de arts was best tevreden.

Ik vind het alleen wel irritant dat de inzichten steeds veranderen, want tegenwoordig blijk je weer met 4 maanden de vaste hap moeten geven, en ik braaf de 6 maanden afwachten. Het is elke keer weer anders, afhankelijk van wie er nou weer onderzoek heeft gedaan. GW wat vind jij daar nu van? Want jij hield geloof ik ook strikt de 6 maanden aan.
O ja en Speec, gewoon even zin maken! ;)
Leonor onze diëtiste was van mening dat vanaf vier maanden vast voedsel geven geen problemen moet geven qua allergieën of extra darmgedoe. Zelf ben ik volgens mij zo net voor de zes maanden begonnen.
Hier ook soms wat moeite met zin maken hoor.
Ik heb idd gewacht tot 6 maand,

voor die tijd was H er zelf ook gewoon echt nog niet aan toe, ze begon pas echt substantieel wat binnen te krijgen met 8 maand. (wij rapley-den)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven