Pan toch in de afwasmachine
woensdag 11 januari 2012 om 18:39
quote:blondiej schreef op 11 januari 2012 @ 18:36:
Maar wat doe ik nou met deze 2 gewoon gebruiken nog?
Vallen ze nog niet uit elkaar? Geen losse anti-aanbak-vellen in je pan hangen?
In dat geval: prima te gebruiken. Van een keertje vaatwasser worden ze niet minder, van elke dag in de vaatwasser zullen ze wel een stuk sneller slijten.
Vallen ze nog niet uit elkaar? Geen losse anti-aanbak-vellen in je pan hangen?
In dat geval: prima te gebruiken. Van een keertje vaatwasser worden ze niet minder, van elke dag in de vaatwasser zullen ze wel een stuk sneller slijten.
woensdag 11 januari 2012 om 19:02
quote:blondiej schreef op 11 januari 2012 @ 18:36:
Summerdance,bij de verkoop zeiden ze dat ze er niet in mochten,heeft gewoon van die zwarte handvatten,we hebben pas sinds kort een afwasmachine,en ik dacht ,we proberen het en anders een ander pannenset...
En dan toch kopen???
Maar zolang er geen velletjes en fliebeltjes aanhangen kan je je pannen nog gewoon gebruiken hoor
Summerdance,bij de verkoop zeiden ze dat ze er niet in mochten,heeft gewoon van die zwarte handvatten,we hebben pas sinds kort een afwasmachine,en ik dacht ,we proberen het en anders een ander pannenset...
En dan toch kopen???
Maar zolang er geen velletjes en fliebeltjes aanhangen kan je je pannen nog gewoon gebruiken hoor
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 11 januari 2012 om 19:22
quote:Mac123 schreef op 11 januari 2012 @ 19:20:
Ik zou ze weggooien. En ook gelijk alle andere pannen uit het keukenkastje, misschien hebben ze elkaar aangestoken.Gelijk de vaatwasser weggooien ook, kan hij die fout niet meer maken!
Ik zou ze weggooien. En ook gelijk alle andere pannen uit het keukenkastje, misschien hebben ze elkaar aangestoken.Gelijk de vaatwasser weggooien ook, kan hij die fout niet meer maken!
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
woensdag 11 januari 2012 om 19:26
woensdag 11 januari 2012 om 19:33