Remsporen in slipje

11-01-2012 15:06 480 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een meisje en ik draaien al twee jaar om elkaar heen, maar was nooit iets gebeurd. Tot oudjaarsavond, toen we gezoend hebben. Sindsdien elke avond gebeld en gisteren is ze voor het eerst bij mij blijven slapen.

Ze leek er op voorbereid te zijn dat het tot een overnachting zou kunnen gaan leiden, want ze had een tandenborstel en reserveondergoed bij zich.

Hoe dan ook (zoals de titel-topic al zegt); ze had echt hele grote, vieze remsporen in haar slipje dat ze bij mij achterliet. Nu vind ik op zich dat zoiets kan gebeuren (heb ik zelf ook wel eens last van), maar wat ik niet begrijp is dat je als vrouw je slipje dan zo makkelijk vergeet en bij mij achterlaat?! Dan stop je hem toch snel in je tas ofzo?

Het is heel erg, maar eerlijk gezegd merk ik dat mijn aantrekkingskracht door dit voorval wat is afgenomen. Terwijl ik verder geen reden heb om aan te nemen dat ze vaker onverzorgd is. Overdrijf ik?
Hey Martin,

Om te beginnen: ik ben het helemaal eens met je berichtje over de verhouding grappen / serieuze reacties op topics! Hier struikel ik inderdaad ook vaak over.. we komen hier om elkaar raad/tips/advies te geven toch? Tuurlijk is een grapje leuk [en wellicht verleidelijk] maar zo raken we wel een beetje af van de inhoud van het topic.

Daarnaast om te reageren op je post. Ook ik kan heel goed begrijpen dat je bent gestruikeld over dit slipje van je scharrel [als ik het zo even mag noemen]. Persoonlijk ben ik hier ook heel gevoelig voor. Ik moet zeggen dat ik vrijwel nooit remsporen in mijn slipje heb, maar ik let er zeker wel op. En zou me eerlijk gezegd dood schamen als mijn lover dit zou zien..! Ik vind je topic heel terecht, al zou het voor mij geen afknapper zijn. Het zou wel iets zijn wat op dat moment tussen mij en mijn toekomstige vriend in staat.. dat lijkt me wel vervelend! Maar waarschijnlijk kunnen jullie over een paar weken heel hard om lachen, dus zou er maar voor gaan :-)
haha, nou hoe zou je aan remsporen komen? Denken dat je goed hebt afgeveegd en het blijkt dus niet zo te zijn. Ik moet zeggen dat ik er eigenlijk nooit last van heb, maar tuurlijk is het menselijk! Al denk ik, als het je eenmaal is overkomen of vaak overkomt, dan veeg je de volgende keer toch extra goed af of gebruik je natte doekjes? Ligt er ook net aan of je het zelf erg vind of dat je vind dat ondergoed daar juist voor bedoeld is..
Lijkt mij dat de onderbroek pas omhoog gaat als je gat niet meer afgeeft.. Maar ja, wellicht ben ik te proper.
Het meisje kwam in voor een wipje

En liet achter, haar slipje

Jawel, het was goed scoren

Maar wat bleef, waren de sporen

Het gaf commotie over de inhoud

Het meisje liet hem namelijk niet koud

Straks staat ze weer op de stoep

En wat dan te doen met de slip vol poep

Hij had er aan geroken

Ja echt zijn neus erin gestoken

Het met het hele forum besproken

En nee, hij zag geen spoken

Een remspoor is heel vies

Je onderbroek 4 dagen dragen onkies

Het meisje niet zo rein

Liet haar slipje voor de gein

Wat er met het slipje gaat gebeuren

Horen we nog in geuren en kleuren

Geen topic ooit zo snel vol

Dan die vol onderbroekenlol

quote:Angela76 schreef op 11 januari 2012 @ 19:00:

Kan iemand mij uitleggen hoe je aan remsporen komt? Schijnt dus heel normaal te zijn?Slecht je kont afvegen (verwijtbaar). Aan de diarree zijn (soms verwijtbaar, d.w.z. niet direct naar de WC gaan als je voelt dat je moet). Ik heb zelfs met diarree vaak controle, zodat ik ook dan bijna nooit remsporen heb.
World of Warcraft: Legion
Maar goed, verwijtbaar of niet verwijtbaar, de kwestie is of een vuil slipje een afknapper is & wat jullie in zo'n situatie zouden doen.

Want ik ben het wel met je eens Martin, dat je het slipje gewoon ongewassen terug geeft.. je hoeft dan niks te zeggen en het is ook gewoon een duidelijke hint! Misschien breek je op die manier ook wel het ijs. En als ze er over begint dat ze zich zo schaamt, kan je haar geruststellen?
Heeft ze gedoucht voor de seks? Lijkt me dat je dat ook ruikt met beffen als ze niet fris was?
Geweldig gedicht hierboven trouwens!;)
Oh bah ik was al misselijk maar dankzij dit topic ben ik nog misselijker
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:martin81 schreef op 11 januari 2012 @ 18:15:

Ja, dat valt me echt op. Ik lees al flink wat maanden mee, maar ik schat dat 80% van de topics op de relatie- en sekspijlers een aaneenschakeling zijn van elkaar aftroeven met bijdehante opmerkingen, kwinkslagen, grappige plaatjes, woordspelingen, etc. En dan ook nog heel vaak met een afzeikerige ondertoon.

De inhoud is bijna altijd ondergeschikt. Maar goed, dit is allemaal off-topic.Dan tref je waarschijnlijk anderen die op jouw berichten reageren dan degene die op mijn berichten (en op die van anderen) reageren. De meeste forummers hier reageren serieus en behulpzaam. Hier en daar een geintje, maar dat moet kunnen.
World of Warcraft: Legion
quote:Angela76 schreef op 11 januari 2012 @ 19:00:

Kan iemand mij uitleggen hoe je aan remsporen komt? Schijnt dus heel normaal te zijn?Als je darmloop hebt en je zit op een O.T, dan kan je wel verwachten dat wanneer je thuiskomt er een remspoor in je onderbroek zit.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
quote:charlottew88 schreef op 11 januari 2012 @ 19:54:

Oh bah ik was al misselijk maar dankzij dit topic ben ik nog misselijker Dat is ook de reden waarom ik pas nu aan het lezen ben, hiero. Ik heb mijn diner allang achter de kiezen.
Geniaal gedicht!
quote:xalliesuper schreef op 11 januari 2012 @ 18:40:

Straks opent ze zelf nog een topic hier.

Kunnen jullie elkaar hier online meeten en het erover hebben.Al gedaan!

Slipje vergeten! Wat nu?

Is dit serieus?
quote:viva_man schreef op 11 januari 2012 @ 22:43:

[...]

Al gedaan!

Slipje vergeten! Wat nu?

Is dit serieus?ja, natuurlijk
-
15 pagina's over een remspoor in een slipje. Ik heb alleen de 1e pagina gelezen. Is de rest nog de moeite waar om te lezen? Anders blijf ik nog even op
Oh, wat heerlijk om dit te lezen. Ik was altijd al bang dat een onderbroek die ik een dag aan had gehad te vies zou zijn. Een leuke man op bezoek is voor mij een schone, het liefst splinternieuwe, onderbroek aan. Douchen, en geen grote boodschappen meer tot hij weer weg is. Als ik dit zo lees, kan mijn standaard ook wel wat omlaag. Hoewel ik wel moet zeggen dat remsporen met mijn volwassenheid zijn verdwenen. Dat vind ik zelf zelfs vies. Gadver.
Heeerrrlijk topic haha. Lig helemaal in een deuk, sorry TO! Kan me voorstellen dat het een afknapper is maar aan de andere kant ze voelt zich blijkbaar veilig genoeg bij jou. Mocht je een relatie krijgen met haar (ooit in de toekomst) dan zal ze ook weleens moeten schijten, boeren laten of kotsen waar je bij bent. Dus bereid je maar vast voor .
Vindt men dat gedicht echt geniaal?

Niet lullig of denigrerend bedoeld, maar is echt niet mijn gevoel voor humor.
Jij hebt ander gevoel voor humor. Dat is gewoon onderbroekenLoL.
Lees trouwens net het tegen-topic van Suzanne77: dat vind ik al wat grappiger, al snap ik de hilarische reacties daar ook niet zo.

Is dit echt zo'n raar topic? Ik lees al heel wat maanden mee en wat ik hier soms allemaal aan bizarre topics lees (op de seks-pijler misschien nog meer dan hier), dan is dit niet zo'n heel apart onderwerp toch?
Martin gooi dat slipje gewoon weg en als ze er naar vraagt ontken je het ooit gezien te hebben. Haal de gentleman uit jezelf naar boven. Want hoe ga je uitleggen dat je haar slip gewassen hebt? Zij zal meteen denken dat het vies was...

En koop 7 boxers bij de zeeman, voor elke dag 1.
Maar o

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven