Vraag over iPad
zaterdag 31 december 2011 om 11:41
Misschien een hele domme vraag, maar ik heb er niet veel verstand van.
Ik wil graag een iPad. Ik heb een vaste PC in huis en ik zou graag lekker op de bank iPadden en ik reis ook veel met het openbaar vervoer.
Hoe zit het met de ontvangst in huis? Ik hoorde iets over draadloos internet? Moet ik nog iets extra erbij kopen?
En ik wil er liever geen 500 euro voor betalen. Wat is een goed merk voor een leuke prijs?
Sorry, maar ik weet gewoon niet veel op dit gebied.
Ik wil graag een iPad. Ik heb een vaste PC in huis en ik zou graag lekker op de bank iPadden en ik reis ook veel met het openbaar vervoer.
Hoe zit het met de ontvangst in huis? Ik hoorde iets over draadloos internet? Moet ik nog iets extra erbij kopen?
En ik wil er liever geen 500 euro voor betalen. Wat is een goed merk voor een leuke prijs?
Sorry, maar ik weet gewoon niet veel op dit gebied.
donderdag 12 januari 2012 om 11:05
Over de ipad3 zijn nog geen officiële release-data bekend gemaakt, dus wanneer die komt is nog steeds niet bekend. Ik zou dan een 2e-hands ipad kopen via MP ofzo. Wij hebben de onze pas verkocht en hebben nu de 2 en ik zweer bij apple. Hij werkt heerlijk, soepel, simpel te bedienen, goed beeld. Tja, ik ben nog geen betere tablet tegen gekomen.
En dat je collega al 2 dagen geen internet heeft ligt niet aan de ipad maar aan zijn netwerk. Daar kan je de ipad niet op afschrijven, want dat kan je met elke tablet hebben. Mijn 3g van t-mibile deed het gisteren ook een tijd niet, maar dat ligt niet aan mijn iphone
En dat je collega al 2 dagen geen internet heeft ligt niet aan de ipad maar aan zijn netwerk. Daar kan je de ipad niet op afschrijven, want dat kan je met elke tablet hebben. Mijn 3g van t-mibile deed het gisteren ook een tijd niet, maar dat ligt niet aan mijn iphone