telefoon in de koelkast

11-01-2012 01:46 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
was mijn telefoon kwijt blijkt het al 3 dagen in de koelkast te liggen

3 weken geleden 50 euro in de vuilnisbak gegooid

en 2 weken geleden een pinpas van iemand anders weggegooid gaat lekker hierzo

en ja,ik was volledig nuchter

oh fantastich net hete olie op mijn hand

telefoon doet nu raar =S

ik woon al een jaar op mezelf hoever zou ik moeten zijn
Je man inwendig uitfoeteren omdat hij zijn mobiel weer eens niet opneemt en er even later achter komen dat je mans mobiel in je eigen jaszak had zitten .
Mijn man had een auto geleend van een kennis. De autosleutel lag op de eettafel. Drie minuten later niet meer...

Toen we daarachter kwamen lag de dader (kleuterzoon) al te slapen, dus moesten we zelf gaan zoeken.

Het heeeeele huis doorgespit. Zelfs opa en oma gebeld die net bij ons waren geweest om te vragen of zij per ongeluk de sleutel mee hadden genomen. Zij kwamen ook helpen zoeken.

Twee uur later hadden we alle kastjes, laadjes, bakjes, vuilnisbakken, koelkasten, schoenen, spleten tussen het bankstel, bloempotten en speelgoedjes volledig binnenste buiten gekeerd. Niks.

Kennis gevraagd om de reservesleutel te komen brengen.

De volgende ochtend kleuterzoon gevraagd of hij misschien wist waar de sleutel was. 'Ja hoor!!! Die heb ik in het speelgoedautootje in mijn kamer gestopt!'

OK....
Gisteren kon ik, na mijn werk, het huis niet omdat ik de sleutels kwijt was.

Ik heb mijn tas zo'n 30 keer omgekeerd. Werk gebeld enz.

Tot de buurvrouw langs kwam en vroeg waarom mijn sleutels op het dak van mijn auto lagen.

Het is een ritje van ongeveer 20 minuten en al die tijd hebben die sleutels daar op gelegen.
Ik zoek regelmatig mijn telefoon, terwijl ik aan het bellen ben...
De volgende ochtend kleuterzoon gevraagd of hij misschien wist waar de sleutel was. 'Ja hoor!!! Die heb ik in het speelgoedautootje in mijn kamer gestopt!'

Dan heb je nog mazzel dat hij het nog wist.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:Annie.Ooi schreef op 13 januari 2012 @ 11:17:

[...]

nog fijner is dat onze vaste telefoon zo'n knopje heeft dat je kan horen dat ie ergens ligt, namelijk nooit op dezelfde plek.Ja fijn he,behalve als je wegens de krstboom de telefoonhouder dan maar op de grond hebt gezet. Telefoon ligt ergens anders en poes wandelt over de houder heen. :Eh wat is dat ineens voor herrie?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven