Jongensnamentopic
maandag 13 september 2010 om 13:40
Het is weer tijd voor een nieuw deel!
Het vorige deel vind je hier: Viva Angel5 in "Jongensnamentopic!"
Het vorige deel vind je hier: Viva Angel5 in "Jongensnamentopic!"
E-mail | redactievivaforum@gmail.com
donderdag 12 januari 2012 om 16:46
donderdag 12 januari 2012 om 22:03
Ik ga zelf ook voor Hollands, maar man heeft met veel namen al associaties. Dus hij komt steeds met allerlei onbekende namen aan, waar ik eerst niks aan vind maar als je een naam vaak genoeg herhaald dan klinkt het soms steeds beter.
Ik ga Fedde, Lenn en Silvijn eens even in de week leggen.
@tulpje: ik vind Simon echt een supernaam. Als het aan mij lag dan wist ik het wel. Maar man kent een Simon....
Dus vandaar Siem.
Ik ga Fedde, Lenn en Silvijn eens even in de week leggen.
@tulpje: ik vind Simon echt een supernaam. Als het aan mij lag dan wist ik het wel. Maar man kent een Simon....
Dus vandaar Siem.
vrijdag 13 januari 2012 om 22:36
quote:sb1979 schreef op 13 januari 2012 @ 12:04:
Wij zoeken nog een scandinavische naam, kort en krachtig. Wat vinden jullie van Stieg? Kom hem nog niet tegen als voornaam behalve van de milleniumboeken.Leuk, een keer wat anders.
Wij zoeken nog een scandinavische naam, kort en krachtig. Wat vinden jullie van Stieg? Kom hem nog niet tegen als voornaam behalve van de milleniumboeken.Leuk, een keer wat anders.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 13 januari 2012 om 22:37
quote:sb1979 schreef op 13 januari 2012 @ 13:06:
Ik moest er ook even aan wennen, maar nu vindt ik die naam wel steeds leuker. Verder op het ljstje: Per, Pelle, Kalle, Ole, Lasse, Len, Olav.Emil is ook leuk vind ik.
Ik moest er ook even aan wennen, maar nu vindt ik die naam wel steeds leuker. Verder op het ljstje: Per, Pelle, Kalle, Ole, Lasse, Len, Olav.Emil is ook leuk vind ik.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 13 januari 2012 om 23:13
vrijdag 13 januari 2012 om 23:15
zaterdag 14 januari 2012 om 15:30
zondag 15 januari 2012 om 09:10
Goedemorgen!
Wie kan ons helpen? We Verwachten in april de eerste en willen niet weten wat het gaat worden. De meisjesnaam staat voor 99% vast, maar de jongensnaam..... We verschillen redelijk van mening, maar hieronder staat ons lijstje. Zelf heb ik als voorwaarde dat ik geen top 20 naam wil. Echter, Siem valt dan eigenlijk al voor mij af want deze naam is enorm gestegen (meer dan 400 keer gegeven alleen al in 2011, via svb). Wat vinden jullie? Nog andere suggesties?
Moos
Mik
Siem
Jip
Loek
Pepijn
Flip
Siep
Jippe
Tobias
Boas
Siebe
Jip
Sieb
Sijmen
Wie kan ons helpen? We Verwachten in april de eerste en willen niet weten wat het gaat worden. De meisjesnaam staat voor 99% vast, maar de jongensnaam..... We verschillen redelijk van mening, maar hieronder staat ons lijstje. Zelf heb ik als voorwaarde dat ik geen top 20 naam wil. Echter, Siem valt dan eigenlijk al voor mij af want deze naam is enorm gestegen (meer dan 400 keer gegeven alleen al in 2011, via svb). Wat vinden jullie? Nog andere suggesties?
Moos
Mik
Siem
Jip
Loek
Pepijn
Flip
Siep
Jippe
Tobias
Boas
Siebe