Wastafel verstopt..
zaterdag 14 januari 2012 om 15:08
Door mijn smetvrees was ik vaak mijn handen met veel zeep. Helaas heb ik gemerkt dat dit natuurlijk ook niet ten goede komt aan mijn wastafel en is mijn wastafeltje dus vestopt. Het water loopt op zich nog gewoon weg maar de zeepresten blijven er gewoon in. Op het einde van de dag heb ik alweer zovaak mijn handen gewassen en zit het schuim alweer bijna tot aan de rand, wat natuurlijk ook niet fris is.
Daarnaast zit er een rond gaatje in de wastafel en ook hierdoor komt het sop weer gewoon terug de wastafel in.
Ik vermoed dat ik dus gewoon veeeeeel te veel sop heb gebruik dat weet ik gewoon zeker en hierdoor is het waarschijnlijk gaat verstoppen.
Nu haal ik vaak de schuim er maar gewoon uit en gooi die in de douchebak waar het wel gewoon doorstroomt. S ochtends is alles weer prima maar zodra ik de kraan open doen en me handen was gaat het schuim weer omhoog.
Iemand tips (behalve natuurlijk minder wassen en iets aan mijn smetvrees doen) hoe ik dit weer een beetje normaal krijg...?
Daarnaast zit er een rond gaatje in de wastafel en ook hierdoor komt het sop weer gewoon terug de wastafel in.
Ik vermoed dat ik dus gewoon veeeeeel te veel sop heb gebruik dat weet ik gewoon zeker en hierdoor is het waarschijnlijk gaat verstoppen.
Nu haal ik vaak de schuim er maar gewoon uit en gooi die in de douchebak waar het wel gewoon doorstroomt. S ochtends is alles weer prima maar zodra ik de kraan open doen en me handen was gaat het schuim weer omhoog.
Iemand tips (behalve natuurlijk minder wassen en iets aan mijn smetvrees doen) hoe ik dit weer een beetje normaal krijg...?
zaterdag 14 januari 2012 om 15:47
zaterdag 14 januari 2012 om 15:47
quote:Yvonne77 schreef op 14 januari 2012 @ 15:32:
[...]
Giet kokend water door de afvoer. Evt. muizen (die er NIET zitten) gaan dan ook dood. En ga zsm naar een dokter/psychiater!Denk niet dat muizen door kokend water meteen dood zijn hoor, hooguit een beetje geschrokken of een beetje verbrand haha. Of had ik dat beter ook niet kunnen zeggen? Maar goed, ze zitten er hoogstwaarschijnlijk toch niet!
[...]
Giet kokend water door de afvoer. Evt. muizen (die er NIET zitten) gaan dan ook dood. En ga zsm naar een dokter/psychiater!Denk niet dat muizen door kokend water meteen dood zijn hoor, hooguit een beetje geschrokken of een beetje verbrand haha. Of had ik dat beter ook niet kunnen zeggen? Maar goed, ze zitten er hoogstwaarschijnlijk toch niet!
zaterdag 14 januari 2012 om 15:50
quote:mviss schreef op 14 januari 2012 @ 15:47:
[...]
Denk niet dat muizen door kokend water meteen dood zijn hoor, hooguit een beetje geschrokken of een beetje verbrand haha.
Als ik het terug lees klinkt het wel gruwelijk, maar ik ga er van uit dat er geen muizen zitten. Anders is dit nog een optie:
[...]
Denk niet dat muizen door kokend water meteen dood zijn hoor, hooguit een beetje geschrokken of een beetje verbrand haha.
Als ik het terug lees klinkt het wel gruwelijk, maar ik ga er van uit dat er geen muizen zitten. Anders is dit nog een optie:
zaterdag 14 januari 2012 om 17:13
zaterdag 14 januari 2012 om 17:39