single reizen

14-01-2012 14:37 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
wie heeft hier ervaring mee ,ik ben alleenstaand niet piep jong meer maar een reis met bejaarden is geen optie.

het is al 15jaar geleden dat ik weg geweest ben .maar ik heb nu echt de behoefte om tot mijzelf te komen en even er tussen uit tegaan .wie is er al eens met zn reis mee geweest en was dat bevallen het lijk mij best eng ,en is het niet zo dat je bekeken word soort koopwaar?
Als mijn man mee zou gaan met een single reis zou ik toch echt wel even een groot vraagteken plaatsen, whaha! Naar mijn idee staat 'single' voor alleenstaand, in de zin van, geen relatie...
quote:ailien schreef op 14 januari 2012 @ 19:19:

Als mijn man mee zou gaan met een single reis zou ik toch echt wel even een groot vraagteken plaatsen, whaha! Naar mijn idee staat 'single' voor alleenstaand, in de zin van, geen relatie...Single staat voor alleenreizend en ook al heb je geen relatie, wil dat ook nog niet zeggen dat je dat zoekt (tijdens 'n reis) Op een reis zaten er ook 2 zusjes in de groep, die hadden beiden 'n partner maar die mannen houden niet van reizen, dus reizen de meiden gewoon samen.
Ok, weer wat geleerd!
Jij gaat toch ook alleen op reis? Dat heet dan toevallig geen single, maar mensen die jou dan zien kunnen dus denken dat je single bent...
quote:ailien schreef op 14 januari 2012 @ 19:19:

Als mijn man mee zou gaan met een single reis zou ik toch echt wel even een groot vraagteken plaatsen, whaha! Naar mijn idee staat 'single' voor alleenstaand, in de zin van, geen relatie...Je zit echt vol vooroordelen he?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
En als je als vrouw met 'n vriendin op reis gaat ben je zeker lesbisch?
DOEN !!!! ,echt heel erg gezellig ! je moet het zelf ook wel een beetje gezellig maken maar het is echt een aanrader !!!
quote:elninjoo schreef op 14 januari 2012 @ 21:03:

En als je als vrouw met 'n vriendin op reis gaat ben je zeker lesbisch? Oh shit, ik ben wel met mijn partner, een vriend, een vriendin én een vriend en een vriendin op vakantie geweest.. maakt mij dat dan een reissloerie?
dat noemt men ook wel 'n gangbang reis
quote:elninjoo schreef op 14 januari 2012 @ 21:31:

dat noemt men ook wel 'n gangbang reis Zeggeh.. wel allemaal apart he, niet met zijn allen tegelijk. Zo erg ben ik ook weer niet
ik had in gedachten griekenland of italie ,wel warme landen ,ik zal niet hele dagen op het strand te vinden zijn ,ik hou ook van oude gebouwen de culturen boeit mij .maar ja er word hier ook gezegd iemand die met een tante ging ok leuk maar dan begin je niet alleen aan de reis en dat is wel de bedoeling van mij.hihi himalaya vertel eens gangbang ,nee hoor grapje .ik zou gewoon met verschillende leeftijden weg willen ,en nu niet zo dat je verplicht ben om aan alle reisjes mee te doen ,ik ben graag op mijzelf maar maak ook makkelijk contacten
Griekenland of Italie daar zul je geen normale groepsreizen naartoe hebben vrees ik. Ofwel partygangers ofwel bejaarden.

Doe iets spannenders, ga op safari naar Kenia bijv.
Ja hoor Italie kun je ook een groepsreis heen maken, Griekenland ook wel.

Italie heb ik een keer gedaan, rondreis zuiden + Sicilië.

was met SRC.

nadeel van die reis was grote groep en diner inbegrepen. dan krijg je echt standaard eten en met een bus van 40 personen in een wegrestaurant met 1 espressomachine schiet niet echt op.

Maak eerst een lijstje wat je belangrijk vindt, en ga dan kijken welke organisaties daar bij passen.

Ik laat de safari aan me voorbij gaan
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Die grote groepen zijn sowieso killing. Bij Djoser enzo heb je tenminste nog 'n maximum aantal deelnemers van ca. 22.

Wat was de gemiddelde leeftijd nu in zo'n groep, Nlies? Een vriendin van mij heeft zoiets ook 'ns gedaan in Italie met haar moeder, maar er zaten vooral 60-plussers in die groep.
quote:elninjoo schreef op 15 januari 2012 @ 07:23:

Die grote groepen zijn sowieso killing. Bij Djoser enzo heb je tenminste nog 'n maximum aantal deelnemers van ca. 22.

Wat was de gemiddelde leeftijd nu in zo'n groep, Nlies? Een vriendin van mij heeft zoiets ook 'ns gedaan in Italie met haar moeder, maar er zaten vooral 60-plussers in die groep.oh nee laat dat dan nog maar een tijdje achterwege ik ben al 50+ maar ik ben zo gewent om jongere om mij heen te hebben ,en ik ben zelf nog best jong van geest .60+ zou ik mij niet bij thuis voelen .ik heb hier verschillende opties gehoord ik ga een lijstje maken ja .ik vind het doods eng ,maar anders kan ik nooit eens weg.
quote:luna400 schreef op 15 januari 2012 @ 12:22:

[...]

Ik ga een lijstje maken ja .ik vind het doods eng ,maar anders kan ik nooit eens weg.

Goed zo! En bij een groepsreis kent de meerderheid de anderen niet, dus je zit allemaal in hetzelfde schuitje hoor En tegelijkertijd heb je daardoor snel aansluiting, bovendien onderneem je veel met de groep, dus vaak mensen om je heen.
Hey! Ik ben ook beetje aan het rondkijken om dit jaar alleen op vakantie te gaan. Heb laatste week van juni, eerste 2 weken van juli al verlof gevraagd. Ik ben zelf 23 en ben beetje op zoek naar een reis dat ik niet tussen de zuipende/neukende 17-jarigen zit, maar ook niet meteen met 40+. Iemand tips?

Ik had al gekeken op mambo, dat lijkt me wel heel leuk, naar canyelles in costa brava,.LINKJE Geen verplichte excursies, maar beetje je eigen gang gaan. Alleen er is nog niemand die geboekt heeft... maybe hier meiden die zoiets leuk lijkt?
Misschien kun je beter een oproepje plaatsen op het prikbord Admiration, waarschijnlijk valt dat meer op dan hier tussen de andere berichten.
Ah oke, bedankt, zal daar ook even neerzetten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven