Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Gna, Mims is met Mops en een paar vriendinnen (met man en kinders) een weekendje weg. Ze hebben drie kratten bier bij (!!!) (vast omdat onze Mims zo'n verfente bierdrinkert is ) maar ze heeft een geheim wapen voor moeilijke momenten: de opiaten van Hero zaten nog de toilettas. Moet ze het weekend mee doorkomen, dacht ik zo. (en ik vroeg heel bijdehand of ze voldoende Lithium meegenomen had.....)

Ze zitten nu in de auto, nabij Mimsdorp en wat passeert hen? De UitvaartVolvo van Hero! Kan die man nu stoppen met hints geven aan zijn geliefde? Tsk.
nou Jaaaaaa

Die mims, meid ik hoop geen nieuws....

Die dream, zeker niet zo druk?
Leuk nieuws in de AK!
\\:-)//
*is in 't geheel niet nieuwsgierig*

Gaat 't jou aan, Bloes? Mag ik nog steeds niet bellen?

Bent, ik ben maandagmiddag op jouw werkplek (nou ja, bijna ). Ben je er dan of zit je nog in de nachtdienst?
Mims, ook ik hoop op geen nieuws, maar die opiaten lijken me een goede start.

Hier helaas weer een zieke Bink. Hij drinkt weer slecht, spuugt weer met regelmaat alles eruit en heeft inmiddels een ontstoken oogje. Het zit het arme manneke niet mee.
Bey Mims! Hoop dat jullie een lekker weekend hebben!

Verder alleen even mijn hoofd om het hoekje om haaai en dag te zeggen, ben sinds paar dagen beetje soort van sip en in soort van dip (dat rijmt) en dan niet zo spraakzaam, you know me. Maar verder wel leuke dingen in weekend, gisteravond weer lekker op stap geweest en erg vermaakt dus fijn afgeleid. Morgenavond weer weg, komt helemaal goed met het Hert. Moet alleen niet ineens zoveel gaan nadenken over dat ziek-zijn van mij - en dat ziek zijn gedoe ben ik echt gruwelijk zat, stomme pokke ritjes iedere keer naar ziekenhuis, onderzoeken, puncties, onzekerheid, wachten wachten wachten op uitslagen, gloeiendegloeiende- en ik wil dat hoofd weer terug in een grote Duitse kuil ofzo.

Enniewee, dat dus. En dat ik zin heb in 8-mrt.

x
Bambi, ik kan me helemaal voorstellen dat je er zo van baalt en zelfs sip van wordt.

Die onzekerheid lijkt mij gewoon het ergst.

Dat ziekzijn is natuurlijk ook heel erg rot, maar als je zou weten dat het nu nog twee jaar duurt en dan klaar, dan lijkt het me een stuk beter te behappen, dan dat je gewoon niet weet waar je aan toe bent

Zo leuk, ik heb net Belle en het Beest gekeken met Zootje en Zen.

Had eigenlijk videocamera er bij moeten pakken, die koppies, prachtig filmmateriaal
En Madootje, beterschap met Bink.
Sjongejongejonge, 1 receptie met wijn en Alex is dronken :S what the fuck? :S

Concert gisteren was kut. Meer details morgen. Ga slapen. Nogmaals: wjat the fuck??? :S

Niet goed :S
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Joh, trek gewoon nog een fles open, ken jou 't schelen!

Gleuf dat Alex het nodig heeft.

Kite runner al gezien? Prachtige film, ben onder de indruk.
En Bambi ook dus. Hmm, één fles is niet genoeg vrees ik.
Há, kom maar door met die drank!!
Goedenmorgen!

*schenkt koffie en thee voor beschonken kroeggangers*

Ongelooflijk hoe lastig het na opnieuw installeren van pc altijd weer is om de góede msn te krijgen.. maar ik geloof dat het gelukt is (als het tenminste klopt dat niemand online is? )

Nee, op het werk was het niet druk, maar ik zat ook nog eens heel erg alleen te zitten, dus jullie zijn dan mijn 'koffiebreak' (teabreak, eigenlijk, maar koffie klinkt beter) En vanwege blaar op hak en niet zulke goede schoenen aan, zat een wandeling in de zon er tijdens de lunch ook al niet zo in.

Voetbal van LE vanmorgen ging niet door, omdat de doeltjes niet bleven staan en het daardoor niet verantwoord was. Nu kon Elvis dus nog fijn boodschappen doen, voordat hij opgehaald wordt om te gaan pingpongen.

Ik hoop zó dat Mims een leuk weekend heeft.

AK nieuws was idd leuk

Ik ben trouwens dit weer, met die eeuwige wind, goed zat, maar daar zal ik niet alleen in zijn.

Ik begin me ook ongerust te maken over LD's gewrichten. Niet alleen loopt ze nu al ruim 11 maanden met een zere enkel, ze heeft van de week een aanvaring met een jongetje gehad, op de nso, en nu loopt ze alweer een week met een zere pols. Het betreffende jongetje had haar hand hard op de tafel geslagen. Ik dacht dat een dagje met mijn brace omlopen wel zou helpen, maar ze loopt nu dus al sinds maandag met mijn brace om en het helpt niets. Het is verder niet dik, maar bewegen doet zeer. Maandag dus dokter maar bellen voor afspraak.

Gisteren hebben we met gezinnetje gezellig samen gegourmet Hebben halve schaal vlees over, dat gebeurt anders nooit. Probeer ik vandaag maar een goed gevulde saus van te maken, ofzo. Daarna samen Ratatouille gekeken. Helaas stond liep de dvd vast, dus hebben we de laatste 15 minuten niet gezien. Da's wel jammer, maar het was een erg leuke film

Fijn weekend iedereen!!
Later is nu
Het is vandaag 2 jaar geleden dat Pippi overleed. ~steekt kaarsje aan~
Daarom ook hier een beetje kippenvel-muziek: Anouk
Mogguh! (kan nog nét, zie ik)

Gisteren toch nog laat gaan slapen en dus inmens uitgeslapen, kranten gelezen en nu pas beetje wakker aan het worden. Ik leef een vrijgezellenleven als de Bloesjes niet thuis zijn.

En nu zou ik allang huishoudelijk bezig moeten zijn (want dat kan nl als er geen Bloesjes rondhupsen) maar heb helemaal geen zin. Dadelijk gaan Opa en ik neuzen voor een kastje voor in mijn keuken, ik kan mijn rotzooi niet meer kwijt nl. Maar kan ook komen omdat ik al te lang niet meer écht heb opgeruimd.

Ik droomde trouwens ook over de Baas, dat zij ook op het Viva-forum postte en dat was wel een beetje raar.

En dat ik in een ziekenhuis heel lang moest wachten op een dokter voor een darmonderzoek en dat ik twee uur na de afspraak te horen kreeg dat ik me dan ook had moeten melden en in een potje had moeten poepen. Maar ik had een half uur daarvoor al zoiets gedaan maar niet in een potje. Ráre droom, heel onrustig ook. Ik weet nl (en heb dat gisteren nog met de Ikea-ex besproken) dat Zus en ik binnen nu en een jaar een darmonderzoek moeten laten doen ivm de erfelijkheid van mama's darmkanker. We hebben kennelijk kans van 1 op 12,5 dat we dikke darmkanker krijgen ~slik~ en dat willen we toch wel graag voor zijn. Maar zo'n onderzoek was tot voor kort nogal naar (een slang in je poeperd), gelukkig kan dat nu ook dmv een CT-scan. Heet een virtuele colonscopie en hé! virtueel past bij Bloes! Nu nog moed verzamelen om naar de huisarts te gaan en een verwijzing te vragen.

Tot zover dus mijn verheffende weekend-verhaal. Volgens mij keer ik telkens een beetje te veel in mezelf als ik een kinderloosweekend heb en dat is handig voor verwerking van vervelende dingen maar soms ook gewoon niet leuk.

~zucht~

~schenkt koffie in voor de wakker wordende stamgasten~
Zet de cd van Ally MacBeal featuring Vonda Shepard nog maar een keer keihard op, deze keer ook voor Bloes. Kunnen we samen meebleren! Want herken het weekendgevoel..... Ook voor de andere dingen als darmen en Pippi. Je bent lief!

LD en gewrichten klinkt idd niet fijn Dream, hoop dat dokter snel er naar kan kijken en duidelijkheid kan geven.

Veel plezier vanavond Hertje!

En Ely vandaag een kater, of gelukkig niet?

Hm, ik begin te rijtjesposten. Kan maar beter weer gaan muziek meegalmen en doorgaan met huishouden. In de hoop van een opgeruimd huis = opgeruimde geest enzo.......
Oh, da's toch van Coyote Ugly, die Vonda Shepard-hit of praat ik nu heel erg poep? Wel erg Cheers-toepasselijk. (Coyote Ugly.. niet poep praten)

We zouden die paal eens moeten oppoetsen trouwens!

Hebbie al een opgeruimde geest, Toet?
Haihai

ik heb thuis in de aanbieding een superchagrijnige LE. Het schijnt dat hij alleen thuis zo is, dus kom vooral kijken en lenen. Hij presteerde het zelfs om beneden op de bank te gaan zitten lezen, terwijl ik 'm naar boven gesommeerd had, omdat ik beneden dat chagrijnige hoofd niet wilde.

Afijn , met LD lekker Stad in geweest, was gezellig. We hebben vrijwel alleen gekeken. Leuk hoor.

Ochja, Pippi, alweer 2 jaar (f)

~pakt een borrel en zet ook klaar voor andere kroeggangers~
Later is nu
de paal...is die nog ergens?

Jemig bloes wat heerlijk dat dat niet meer met een slang hoeft, kom meid, gewoon even bellen. Dan ook veel minder reden om te zitten piekeren.

Q, ja ik ben er tot 16 uur.

alle zieken en somberen even een dikke kus van mij, mag het zo even? Ben nu eindelijk thuis na 4 avonden en 3 nachten op rij weggeweest te zijn, heb over de afgelopen dagen bentos slechts 1 uur gezien heb ik net berekend. Hij verdient dus even mijn onverdeelde aandacht (maar wel nadat ik bij de kroeg geweest ben dat snappen jullie!).
Gister en vandaag weer cursus gehad. Het was bijzonder vermoeiend maar erg leerzaam en leuk. We hebben gister de hele dag (tot 22.00 uur) gewerkt aan een case van een grote telecomaanbieder en vanmorgen weer. Daarna presentatie voorbereiden en huppatee. Marketincommunicatieplan in een snelkookpan. Wel grappig, toen de deadline naderde was het erg druk bij de koffiemachine met allemaal kibbelende, gestresste medecursisten. Onze presentatie ging wel goed, we kregen punten voor onze presentatie en zijn tweede geworden (van de vijf). Ik ben best tevreden over het eindresultaat. (Dit vonden jullie niet interessant hè? Nee... dat dacht ik al. Ik ga toch nog even door...). Fijner vind ik het nog dat ik weer wat inspiratie heb voor mijn eigen marketingcomm.plan. Want dat moet binnenkort af. Help! Ik houd maar voor ogen dat het eind april allemaal klaar is. (Moet ik wel in één keer slagen...)

Nu zit ik met laptop, studieboek, marcommplan en thee op de bank Idols te kijken. Soort van. Hoe bedoel je multitaskmeave?

Mims, ik hoop dat je een goed weekend hebt.

En jeetje, Pip alweer twee jaar. Ook een
voor Toet x

in de AK gezet!
anoniem_654038f62dff5 wijzigde dit bericht op 01-03-2008 23:13
Reden: was een reactie op het bericht van Bloes
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven