Bezemtopic nr. 11
maandag 4 juli 2011 om 12:52
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.
Hier staat Bezemtopic nr. 10
Hier staat Bezemtopic nr. 10
zondag 15 januari 2012 om 11:11
Mijn Uk wilde ook alleen maar ijsjes eten,Allis.Of drinken met een rietje .Lekker laten doen hoor,zielig als ze er zo'n last van hebben.
Een voor ukje!
Mannen zijn weg,gaan zich nuttig maken en de nieuwe werkplaats inrichten.
Ik ga vanmiddag naar de meren en daar een rondje lopen en er wacht nog een strijk op me.
Een voor ukje!
Mannen zijn weg,gaan zich nuttig maken en de nieuwe werkplaats inrichten.
Ik ga vanmiddag naar de meren en daar een rondje lopen en er wacht nog een strijk op me.
zondag 15 januari 2012 om 12:54
Mogguh
Beterschap voor Stippie. Zielig is dat, zo'n kleintje onder de pukkels.
Goldie, hoop dat je rug toch eindelijk eens mee gaat werken.
Coe, rondje meer had ik gisteren ook wel zin in. Of strand. Het is een rondje Spido geworden. We blijven maar boffen met dat zachte winterweer.
Vandaag staat er opruimen op het programma. Moet nog wel ergens zin vandaan toveren.
Beterschap voor Stippie. Zielig is dat, zo'n kleintje onder de pukkels.
Goldie, hoop dat je rug toch eindelijk eens mee gaat werken.
Coe, rondje meer had ik gisteren ook wel zin in. Of strand. Het is een rondje Spido geworden. We blijven maar boffen met dat zachte winterweer.
Vandaag staat er opruimen op het programma. Moet nog wel ergens zin vandaan toveren.
zondag 15 januari 2012 om 14:06
Haaaaaa! Ik heb geen rugpijn! Ik heb vanmorgen lekker met Goldman samen in de infrarood-sauna gezeten en dat heeft erg goed gedaan. Ik ben benieuwd hoelang ik het zo kan houden.
Allis, beterschap voor je Stipje.
Gelukkig krijgt ze zo wel wat binnen.
Wasmachine en droger draaien al, ik wil de berg was vandaag nog weggewerkt hebben.
Straks ook nog even met de stofzuiger de bovenverdieping rond, want er is daar iets gebeurd wat voor veel stof gezorgd heeft, maar niemand weet wat. Die kabouters toch altijd he ?
En dan moet ik ook nog even langs mijn bazin even melden dat ik morgen wat later kom werken. Ik moet eerst even mijn Troela langs brugklasbegeleiding, waarom dat is vertel ik later wel.
Ziet het er nog steeds naar uit dat ik een paar van jullie aanstaande zaterdag op visite krijg ?
Allis, beterschap voor je Stipje.
Gelukkig krijgt ze zo wel wat binnen.
Wasmachine en droger draaien al, ik wil de berg was vandaag nog weggewerkt hebben.
Straks ook nog even met de stofzuiger de bovenverdieping rond, want er is daar iets gebeurd wat voor veel stof gezorgd heeft, maar niemand weet wat. Die kabouters toch altijd he ?
En dan moet ik ook nog even langs mijn bazin even melden dat ik morgen wat later kom werken. Ik moet eerst even mijn Troela langs brugklasbegeleiding, waarom dat is vertel ik later wel.
Ziet het er nog steeds naar uit dat ik een paar van jullie aanstaande zaterdag op visite krijg ?
zondag 15 januari 2012 om 15:10
het is zo mooi weer dat ik stippie ziek en wel toch voor een rondje om bhet blok heb meegenomen. Kwijlend en wel heeft ze katten geaaid, honden achtervolgd, is ze van de glijbaan geweest en heeft ze me geholpen de tuin op te ruimen. Daar was ik aan begonnen toen ze nog sliep, veel dood spul er uit, bosjes in soort van vorm getrimd, dat soort werk. Vooral groot onderhoud. Nu mijn was nog even uit de machine, en even verder met de website.
fijn dat je rug wat beter gaat goldie. wordt het al wat met opruimen mamz? probeer je het eindresultaat voor te stellen, en zi jezelf de stappen doen in gedachten die daar voor nodig zijn. Schijnt erg goed te werken, dan doe je het denkwerk al voor het echte werk
fijn dat je rug wat beter gaat goldie. wordt het al wat met opruimen mamz? probeer je het eindresultaat voor te stellen, en zi jezelf de stappen doen in gedachten die daar voor nodig zijn. Schijnt erg goed te werken, dan doe je het denkwerk al voor het echte werk
zondag 15 januari 2012 om 15:55
Uk wilde liever naar het bos,dus vanuit huis naar het bos gelopen,daar de 5 km route gelopen en toen bij de 7 heuvelen heerlijk in de zon,zonder jas,op het terras gezeten(en Uk in de speeltuin)
Doe mij de hele winter maar van dit weer!!
Mamz,volgende keer als ik ga lopen,bel ik je wel even,kunnen we lekker samen!
Allis,zo even buiten is wel heerlijk voor stippie.
Gold,fijn dat je rug geen pijn meer doet.En ik wil zeker komen hoor zaterdag.
Doe mij de hele winter maar van dit weer!!
Mamz,volgende keer als ik ga lopen,bel ik je wel even,kunnen we lekker samen!
Allis,zo even buiten is wel heerlijk voor stippie.
Gold,fijn dat je rug geen pijn meer doet.En ik wil zeker komen hoor zaterdag.
zondag 15 januari 2012 om 17:13
Zou leuk zijn Coetje .
Was is weggewerkt maar de stofzuiger is niet uit de kast geweest.
Ik ben wel even de stad in geweest om te zeggen dat ik morgen later begin.
Even korte versie:
Pestkop (nog steeds dezelfde trut als op de basisschool) van Troela heeft Troela afgelopen vrijdag op het nieuwjaarsbal zo uitgedaagd dat Troela haar een klap en een schop heeft gegeven. Pestkop was toen waarschijnlijk te verbouwereerd om meteen wat terug te doen, maar nu wordt er op hyves, twitter en facebook en weet ik waar overal nog meer bedreigingen geuit naar Troela toe, zodat die morgenochtend niet naar school durft. Ik ga dus met haar mee, naar de brugklasbegeleiding en ik probeer Pestkop er ook even bij te krijgen om die ook even persoonlijk te woord te staan.
Was is weggewerkt maar de stofzuiger is niet uit de kast geweest.
Ik ben wel even de stad in geweest om te zeggen dat ik morgen later begin.
Even korte versie:
Pestkop (nog steeds dezelfde trut als op de basisschool) van Troela heeft Troela afgelopen vrijdag op het nieuwjaarsbal zo uitgedaagd dat Troela haar een klap en een schop heeft gegeven. Pestkop was toen waarschijnlijk te verbouwereerd om meteen wat terug te doen, maar nu wordt er op hyves, twitter en facebook en weet ik waar overal nog meer bedreigingen geuit naar Troela toe, zodat die morgenochtend niet naar school durft. Ik ga dus met haar mee, naar de brugklasbegeleiding en ik probeer Pestkop er ook even bij te krijgen om die ook even persoonlijk te woord te staan.
zondag 15 januari 2012 om 17:20
Jeetje Goldie!Arme Troela...,wat kunnen die pubers gemeen zijn tegen elkaar he!En dan vooral meiden onder elkaar.
Pestkop trekt zeker ook nog wat kinderen mee in haar gedrag?
Goed,dat je de koe bij de horens vat en met Troela meegaat.
Arm kind,wat een angst moet dat meisje voelen.
Heb je bewijs van de bedreigingen uitgeprint?Zou ik wel even doen,hier worden ze er voor van school afgestuurd of iig een paar dagen geschorst.
Sterkte ermee hoor!
Pestkop trekt zeker ook nog wat kinderen mee in haar gedrag?
Goed,dat je de koe bij de horens vat en met Troela meegaat.
Arm kind,wat een angst moet dat meisje voelen.
Heb je bewijs van de bedreigingen uitgeprint?Zou ik wel even doen,hier worden ze er voor van school afgestuurd of iig een paar dagen geschorst.
Sterkte ermee hoor!
zondag 15 januari 2012 om 17:35
Nee we hebben helaas geen bewijs, het ging allemaal via via...En de trut zelf heeft overal een geblokkeerd profiel.
We keuren het ook helemaal niet goed dat Troela geslagen heeft hoor (al begon de ander met een duw en een vernederende opmerking), maar het is ons heel goed voor te stellen dat de frustratie die ze nu al jaren opgebouwd heeft er toch een keer is uitgekomen.
Het moet gewoon nu eens afgelopen zijn. Ik hoop echt dat ik de trut morgen even te spreken krijg !
We keuren het ook helemaal niet goed dat Troela geslagen heeft hoor (al begon de ander met een duw en een vernederende opmerking), maar het is ons heel goed voor te stellen dat de frustratie die ze nu al jaren opgebouwd heeft er toch een keer is uitgekomen.
Het moet gewoon nu eens afgelopen zijn. Ik hoop echt dat ik de trut morgen even te spreken krijg !
zondag 15 januari 2012 om 18:12
Wat een monstertje, Goldie. Goed om langs de brugklasbegeleiding te gaan en laat ze het maar goed uitzoeken daar. Maar hoe kwam Troela dan die bedreigingen te weten, is er niemand die daar iets van heeft kunnen vastleggen?
Hoop dat je Troela hebt verteld dat je het niet goedkeurt maar wel begrijpt. Anders is ze weer helemaal het bokkie. Knap van d'r dat ze van zich af heeft geslagen, soms werkt praten gewoon niet.
Hoop dat je Troela hebt verteld dat je het niet goedkeurt maar wel begrijpt. Anders is ze weer helemaal het bokkie. Knap van d'r dat ze van zich af heeft geslagen, soms werkt praten gewoon niet.
zondag 15 januari 2012 om 18:40
Ja Mamzie, dat hebben we haar natuurlijk gezegd. En slaan is natuurlijk geen oplossing, al hadden we ook wel een beetje gehoopt dat, nu Troela voor het eerst goed van zich afgebeten heeft, het wicht zo geschrokken was dat de lol voor haar er nu af zou zijn.
Maar ze is alleen maar kwader geworden, we vermoeden dat ze gewoon geen gezichtsverlies wil hebben, dus heeft ze een groepje rond haar heen opgetrommeld om Troela morgen even heel bang te maken of haar gewoon écht lichamelijk wat aan te doen.
Het ging allemaal via via, en er schijnt wel wat op twitter te staan, maar omdat ze een afgeschermd profiel heeft kunnen wij dat niet zien. Nu proberen wij dat dus via meiden die zowel met Troela als met pestkop omgaan wél te pakken te krijgen. Dat is moeilijk, want of ze zijn toch loyaal naar die trut toe, of ze zijn toch ook bang dat ze haar volgende slachtoffer zouden kunnen worden.
Maar ze is alleen maar kwader geworden, we vermoeden dat ze gewoon geen gezichtsverlies wil hebben, dus heeft ze een groepje rond haar heen opgetrommeld om Troela morgen even heel bang te maken of haar gewoon écht lichamelijk wat aan te doen.
Het ging allemaal via via, en er schijnt wel wat op twitter te staan, maar omdat ze een afgeschermd profiel heeft kunnen wij dat niet zien. Nu proberen wij dat dus via meiden die zowel met Troela als met pestkop omgaan wél te pakken te krijgen. Dat is moeilijk, want of ze zijn toch loyaal naar die trut toe, of ze zijn toch ook bang dat ze haar volgende slachtoffer zouden kunnen worden.
zondag 15 januari 2012 om 19:09
Ik hoop wel dat de school er iets mee doet! Dat werd ons in ieder geval wel verteld toen ze hun 'verkooppraatje' deden op de voorlichtingsavond.
Op de basisschool stond ze bekend als pester maar op deze school is me daar tot nu toe niks over bekend, al ga ik er ook wel van uit dat bij de overgang van basisschool naar voortgezet wel het een en ander door de basisschool wordt doorgegeven aan de nieuwe school.
Het is voor mij nu wel de eerste keer dat ik op de nieuwe school langs moet voor het gedoe met dat wicht. Er was niet eerder een reden om aan de bel te trekken, ze zitten tenslotte niet meer bij elkaar in de klas en het lukte Troela goed om de trut uit de weg te gaan.
Op de basisschool stond ze bekend als pester maar op deze school is me daar tot nu toe niks over bekend, al ga ik er ook wel van uit dat bij de overgang van basisschool naar voortgezet wel het een en ander door de basisschool wordt doorgegeven aan de nieuwe school.
Het is voor mij nu wel de eerste keer dat ik op de nieuwe school langs moet voor het gedoe met dat wicht. Er was niet eerder een reden om aan de bel te trekken, ze zitten tenslotte niet meer bij elkaar in de klas en het lukte Troela goed om de trut uit de weg te gaan.
zondag 15 januari 2012 om 21:37
Net bijna huilend UKs luier verschoond, spul gesmeerd, schone piama aan... Ze eet niet, drinkt weinig, en kan nu dus ook niet slapen door de jeuk en pijn. Ze heeft anderhalf uur gejammerd tot ze van beroerdigheid in slaap is gevallen. Het kan wel eens een rotnachtje worden, Bris is alvast maar naar bed gegaan, ik heb de avonddienst.
Vanmiddag wilde ze "kokuh" dus we hebben samen een cake gebakken. Ze wilde er niks van eten maar de mixer was wel leuk, en alle bosbessen zijn met zorg in het beslag gekwakt, 1 voor 1
Vanmiddag wilde ze "kokuh" dus we hebben samen een cake gebakken. Ze wilde er niks van eten maar de mixer was wel leuk, en alle bosbessen zijn met zorg in het beslag gekwakt, 1 voor 1
maandag 16 januari 2012 om 08:13
He bah Gold. Wat een rot kind is het toch dat ze nu ook alweer begint. Jammer dat je geen bewijzen hebt, maar de school kan het achterhalen en anders de politie. Je mag niemand bedreigen dat is hardstikke strafbaar.
Ik vind het kei van Troela dat ze eens van zich af heeft gebeten, hoe jammer dat het kreng niet tegen haar verlies kan. Sterkte vandaag, hoop dat het nu eens definitief wordt opgelost.
Arme kleintje Allis. Wat kunnen ze er toch naar van zijn.
Heb je deze site al gelezen?
alles over waterpokken
Ik vind het kei van Troela dat ze eens van zich af heeft gebeten, hoe jammer dat het kreng niet tegen haar verlies kan. Sterkte vandaag, hoop dat het nu eens definitief wordt opgelost.
Arme kleintje Allis. Wat kunnen ze er toch naar van zijn.
Heb je deze site al gelezen?
alles over waterpokken
maandag 16 januari 2012 om 11:44
Fijn Zoeb,dat alles goed was bij de internist.Weer een zorg minder.
Bij mij was de uitslag ook goed.
En mijn huis is weer van mij
Loge vroeg wel of ik voorlopig zijn was wil doen,krijg er nog voor betaald ook dus die doe ik er wel bij.
Ik heb mijn werk mee naar huis genomen,dus dat moet ik vanmiddag nog doen.
En wij eten kliekjes vandaag,een van mijn goede voornemens is om niet meer zoveel eten weg te gooien.
Bij mij was de uitslag ook goed.
En mijn huis is weer van mij
Loge vroeg wel of ik voorlopig zijn was wil doen,krijg er nog voor betaald ook dus die doe ik er wel bij.
Ik heb mijn werk mee naar huis genomen,dus dat moet ik vanmiddag nog doen.
En wij eten kliekjes vandaag,een van mijn goede voornemens is om niet meer zoveel eten weg te gooien.