help een jongensnaam
zaterdag 14 januari 2012 om 22:54
zondag 15 januari 2012 om 10:54
zondag 15 januari 2012 om 11:06
quote:lulu_ schreef op 15 januari 2012 @ 10:54:
Absoluut Jason.
Nog meer opties, rekening gehouden met welke stijl jij leuk vindt: (sorry voor de dubbele)
Jordan
Joeri / Jari
Jaïro /Jaïron
Jordy
Jorian
Jaime
En zonder 'J':
Silvio / Silvian
Danilo
Doriano
Eliano
Emiliano
Giovanni /Gianni
Nicolai
Jordan vind ik ook erg leuk maar zo heet het zoontje van mijn vriendin al.
Jordy is ook erg leuk maar zo heet mijn broertje.
En joeri ga ik nog eens even met manlief overleggen.
Thnx voor het meedenken!!
Absoluut Jason.
Nog meer opties, rekening gehouden met welke stijl jij leuk vindt: (sorry voor de dubbele)
Jordan
Joeri / Jari
Jaïro /Jaïron
Jordy
Jorian
Jaime
En zonder 'J':
Silvio / Silvian
Danilo
Doriano
Eliano
Emiliano
Giovanni /Gianni
Nicolai
Jordan vind ik ook erg leuk maar zo heet het zoontje van mijn vriendin al.
Jordy is ook erg leuk maar zo heet mijn broertje.
En joeri ga ik nog eens even met manlief overleggen.
Thnx voor het meedenken!!
zondag 15 januari 2012 om 14:26
Joey vind ik wel leuk. Maar echt TO, ga alsjeblieft niet zitten goochelen met de spelling van namen. Dat is echt zonde en niet leuk voor je zoon. De hele tijd je naam moeten spellen is echt niet leuk, kun je het nog zo origineel vinden. Dat is het namelijk niet. Jason als Jaison schrijven staat gewoon echt dom.
zondag 15 januari 2012 om 14:27
quote:nessemeisje schreef op 15 januari 2012 @ 14:26:
Joey vind ik wel leuk. Maar echt TO, ga alsjeblieft niet zitten goochelen met de spelling van namen. Dat is echt zonde en niet leuk voor je zoon. De hele tijd je naam moeten spellen is echt niet leuk, kun je het nog zo origineel vinden. Dat is het namelijk niet. Jason als Jaison schrijven staat gewoon echt dom.Nee ben ik met je eens gaan we ook niet doen ik moet zelf ook altijd mijn naam spellen en is inderdaad erg vervelend!
Joey vind ik wel leuk. Maar echt TO, ga alsjeblieft niet zitten goochelen met de spelling van namen. Dat is echt zonde en niet leuk voor je zoon. De hele tijd je naam moeten spellen is echt niet leuk, kun je het nog zo origineel vinden. Dat is het namelijk niet. Jason als Jaison schrijven staat gewoon echt dom.Nee ben ik met je eens gaan we ook niet doen ik moet zelf ook altijd mijn naam spellen en is inderdaad erg vervelend!
zondag 15 januari 2012 om 14:43
zondag 15 januari 2012 om 15:38