mallorca

15-01-2012 15:37 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit jaar voor het laatst met vriendinnen op vakantie.. we willen naar Mallorca en kiezen denk ik hotel Riutot! Iemand hier een keer geweest?
Nee geen ervaring mee, maar mochten jullie nog twijfelen kies niet het hotel san diego! Dat viel vies tegen! Letterlijk..

In ieder geval veel plezier!
In welke plaats is dat?
El Arenal.. Playa de Palma.

Sorry TO maar wat een afschuwelijke toko lijkt me dat. Zoveel leukers te vinden daar. Geef eens een budget en reisdatum?
Bedoel je Riutort?

Op de foto vind ik het zwembad er erg ongezellig uit zien.

http://www.tripadvisor.nl ... earic_Islands-Hotels.html

Hij staat op nr 9
Deze ziet er al 'n flink stuk gezelliger uit:

http://www.tripadvisor.nl ... rca_Balearic_Islands.html
is het in el arenal?
Who needs het zwembad, je loopt de straat daar uit en je zit aan het strand
Wij boeken altijd via een reisbureau! Maar ik vind het er helemaal niet slecht uit zien. En het hoeft ook niet perfect te zijn want zo vaak ben je toch niet in het hotel. En wij liggen idd vaker aan het strand. Maar hoe is het uitgaan enzo daar in Mallorca? ;) En hoe oud zijn de jongeren daar gemiddeld?
Wij zaten in El Arenal, fantastisch! Erg gezellig, de sfeer is erg leuk, ongedwongen. Lopen behalve veel jongeren ( wij waren 19, volgens mij heel gemiddeld daar) uit Nederland ook veel Duitsers ( wij zaten in het duitse gedeelte) en Engelsen. Ook erg veel stelletjes. Shooters was de bar waar wij iedere nacht waren, Veronica was ook erg leuk, maar een echte discotheek.

Een jaar later zaten we in Chersonissos en wat misten we Mallorca toen! Daar keek iedereen naar elkaar, je kon niet gek doen, het was meer zien en gezien worden. In Mallorca was dat minder het geval vond ik. Uitgaansleven is super!
Het Duitse gedeelte is bovenaan idd. Wij zaten daaronder.

Ja volgens mij zaten we dichtbij die Veronica discotheek met het hotel.
Oh echt? Cherso lijkt mij ook altijd super mooi! Vooral starbeach en ik dacht juist wel dat Cherso het allermooist was van alles.

Wij zijn in Albufeira, Rimini en Blanes geweest.
Chersonissos is inderdaad leuk, maar wel veel zien en gezien worden. Starbeach vond ik persoonlijk wat tegenvallen, maar het uitgaan was errug leuk. Was overigens voor Oh Oh Cherso dat ik daar was.
Wij hebben all inclusive dus eten hoeven we niet meer te betalen daar. Dus alleen nog maar geld mee nemen voor uitgaan en andere dingen. We gaan 8 dagen. Hoe veel zou ik ongeveer nodig hebben? Lukt het met 200 euro?
quote:xalliesuper schreef op 15 januari 2012 @ 16:28:

Het Duitse gedeelte is bovenaan idd. Wij zaten daaronder.

Ja volgens mij zaten we dichtbij die Veronica discotheek met het hotel.Chersonissos was wel leuk, maar ik vond Mallorca leuker. Maar he! dat is mijn mening Ik vond het uitgaan gezelliger in Mallorca, de mensen vond ik vriendelijker ( en dan met name de jongeren die er waren). Chersonissos vond ik wat killer, uiterlijk was erg belangrijk. Wij zaten tegenover Star Beach, super locatie, leuk strand, maar die feesten lijken op tv mooier dan dat het was. ( Wij zaten half augustus daar, het jaar nog voor Oh Oh Cherso een hype werd. Nee, geef mij Mallorca maar!
quote:bloem55 schreef op 15 januari 2012 @ 16:30:

Wij hebben all inclusive dus eten hoeven we niet meer te betalen daar. Dus alleen nog maar geld mee nemen voor uitgaan en andere dingen. We gaan 8 dagen. Hoe veel zou ik ongeveer nodig hebben? Lukt het met 200 euro?

Wij zaten ook All in op Mallorca, maar toch zijn we van de 8 dagen er 6 uit eten geweest. Het eten was niet om over naar huis te schrijven, echt niet lekker. Hou daar ook rekening mee, met onverwachte uitgaven. Wij aten tussen de middag vaak een broodje bij een kraampje aan het strand, ook een uitgave. Verder ligt het eraan hoeveel je drinkt en wat.

Wij sloegen altijd in bij de Supermarkt en dronken tijdens het uitgaan wat minder. Ik gaf gemiddeld zo'n 400,- p.w uit.
Drank hebben we dus in het hotel gratis, kunnen we daar indrinken en het maakt mij niet uit wat ik eet. Als er maar patat is met wat groente dan vind ik het goed.
quote:bloem55 schreef op 15 januari 2012 @ 16:34:

Drank hebben we dus in het hotel gratis, kunnen we daar indrinken en het maakt mij niet uit wat ik eet. Als er maar patat is met wat groente dan vind ik het goed.He, dat was ik vergeten! Wij hadden de drank ook gratis idd.. Die vakantie was idd minder duur. Maar dan nog, je kunt beter wat teveel meenemen, dan te weinig. Niets zo vervelend als er telkens aan moeten denken dat je nog maar een bepaald bedrag uit kunt geven in x aantal dagen.
Ik weet niet wat voor een types jullie zijn, maar El Arenal is echt afschuwelijk.

Platter volk bestaat niet (tijgerprintjes, doodgeblondeerd haar en bierbuiken).

Mensen zijn te dronken, mannen te dom en vervelend.

Er is niets Spaans aan daar. Vergelijkbaar met Lloret en Salou.

Als je daar wel van houdt, dan zul je het leuk vinden. Stijlvolle, mooie clubs zijn daar niet. Wel op een ander deel van het eiland.
Hipslala, wij zijn meer van het knetter gek doen en heel wild, hoe gekker hoe beter. Past zeker wel bij ons
quote:hipslala schreef op 15 januari 2012 @ 16:40:

Ik weet niet wat voor een types jullie zijn, maar El Arenal is echt afschuwelijk.

Platter volk bestaat niet (tijgerprintjes, doodgeblondeerd haar en bierbuiken).

Mensen zijn te dronken, mannen te dom en vervelend.

Er is niets Spaans aan daar. Vergelijkbaar met Lloret en Salou.

Als je daar wel van houdt, dan zul je het leuk vinden. Stijlvolle, mooie clubs zijn daar niet. Wel op een ander deel van het eiland.

Nee dat was alleen in het Duitse gedeelte en daar zat ik niet

Maar zo'n topvakantie vond ik het ook niet hoor.
Wat vond je er niet zo super aan dan allie ?
quote:xalliesuper schreef op 15 januari 2012 @ 16:52:

[...]

Nee dat was alleen in het Duitse gedeelte en daar zat ik niet

Maar zo'n topvakantie vond ik het ook niet hoor.

Ik zat er wel, maar heb er niets van gemerkt! Ja, van de Duitsers, met hun vreselijke kapsels, maar wij, drie meiden die niets hebben met tijgerprintjes, hoogblond haar en bier, hebben verder ook niet om ons heen gekeken en feest gevierd.

Lloret en Blanes lijken idd sprekend op Mallorca, maar dat zijn zo'n beetje alle jongerenreizen. Dat weet je wanneer je boekt. Je krijgt strand, zee, uitgaan en veel drank.
Het was gewoon leuk, ontspannend een strandvakantie. Het was een leuke week. Maar om nou te zeggen dat het de beste vakantie is aller tijden. Nee dat ook weer niet. Zo bedoel ik het.

Precies wat Chantilly zegt dat krijg je zo ongeveer.
quote:xalliesuper schreef op 15 januari 2012 @ 17:00:

Het was gewoon leuk, ontspannend een strandvakantie. Het was een leuke week. Maar om nou te zeggen dat het de beste vakantie is aller tijden. Nee dat ook weer niet. Zo bedoel ik het.

Precies wat Chantilly zegt dat krijg je zo ongeveer.Helemaal mee eens.. Ik ben er op uitgekeken! Ga een avontuurlijke vakantie in Frankrijk tegemoet met vriend

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven