Bezig voor de eerste - part 2

21-10-2007 13:37 3989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam:Leef

tijd:Bevallen:Naam:J/M:Sari 1975327 mei '08LaureMMeggie782924 juli '08OlivierJ_Sungirl_2914 aug. '08KayneJAmy803128 aug. '08Merle SophieMTijn252930 sept. '08MerijnJLode263 nov. '08BramJKaatje1981275 jan. '09NickJKusje2511 maart '09AnnabelMSouth2914 juli '09SouthminiMNaam:Leef

tijd:Bezig

sinds:Uitgerekend:Bijzonderheden:Troela468124nov. '0715 nov. Een meisje!! Naam:Leef

tijd:Bezig

sinds:NOD*:Bijzonderheden:Winterdip32aug. '07Bloempje66629febr. '08

* NOD = Niet Ongesteldheids Dag!

Dus de dag waarop je ongesteld moet worden, maar niet wil natuurlijk.
Ja, Lode, streepje is streepje hoor!! Je bent zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Als je niet zwanger zou zijn, dan zou je helemaal niks zien op zo'n test. En een licht streepje is goed! Dus gefeliciteerd meid!!!
Hey Dreadje, thanx! Maar ik kan het gewoon nog niet geloven. Ik heb echt steekjes alsof ik ongesteld ga worden en ik las ook ergens dat een positieve test ook veroorzaakt kan worden door een blaasontsteking...(steekjes zou daarbij kunnen horen?!) Ik ga straks testen met een CB digitale test, hopelijk is die ook positief.

(wat een muts ben ik he?!)
Net nog even de digitale test gedaan en die zei binnen een minuut: Zwanger.

Zou het dan toch echt zo zijn? Morgen nog maar eens testen, want vind het moeilijk te geloven. Ben zo bang dat het toch door een blaasontsteking ofzo een positieve test is.
Jeeeee Lode!!!! Hartstikke zwanger zo te zien hoor!

Van harte gefefeliciteerd! Kan me voorstellen dat je je raar voelt hoor. Dan doe je gewoon toch morgen nog een keer, voor de lol?

Heerlijk voor je joh!
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Hahaha! Lieve Lode, echt waar, geloof het nou maar: JIJ BENT ZWANGERRRRR!! De tests zeggen het hè. Kan me voorstellen dat je het niet wilt of kunt geloven nog, maar dat komt wel. En wat vindt jouw vent ervan?

Ik heb trouwens nog nooit gehoord dat je door blaasontsteking ook een positieve test kan krijgen... staat ook niet in bijsluiters van de tests of wel? Geloof er eerlijk gezegd niet zo veel van..... lijkt me eerder een sterk verhaal.
Trouwens een blaasontsteking is erg pijnlijk hoor, zijn niet alleen steekjes. Tenminste ik heb weleens blaasontsteking gehad en dat deed erg zeer, vooral bij het plassen.
JAHOOEEEEE

GEFELICITEERD LODE
Lode, je bent echt wel zwanger! Gefeliciteerd!

Ik heb na mijn eerste test,ook nog een kleine 10 extra testjes gedaan haha,je geloofd het pas als je je eerste echo hebt gehad(had ik tenminste)

Maar de voorpret is ook super hoor

groetjes Amy
Ha ja, ik denk dat ik maar gewoon de test moet geloven en dat ik dus zwanger ben... .....Wauw.....

Uhhhh.....wat moet ik nu gaan doen? Huisarts bellen? En wat nog meer?
Hallo meiden, vanmorgen om 06.00u weer geland op Schiphol en de hele dag flink brak geweest dus na de uitslag van Idols rol ik mooi mn bedje in! Weer heel erg bedankt voor jullie medeleven, Dreadje, Kusje, Sari en alle anderen.

Australie was heerlijk, de zon, de warmte, de zee, de natuur, de afleiding, We hebben eigenlijk weinig gepraat over onze relatie, mijn vriend begon er niet over en ik daarom ook niet, het was eigenlijk wel lekker om even niet bezig te zijn met ons. Op 1 van de eerste dagen daar en een op de laatste dagen hebben we wel even gepraat over "hoe nu verder". Mijn vriend gaf in het 1e gesprek aan dat hij wel wist dat ik emotioneel veel ontwikkelder was dan hij maar dat hij de mate daarvan, en de mate van zijn onderontwikkeling op dat gebied, onderschat had. En dat nu dus bleek dat het verschil tussen ons te groot was. Hij wilde graag in therapie of een cursus doen ofzo, om meer te leren over emoties voelen en uiten. Maar in het laatste gesprek zei hij dat hij graag wilde zien wat er met zijn emoties zou gebeuren zonder medicijnen, en anders evt met die nieuwe. (dus weer passief, niet actief zoeken naar oplossingen) Hij is nu sinds een week gestopt met de anti depressiva maar ik denk niet dat hij lang zonder zal kunnen. En ik denk ook niet dat de oplossing ligt in die nieuwe pillen. Ik heb de hele vakantie zin in seks gehad maar niet met hem. Ik heb voorgesteld om in ieder geval tijdelijk uit elkaar te gaan en dat leek hem ook een goed idee.

Enerzijds denk ik dat ik nu door moet zetten en ermee moet stoppen. Maar ik voel me ellendig en het lijkt zoveel makkelijker om maar weer door te gaan. Misschien toch relatietherapie? Misschien moet ik in gaan zien dat ik te veeleisend ben? We hebben immers ook heel veel goede dingen samen, we hebben dezelfde humor, houden beiden van zeilen en vliegen, zijn gek op impulsieve vakanties, zijn maatjes, hebben veel lol en hebben doorgaans nooit ruzie. Daarnaast is mijn vriend ook vreselijk lief en oprecht. Wie zegt dat ik ooit nog iemand tegen kom waarmee ik al die dingen ook heb? Volgende week wordt ik 32, straks ontmoet ik niemand meer en kan ik nooit een kind krijgen en dat lijkt me vreselijk!! En we hebben een jaar geleden een huis gekocht, ik wil hier helemaal niet weg... Ik weet wel dat al die dingen niet mee mogen wegen maar dat doen ze toch.

En die collega, tja. Hij zit in mijn hoofd. Maar ik zal geen minnares worden. Hij zal ook moeten kiezen, ik wil niet dat hij mij gek maakt en tegelijkertijd bij zijn vriendin blijft, dat is niet eerlijk tegenover ons allebei. Maar hij is geen player, hij is 1x in een vlaag van verstandsverbijstering vreemd gegaan en de rest van de 15 jaar trouw geweest. Hij is ook geschokt door de gevoelens die hij voor mij heeft en zou ook na gaan denken. Ik zie hem volgende week tijdens een 2 daagse meeting... Maar het wel of niet doorgaan met mijn huidige relatie hangt niet van hem af. Ik wou dat ik een jaar verder was en wist hoe het allemaal af ging lopen, het is zo vermoeiend, al deze ellende...

@Tijn en Lode vanharte gefeliciteerd met jullie zwangerschap, echt super!!

@Dreadje nog gecondoleerd met je tante, wat naar...

@ Kusje heb je al Floradix geprobeerd, dat doet ook wonderen voor bloedarmoede! Kun je bij de drogist kopen en de apotheken hebben het volgens mij ook.

De andere meiden heel veel succes nog toegewenst met zwanger worden, ik blijf voor jullie duimen!!

Liefs, Terminator
Terminator: ik wil je even heel veel sterkte toewensen! Mag ik ook even zeggen dat ik met bewondering je verhaal lees? Ik vind het echt knap hoe jij ermee omgaat. Menig ander zou misschien al zijn weggelopen of in de armen van je collega zijn gedoken. Respect en een dikke voor jou!

Ik heb vanmorgen weer getest en weer was het resultaat: zwanger. Ben echt superblij maar kan het ook nog erg moeilijk geloven dat als alles goed gaat ik begin november een kindje op de wereld zet. Dreadje: ik ben uitgerekend op 8 november...Zo, ga het nu eens lekker vieren met mijn vriend, want zonder hem was ik natuurlijk niet zwanger geweest
Terminator ik denk dat het wel verstandig is om even uit elkaar te gaan en dan kijken hoe nu verder.Tjee wat kut.

Maar toch wel weer fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad.

@lode ik ben naar geloof ik 7 weken naar de verloskundigenpraktijk gegaan en gezegd dat ik zwanger ben.En ja mijn huisarts is nu op vakantie en daarvoor pakken ze de tel. niet op dus die moet ik nog steeds bellen om het aan mijn dossier toe te voegen dat ik zwanger ben (ik vergeet het ook nog wel eens) ben er ook al meer als 10 jaar niet meer geweest.
Lieve Terminator..... wat naar voor je allemaal, maar wel goed dat je doorpakt! Anders blijf je in dat zelfde cirkeltje rond dobberen. Het is goed om er (tijdelijk) uit te stappen, dan ga je soms dingen ook meer helder zien.

En weet je, als jullie echt voor mekaar bestemd zijn, dan kom je ook wel weer bij mekaar. Zo niet, dan niet. Ik snap dat je nu je toekomst erg onzeker ziet, maar ook dat komt wel goed! Ook ik heb bewondering voor jou hoe je het oppakt! En blijf goed bij jezelf hè!

Liefs van Dreadje
Dikke knuffel voor Terminator.

Volg eerst je buik, je intuitie is (vind ik) je beste raadgever.

Voor een second opinion kun je prima naar je hart luisteren.

Je hoofd daarentegen, daar zou ik niet als eerste op afgaan.

sterkte meissie.

Kus.
Hallo allemaal, ook ik ben weer in het land!

Terminator: blij weer wat van jou te horen! Wat een ellendig dilemma

zeg! Kan me voorstellen dat dingen als een kinderwens en een huis

meespelen, ook al zou dat natuurlijk eigenlijk niet moeten. De gedach-

te als ik op mijn 32e vrijgezel wordt, schiet ik over is echt niet meer

van deze tijd. Ik ken er zat die op die leeftijd of nog een paar jaar

ouder met een nieuwe liefde een gezin zijn gestart. Een kindje krijgen

in een niet zo'n stabiele relatie is al helemaal geen goed plan.Lastig

hoor meissie.... Zijn jullie nu een tijdje uit elkaar?

@lode: gefeliciteerd meid!!!

@ winterdip: wat een droomreis! Heerlijk zeg! Heb je er een boek over

geschreven?

Ik heb een heerlijke vakantie gehad. 24 Gr en dat heeft me zo

verschrikkelijk veel goed gedaan! De eerste dagen bleef ik moe en snel

dipperig maar toen sloeg het ineens om. Ik kreeg energie en was weer

vrolijk, ik voel me weer helemaal de oude! Eindelijk weer gelukkig!

Vandaag weer een half dagje gewerkt, en iedereen was blij dat ik er

was en vonden dat mijn ogen weer straalden!

Zou het dan nu toch nog goed komen??

Ben nog niet ongesteld dus nog steeds condooms en nog geen NOD.

Veel liefs kusje
Ook jij welkom terug Kusje!! En natuurlijk gaat het toch nog goedkomen met jou! Echt wel!!! Maar het heeft zijn tijd nodig toch. Fijn dat je zo hebt genoten van jullie vakantie!!!

Hier zijn wij ook weer aan de klus. Heb geen 2e kuur gehad voor mijn bijholte-ontsteking. Dus we gaan er toch maar weer voor!!!
Ja kusje, ben bezig met een (foto-) boek. Via de website van de HEMA, kun je hele mooie fotoalbums mee maken. En heel leuk om te doen. Waar zijn jullie geweest?

Dreadlokje, ook weer druk? Fijn dat je niet aan de antibiotica o.i.d. zit. Dat verkleint je kansen alleen maar.

Ik ga deze ronde voor de ovulatietesten. Ben dat gegok een beetje zat aan het worden. Ik wil gewoon weten wanneer "het moet". Dan blijft het voor de rest ook nog een beetje leuk.

Lode, nog helemaal in de wolken?

Terminator, hoe is het nu met jou?
Hai hai

hier gaat het wel ok. Gisteren is mijn oma overleden dus ik heb nogal dubbele gevoelens op het moment. Ik was gelukkig zondag nog bij haar geweest (toen had ik al het gevoel dat het de laatste keer zou zijn en dat klopte dus helaas) dus ik heb wel soort van afscheid van haar genomen. Waar ik het op het moment heel moeilijk mee heb is dat ze er dus nooit achter gaat komen dat ik zwanger ben van haar eerste achterkleinkind. Ik heb het haar niet verteld zondag en daar heb ik nu spijt van.

Verder gaat het gelukkig best goed. Ik heb wel nog steeds elke keer steekjes/buikpijn en ik begin al wat misselijk te worden en minder energie te krijgen. Ik ben op de wc nog wel af en toe bang dat er opeens bloed zal zijn, maar ja, het is ook allemaal nog (nog steeds) zo onwerkelijk! Ik ga trouwens op 4 april voor het eerst naar de vk. Er wordt dan helaas nog niet naar het hartje geluisterd, want daar zijn ze hier heel strikt in: dat kun je voor 12 weken niet horen... Jammer hoor!!

Ik kan op het moment nog niet echt genieten, maar dat komt hopelijk wel na het weekend.
Terminator@, wat een stress meis.Die voors en tegens maken het niet makkelijker.Ik hoop dat jij(jullie) eruit komen.

Kusje1982@ Fijn dat je bent opgeknapt!

Winterdip@ De ovulatietest heeft bij mij tot mooie resultaten geleid

Al draait het natuurlijk niet alleen om de test haha

Lode@

gecondoleerd met je oma,veel sterkte gewenst.

Wat jammer en vreemd dat de verloskundige zo resoluut is.

Bij mij hoorden ze al met 9.5 week het hartje van de baby

Maar ja dat geldt misschien niet bij iedereen en dan ga je je weer onnodig druk maken als ze niks horen.

Ik ben gister voor de 2e keer bij de Vlk geweest voor een routine controle dacht ik.Omdat mijn moeder mee was leek het de VLk wel leuk om weer een echo te maken! Je snapt het al,ik was helemaal happy

Wat een verschil met de eerste echo.Mijn kindje is gegroeid en bewoog veel,volgens de vlk heeft de baby ook lange benen.

We zitten er nu ook sterk over na te denken om ook een pretecho te laten maken,lijkt ons wel heel gaaf.

gr Amy
Lode gecondoleerd. Bah wat naar zeg. Ik kan me voorstellen dat je er nu spijt van hebt dat je je oma niet verteld hebt dat ze overgrootmoeder wordt. Maar ga er maar vanuit dat ze dat nog wel meekrijgt hoor. Daar ben ik altijd heilig van overtuigd. Dat de mensen die ons ontvallen echt nog wel meekrijgen wat er hier gebeurt. Die blijven meegluren namelijk.

Sterkte de komende week.

Amy, wat leuk, onverwachts een 2e echo. Leuk dat het allemaal zo lekker gaat hoor. Ik hoop dat die ovulatietesten bij ons ook tot het gewenste resultaat leiden! Ik verwacht ergens begin-halverwege volgende week zo'n LH-stijging. We zien wel.
ECHO - OOO - OO - Oo - o
Ja, stil hier hè! Hihi!! Wij zijn druk aan de klus (voor een kindje èn ons huis aan het opknappen), dus even weinig tijd voor het forum. Maar lees wel geregeld bij hoor.
Hoi,

Ja het is weer even geleden maar had ook niet veel te melden deze maand en ben er niet zo heel veel mee bezig geweest met het zwanger worden, wel regelmatig geklust.

Maar ik ging vanmorgen testen: en

IK BEN ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik heb 2 keer getest en beide keren een streepje dus ik denk dat ik echt zwanger ben.

kan het nog niet echt geloven omdat ik me niet anders voel dan normaal

Vanmorgen meteen naar mijn ouders gegaan en het verteld die waren hatstikke blij voor ons , mijn moeder moest wel een traantje laten.

Ik ga nu maar eens uitrekenen op de computer wanneer ik uitgerekend ben, ik denk rond 19 November en maandag meteen de HA bellen.

xx
O trouwens LODE ook gefeliciteerd !!!, dan zijn we allebei in November uitgerekend dat is wel leuk.

gecondoleerd met je Oma is inderdaag wel jammer dat je haar nog niets verteld had. sterkte
JAAAAAA!!!! Lady! En weer een zwangere erbij! Gefeliciteerd meid super!!! Ik vind dat we dit jaar het rijtje maar vol moeten krijgen. En zo gaat het dus de goede kant op.

Je krijgt een schorpioentje. Goed gedaan hoor.

liefs,

winterdip

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven