Geld & Recht alle pijlers

Kan ik faken dat ik gek ben zodat UWV me met rust laten??

17-01-2012 23:52 323 berichten
.......................
Alle reacties Link kopieren
Je geeft een yogaklasje?

Zeg Frizzy, is dat nooit lastig als je je werk mee naar huis neemt?
ik zie soms de bus voorbij rijden maar woon op 5 hoog, dus
Kan jij wel loslaten Frizzy?
*kom van dat dakkkkk afffff*
quote:enter schreef op 18 januari 2012 @ 01:24:

ik zie soms de bus voorbij rijden maar woon op 5 hoog, dusHeh hoe kan dat nou? Dit is een echte breinbrekerT
Wat zijn jullie aan t bitchen tegen elkaar zeg.

Let's agree to disagree?
Ik zeg Peace Outttt - nightynight b*tches
quote:ster89 schreef op 18 januari 2012 @ 01:24:

Je geeft een yogaklasje?

Zeg Frizzy, is dat nooit lastig als je je werk mee naar huis neemt?Werk? Ik zit te forummen. Aardig zijn hoef je mij niet voor te betalen.
quote:xalliesuper schreef op 18 januari 2012 @ 01:26:

[...]

Heh hoe kan dat nou? Dit is een echte breinbrekerT maar ik werk wél rara hahahahahhaaa trusten all!
Nee klopt, aardig is gratis maar moet de ander wel verdienen.

en nu ga ik echt slapen
quote:ster89 schreef op 18 januari 2012 @ 01:31:

Nee klopt, aardig is gratis maar moet de ander wel verdienen.

en nu ga ik echt slapenHeb ik het zeker ook niet verdiend?
eigenlijk gewoon te zielig..

als je het echt zo moeilijk hebt zou je iets niet willen faken..

knal een pedofiel neer, kun je mooi naar de gevangenis.

is je leven ook geregeld. o shit nee in de gevangenis moet je ook werken.. word je moe van he..

ow en je wou vrij zijn maar toch een uitkering.. ik weet niet maar dan ben je echt niet vrij.. maar je mag van mij wel vergaan in de kou hoor.. misschien vinden ze je wel zielig als je daar blauw aankomt.. moet je meteen even een scene van de smurfen opzetten
quote:rush1990 schreef op 18 januari 2012 @ 01:45:

eigenlijk gewoon te zielig..

als je het echt zo moeilijk hebt zou je iets niet willen faken..

knal een pedofiel neer, kun je mooi naar de gevangenis.

is je leven ook geregeld. o shit nee in de gevangenis moet je ook werken.. word je moe van he..

ow en je wou vrij zijn maar toch een uitkering.. ik weet niet maar dan ben je echt niet vrij.. maar je mag van mij wel vergaan in de kou hoor.. misschien vinden ze je wel zielig als je daar blauw aankomt.. moet je meteen even een scene van de smurfen opzettenOh iemand mag van jou wel doodgaan? Koek-koek!
Is dit nu een typisch voorbeeld van afzeiken en groepsgedrag in dit topic? De meeste forummers reageren sarcastisch op de OP en zijn ervan overtuigd dat we hier te maken hebben met een trol. Moeten zij weten.

Dan komen Frizzy en Freemind met een aantal normale, vriendelijke en serieuze reacties en worden zij erop aangesproken door 'een groepje' dat het geen zin heeft, ze zweefteven zijn, verraders (want ban aansmeren) etc. etc.

Dit terwijl Frizzy de sarcasten helemaal niet aansprak op hun manier van reageren. Ze kiest zelf een andere benadering maar dat mag dus niet ofzo?

Ik snap helemaal niks meer van dit forum geloof ik.
.
Wat een bizarre wending heeft deze discussie gekregen.. Ik begrijp werkelijk helemaal niets van de manier waarop er tegen Frizzy gesproken wordt, alsof ze persoonlijk net je puppy heeft doodgetrapt, wat een eigenaardige manier van reageren op iemand.

Hoe dan ook, het lijkt me beter 10x een goed advies te geven aan een trol, dan 1x een 'van mij mag je vergaan in de kou' te sturen naar iemand die werkelijk problemen heeft. Of naar wie dan ook, eigenlijk.

En wat Frizzy hier zegt:

Beetje mededogen zou niemand misstaan. En zou iemand die zich al vervreemd voelt van de maatschappij wellicht iets kunnen helpen. Wat heeft het voor nut om hier zo hard te reageren? In het andere topic las ik ook al een advies om vooral de hoer te gaan spelen als je geen geld hebt. Kolere hee, er zit gewoon een meisje/vrouw achter deze TO hoor, weet jij veel wat voor achtergrond ze heeft?

lijkt me een hele juiste reactie.
Is heel makkelijk!

Maak gewoon een uitdraai van dit Topic en geef het aan ze, dan weten ze gelijk dat je gek bent!

Succes!
Heb je weleens nagedacht over een ander?
Ban aansmeren? Dat was andersom hoor..

En.... Yes, hoor ik nu ein-de-lijk bij een groepje?
quote:maia schreef op 18 januari 2012 @ 05:17:

Wat een bizarre wending heeft deze discussie gekregen.. Ik begrijp werkelijk helemaal niets van de manier waarop er tegen Frizzy gesproken wordt, alsof ze persoonlijk net je puppy heeft doodgetrapt, wat een eigenaardige manier van reageren op iemand.

Hoe dan ook, het lijkt me beter 10x een goed advies te geven aan een trol, dan 1x een 'van mij mag je vergaan in de kou' te sturen naar iemand die werkelijk problemen heeft. Of naar wie dan ook, eigenlijk.

En wat Frizzy hier zegt:

Beetje mededogen zou niemand misstaan. En zou iemand die zich al vervreemd voelt van de maatschappij wellicht iets kunnen helpen. Wat heeft het voor nut om hier zo hard te reageren? In het andere topic las ik ook al een advies om vooral de hoer te gaan spelen als je geen geld hebt. Kolere hee, er zit gewoon een meisje/vrouw achter deze TO hoor, weet jij veel wat voor achtergrond ze heeft?

lijkt me een hele juiste reactie.Helemaal eens!
Fok zeg, het is echt de omgekeerde wereld geworden hier op Viva, vroeger kreeg je hier een bitchslap als je aan het bitchen was tegen TO, tegenwoordig als je aardig en serieus doet tegen TO.

Jammer dat de meeste oud gedienden het wel gezellig maakte weg zijn, dit is echt weer een nieuw dieptepunt.

quote:zwerveruitkering schreef op 18 januari 2012 @ 00:04:

Ik heb geen opleiding nee zoals ik eerder zei het is de maatschappij der schuld dat ik zo ben hoe ik ben en nu in deze situatie zit. Men kan niet verwachten van iemand dat als je jarenlang aan je lot word overgelaten door het kutsysteem je opeens weer vrolijk full time doosjes kan gaan vouwen voor een fokking 600 euro per maand.

Jahoor, dat kan best wel.. er zijn er ook genoeg die méér doen dan dat, maar ik begrijp dat het jezelf als slachtoffer opstellen en in de afhankelijke positie gaan zitten veel prettiger is voor jou? Dan kun je tot het einde der dagen met je vingertje wijzen naar 'hunnie' wiens schuld dat allemaal is.

Overigens doet UWV aan webcare, dus grote kans dat ze dit topic lezen.
Later is nu
TO, wat is er mis mee om tijdelijk die doosjes in elkaar te zetten? Je hebt nu onderdak en dan heb je ook nog een inkomen. Is dat geen veel betere basis om je leven weer op de rails te krijgen? Een Wajonguitkering zal niet zo veel meer zijn dan die 600 euro.

Wat wil jij eigenlijk van het leven en is dat wel haalbaar? Je zegt boos te zijn op de maatschappij, maar is het echt de schuld van de maatschappij of meer van jouw ouders?

Zelfs mensen die psychisch niet in orde zijn worden geacht deels zelf te werken. Je wordt niet zo snel meer volledig afgekeurd.
quote:frizzy schreef op 18 januari 2012 @ 00:26:

[...]

Het zou best kunnen dat je recht hebt op bijvoorbeeld een Wajong uitkering. Die kun je zelf aanvragen of samen met een hulpverlener. Je krijgt dan, afhankelijk van hoe je wordt ingeschat, ondersteuning om iets te vinden wat bij jou past. Dat kan zijn een speciaal project voor Wajongers (zijn er heel veel van, in allerlei richtingen), of een gewone baan met wat extra ondersteuning.

Stel dat je er echt zo erg aan toe bent dat je niet kan werken dan kun je volledig afgekeurd worden. Maar eigenlijk denk ik dat dat helemaal niet fijn is. Je hebt een zwaar verleden, maar de toekomst ligt voor je open mits je je ervoor inzet. Ik denk dat ook jij uiteindelijk graag voor jezelf zou willen kunnen zorgen, ook met het oog op een eventuele wens voor een gezin. Ik hoop dat je die weg gaat bewandelen, eventueel met vallen en opstaan, zodat je over een paar jaar kan terug kijken op wat je hebt gedaan en bereikt en je trots kan zijn op jezelf. Succes!Mooie post
Later is nu
quote:zwerveruitkering schreef op 17 januari 2012 @ 23:52:

Ik doe alsof ik psychisch niet in orde ben (gedeeltelijk waar)

Wil gewoon een uitkering en niet werken. Kan dat trappen ze daar in, hoe streng is het? Alleen serieuze tips en info over regels ect betrekkende gek zijn en niet kunnen werken, dank u zeerbij voorbaat.Wat een walgelijk topic! Ik hoop dat het je niet gaat lukken, want door mensen zoals jij (fraudeurs) worden regels steeds strenger. Daar worden echt zieke mensen de dupe van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven