netwerkblokkering mobiele telefoon
woensdag 18 januari 2012 om 12:19
Ik heb een klein probleem. Ik heb een oude samsung G-600 (echt oud dus , en deze is simlockvrij. Nu wil ik er een ander simkaartje in stoppen, en heb 3 x de verkeerde pincode ingetoetst. Op zich nog geen probleem want nu vraagt hij om de puck code. Die heb ik ingevoerd en toen vroeg hij om een nieuwe pincode, die heb ik ingevoerd en daarna bevestigd. Maar nu krijg ik een scherm waarin netwerkblokkering staat, en een ruimte om een code in te voeren. Ik heb geprobeerd om de pincode in te voeren maar dan krijg ik de melding: te kort cijfers.
Iemand een idee wat ik kan doen?
Iemand een idee wat ik kan doen?
woensdag 18 januari 2012 om 12:37
Ok, dan zou ik hi kunnen bellen, dat scheelt al. Ik heb liever iemand aan de telefoon, dan een mail sturen en wachten tot er antwoord komt.
Zoals gezegd, het is een oude telefoon en het abonnement is inmiddels opgezegd.
Ik hoop dat zij me verder kunnen helpen, zou ik ook nog zelf kunnen unlocken? Ga eens kijken of ik nog het oude simkaartje kan vinden......
Zoals gezegd, het is een oude telefoon en het abonnement is inmiddels opgezegd.
Ik hoop dat zij me verder kunnen helpen, zou ik ook nog zelf kunnen unlocken? Ga eens kijken of ik nog het oude simkaartje kan vinden......
woensdag 18 januari 2012 om 12:45
i mei nummer heb ik.
Ik vind mezelf zo dom, heb het nieuwe simkaartje erin gestopt en toen vroeg hij om de pincode....
Ik dacht dat dat de oude pincode was, maar dat was het dus niet...dus 3 x fout ingetoetst. blijkt dat ik de pincode van het nieuwe kaartje in moest voeren, en die is niet 3 x 0. daar was ik mee begonnen want ik verander nooit codes omdat ik ze dan vergeet haha, lekker simpel
Ik vind mezelf zo dom, heb het nieuwe simkaartje erin gestopt en toen vroeg hij om de pincode....
Ik dacht dat dat de oude pincode was, maar dat was het dus niet...dus 3 x fout ingetoetst. blijkt dat ik de pincode van het nieuwe kaartje in moest voeren, en die is niet 3 x 0. daar was ik mee begonnen want ik verander nooit codes omdat ik ze dan vergeet haha, lekker simpel