nieuwe vriend; ander formaat
woensdag 18 januari 2012 om 22:57
Sinds enige tijd bedrijf ik de liefde weer met mijn nieuwe lover. Mijn ex was qua piemel perfect. Ik vind een maatje meer heerlijk Tijdens de eerste sex, bleek mijn nieuwe lover te beschikken over een kleine penis. Ongeveer de helft ten opzichte van mijn ex. Ik merk toch dat ik daar een beetje van baal, of teleurgesteld ben... Vooral oraal is het stukken minder geil... Ik schaam me eigenlijk voor deze gedachte. Hebben jullie weleens zoiets gehad?!
woensdag 18 januari 2012 om 23:04
woensdag 18 januari 2012 om 23:10
woensdag 18 januari 2012 om 23:11
Heb het ook meegemaakt (mijn vriend heeft gewoon normaal formaat ex was zeer groot) Moet zeggen dat ik nu veel meer standjes kan doen. Bij ex was dit vaak pijnlijk en natuurlijk soms is een maatje meer zeker heel erg fijn maar oraal maakt hij het meer dan goed. En daarnaast is het totaal pakket gewoon veel en veel leuker. Ik zou gewoon lekker veel uitproberen met je nieuwe vriend wat wel en niet lekker is. Het zeker niet meteen opgeven omdat hij een maatje minder heeft.
woensdag 18 januari 2012 om 23:11
woensdag 18 januari 2012 om 23:12
woensdag 18 januari 2012 om 23:13
quote:BeautyBeast schreef op woensdag 18 januari 2012 23:11 Ik kwam bij het zien (van mijn ex zijn piemel) al direct in de stemming...Ik had niet verwacht dat ik dit zo'n turn-off zou vinden. We hebben de piemel van mijn ex weleens opgemeten... Ik denk dat mijn nieuwe vriend dit vernederend zou vinden...Voor de liefhebber 22 cm schoon aan de haak, alá Peter North...
woensdag 18 januari 2012 om 23:17
woensdag 18 januari 2012 om 23:31
quote:vriendnietmeerlief schreef op 18 januari 2012 @ 23:27:
[...]
Waarom negeer je me? Ik probeer mijn best om het goed te maken en jij ziet me niet staan. Snap niet wat ik heb gedaan.Je hebt niets met me goed te maken. Klaar nu. Nu moet je zelf je leven weer op gaan bouwen. Dat je leuk mee gaat doen hier en normaal mee forumt is prima. MAar zoek een ook echte hobby en ik hoop oprecht en van harte dat je een leuke vent mag treffen. Maar dat doe je niet door me te gaan stalken. En als je dat wel wilt doen, dat boeit me niet.
[...]
Waarom negeer je me? Ik probeer mijn best om het goed te maken en jij ziet me niet staan. Snap niet wat ik heb gedaan.Je hebt niets met me goed te maken. Klaar nu. Nu moet je zelf je leven weer op gaan bouwen. Dat je leuk mee gaat doen hier en normaal mee forumt is prima. MAar zoek een ook echte hobby en ik hoop oprecht en van harte dat je een leuke vent mag treffen. Maar dat doe je niet door me te gaan stalken. En als je dat wel wilt doen, dat boeit me niet.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
woensdag 18 januari 2012 om 23:35
quote:Fame schreef op 18 januari 2012 @ 23:04:
Precies, en hij beschikt toch ook over tong en handen en jij ook over meer ? En dan ook nog eens een leuke en lekkere gozert. Niet gelijk opgeven, ook seks is een constante ontwikkeling en wet jij veel wat hij je te bieden heeft?Ik zeg POKON en veel tegen hem lullen.
Precies, en hij beschikt toch ook over tong en handen en jij ook over meer ? En dan ook nog eens een leuke en lekkere gozert. Niet gelijk opgeven, ook seks is een constante ontwikkeling en wet jij veel wat hij je te bieden heeft?Ik zeg POKON en veel tegen hem lullen.