nieuwe vriend; ander formaat
woensdag 18 januari 2012 om 22:57
Sinds enige tijd bedrijf ik de liefde weer met mijn nieuwe lover. Mijn ex was qua piemel perfect. Ik vind een maatje meer heerlijk Tijdens de eerste sex, bleek mijn nieuwe lover te beschikken over een kleine penis. Ongeveer de helft ten opzichte van mijn ex. Ik merk toch dat ik daar een beetje van baal, of teleurgesteld ben... Vooral oraal is het stukken minder geil... Ik schaam me eigenlijk voor deze gedachte. Hebben jullie weleens zoiets gehad?!
vrijdag 27 januari 2012 om 15:13
quote:mars64 schreef op 27 januari 2012 @ 14:50:
tijntje
opmerkingen en redeneringen zoals jij hier neerzet zijn onzin en zeggen meer over jezelf dan over de meiden die er over vertellen!
jouw probleem is dat JIJ nog nooit in staat bent geweest om een vrouw spuitend klaar te laten komen.
dat komt omdat het je geen moer interesseert en er geen moeite voor doet en/of omdat je techniek waardeloos is, hier ook weer omdat jij je er niet in wilt verdiepen.
dan zeg je gewoon dat het niet bestaat, hoef je er geen moeite voor te doen en kun je ook niet op je bek gaan als het niet lukt want dat is niet macho.
heel veel vrouwen kunnen spuitend klaarkomen.
lees je eens in op internetz voordat je hier peop gaat neerschrijven vriend.Ik heb ooit eens met een gelijkend akkefietje te maken gehad. Dat was an de uni (dat is een gebouw vol met boeken en siht (sick)). Een begeleidend docent vroeg mij ook om empirische bewijsvoering (getalletjes, net als bij voetbal, 1-0, 2-0, etc). Ik zo van het staat op het internet gast, dus.
tijntje
opmerkingen en redeneringen zoals jij hier neerzet zijn onzin en zeggen meer over jezelf dan over de meiden die er over vertellen!
jouw probleem is dat JIJ nog nooit in staat bent geweest om een vrouw spuitend klaar te laten komen.
dat komt omdat het je geen moer interesseert en er geen moeite voor doet en/of omdat je techniek waardeloos is, hier ook weer omdat jij je er niet in wilt verdiepen.
dan zeg je gewoon dat het niet bestaat, hoef je er geen moeite voor te doen en kun je ook niet op je bek gaan als het niet lukt want dat is niet macho.
heel veel vrouwen kunnen spuitend klaarkomen.
lees je eens in op internetz voordat je hier peop gaat neerschrijven vriend.Ik heb ooit eens met een gelijkend akkefietje te maken gehad. Dat was an de uni (dat is een gebouw vol met boeken en siht (sick)). Een begeleidend docent vroeg mij ook om empirische bewijsvoering (getalletjes, net als bij voetbal, 1-0, 2-0, etc). Ik zo van het staat op het internet gast, dus.
vrijdag 27 januari 2012 om 15:46
quote:BeautyBeast schreef op 18 januari 2012 @ 22:57:
Tijdens de eerste sex, bleek mijn nieuwe lover te beschikken over een kleine penis. Ongeveer de helft ten opzichte van mijn ex. Ik merk toch dat ik daar een beetje van baal, of teleurgesteld ben... Dat lijkt me wel heel sterk. Als het inderdaad zo is dat de penis van je nieuwe lover precies de helft is van de lengte van de penis van je ex dan kan dat eigenlijk alleen maar als jouw ex een extreem grote, laten we zeggen 20 cm heeft, en je nieuwe vriend een kleine van 'pak-hem-beet' 10 cm. Anders kan de rekensom niet kloppen.
Tijdens de eerste sex, bleek mijn nieuwe lover te beschikken over een kleine penis. Ongeveer de helft ten opzichte van mijn ex. Ik merk toch dat ik daar een beetje van baal, of teleurgesteld ben... Dat lijkt me wel heel sterk. Als het inderdaad zo is dat de penis van je nieuwe lover precies de helft is van de lengte van de penis van je ex dan kan dat eigenlijk alleen maar als jouw ex een extreem grote, laten we zeggen 20 cm heeft, en je nieuwe vriend een kleine van 'pak-hem-beet' 10 cm. Anders kan de rekensom niet kloppen.
vrijdag 27 januari 2012 om 16:51
@ yvonjaspers
Komt omdat de meeste mannen niet kunnen
Kiezen voor de mooiste vrouwen
Is immer alleen voor mannen die aan
bepaalde
Eisen voldoen
dusjah die pakken wat ze krijgen kunnen
En tja dan lijkt het meeste wel op elkaar
Rijden veel fiatjes rond en ze zijn allemaal het zelfde
Pas bij de duurdere auto word het moeilijk kiezen
Maarjah dan heb je ook meer
Als van a na b
Dus meeste mannen doen het met de vrouwen die ze kunnen hebben
The lucky few kunnen de vrouw uit hun dromen kiezen
Zonder de wijn na water te laten smaken
Komt omdat de meeste mannen niet kunnen
Kiezen voor de mooiste vrouwen
Is immer alleen voor mannen die aan
bepaalde
Eisen voldoen
dusjah die pakken wat ze krijgen kunnen
En tja dan lijkt het meeste wel op elkaar
Rijden veel fiatjes rond en ze zijn allemaal het zelfde
Pas bij de duurdere auto word het moeilijk kiezen
Maarjah dan heb je ook meer
Als van a na b
Dus meeste mannen doen het met de vrouwen die ze kunnen hebben
The lucky few kunnen de vrouw uit hun dromen kiezen
Zonder de wijn na water te laten smaken
vrijdag 27 januari 2012 om 16:59
En als je niet anders weet tja
Je kent het wel mannen die veel praten over
Mooie billen borsten gezixhten
En thuis het moeten doen met heel wat minder
Kheb er ook paar in de groep altijd maar erover willen praten
Ook wel gezien als mannen praat
Sommige lachuh uit fatsoen mee maja
Het boeit echt niets want waarom praten erover als je
Het hebt
Je kent het wel mannen die veel praten over
Mooie billen borsten gezixhten
En thuis het moeten doen met heel wat minder
Kheb er ook paar in de groep altijd maar erover willen praten
Ook wel gezien als mannen praat
Sommige lachuh uit fatsoen mee maja
Het boeit echt niets want waarom praten erover als je
Het hebt
zondag 5 februari 2012 om 18:06
Ik moet zeggen dat 'formaat' zeker wel wat uitmaakt bij seks, maar alsnog kan je er dan creatief mee omgaan! Ik ben zelf behoorlijk 'kort' vanbinnen (of hoe zeg je dat?) dus ik vind persoonlijk een maatje 'gemiddeld' het fijnst. Als ik seks had met mannen die 'groter' waren voelden ze ook dat ze tegen mijn baarmoeder aan botsten en dat is niet altijd zo lekker. Ik kon het makkelijk oplossen door andere standjes waar ik meer controle had over hoe diep hij ging. Los daarvan maakt de dikte en kromming ook wel wat uit, die is bij iedere man anders.
En ja, het al 100 keer genoemde cliché 'het gaat erom wat je ermee doet'. Gewoon dingen blijven uitproberen en het fijn met elkaar hebben. Ik vind het nogal hypocriet om meteen te zeggen dat de seks dan 'minder lekker' is.
En ja, het al 100 keer genoemde cliché 'het gaat erom wat je ermee doet'. Gewoon dingen blijven uitproberen en het fijn met elkaar hebben. Ik vind het nogal hypocriet om meteen te zeggen dat de seks dan 'minder lekker' is.