nieuwe vriend; ander formaat

18-01-2012 22:57 181 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds enige tijd bedrijf ik de liefde weer met mijn nieuwe lover. Mijn ex was qua piemel perfect. Ik vind een maatje meer heerlijk Tijdens de eerste sex, bleek mijn nieuwe lover te beschikken over een kleine penis. Ongeveer de helft ten opzichte van mijn ex. Ik merk toch dat ik daar een beetje van baal, of teleurgesteld ben... Vooral oraal is het stukken minder geil... Ik schaam me eigenlijk voor deze gedachte. Hebben jullie weleens zoiets gehad?!
Ja. Voor mij werkt dat niet.
-
Je kan het in ieder geval van je to-do lijstje afhalen (of eerst opschrijven en dan doorstrepen.)
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Iwannalive schreef op woensdag 18 januari 2012 23:00 Ja. Voor mij werkt dat niet.maar aan die piemel zit wel een heel erg leuke (en lekkere) gozer...
Precies, en hij beschikt toch ook over tong en handen en jij ook over meer ? En dan ook nog eens een leuke en lekkere gozert. Niet gelijk opgeven, ook seks is een constante ontwikkeling en wet jij veel wat hij je te bieden heeft?
Ja ik heb het ook meegemaakt en dat is niet leuk!

Bij mij was het verschil ( ook in kwaliteit) te groot en hij is nu mijn ex.

Ik ben hier trouwens niet voor het eerst maar heb een nieuwe nick aangemaakt
Ze zouden ook een maattabel om hun nek moeten hebben he, kan me voorstellen dat je je bekocht voelt.
Vond ie jouw maten wel door de beugel kunnen, of heb je dat niet gevraagd?
quote:_donna schreef op 18 januari 2012 @ 23:05:

Ze zouden ook een maattabel om hun nek moeten hebben he, kan me voorstellen dat je je bekocht voelt.Jààà, je kan het zien aan zn middelvinger en zn schoenmaat!
Ik dacht wijsvinger, grootte van handen, duim (voor dikte) eh, waar kan je het nog meer aan zien? Neus? Je kan het natuurlijk ook als eerste move vragen, weet je gelijk waar je aan toe bent. (Sorry, ben even flauw )
Heb het ook meegemaakt (mijn vriend heeft gewoon normaal formaat ex was zeer groot) Moet zeggen dat ik nu veel meer standjes kan doen. Bij ex was dit vaak pijnlijk en natuurlijk soms is een maatje meer zeker heel erg fijn maar oraal maakt hij het meer dan goed. En daarnaast is het totaal pakket gewoon veel en veel leuker. Ik zou gewoon lekker veel uitproberen met je nieuwe vriend wat wel en niet lekker is. Het zeker niet meteen opgeven omdat hij een maatje minder heeft.
Ik kwam bij het zien (van mijn ex zijn piemel) al direct in de stemming...Ik had niet verwacht dat ik dit zo'n turn-off zou vinden. We hebben de piemel van mijn ex weleens opgemeten... Ik denk dat mijn nieuwe vriend dit vernederend zou vinden...
quote:Fame schreef op 18 januari 2012 @ 23:04:

Precies, en hij beschikt toch ook over tong en handen en jij ook over meer ? En dan ook nog eens een leuke en lekkere gozert. Niet gelijk opgeven, ook seks is een constante ontwikkeling en wet jij veel wat hij je te bieden heeft?
quote:BeautyBeast schreef op woensdag 18 januari 2012 23:11 Ik kwam bij het zien (van mijn ex zijn piemel) al direct in de stemming...Ik had niet verwacht dat ik dit zo'n turn-off zou vinden. We hebben de piemel van mijn ex weleens opgemeten... Ik denk dat mijn nieuwe vriend dit vernederend zou vinden...Voor de liefhebber 22 cm schoon aan de haak, alá Peter North...
Auw, dat is echt veel te groot.

Mijn nieuwe vriend heeft ook een kleinere dan mijn ex man maar deze is veel dikker en dat vind ik juist heerlijk.

Perfect dus.

Ik denk dat het trouwens normaal is om te vergelijken maar het gaat er toch echt om wat hij er mee doet.
Ah know`t, tha shunt
quote:vriendnietmeerlief schreef op 18 januari 2012 @ 23:12:

[...]

Stalker
Ah know`t, tha shunt
quote:KahlanAmnell schreef op 18 januari 2012 @ 23:18:

[...]

Stalkerzie jij ook haar ava?
Yep. Ach, wat zal ik nou eens zeggen, ik zeg maar niets?
quote:Fame schreef op 18 januari 2012 @ 23:24:

Yep. Ach, wat zal ik nou eens zeggen, ik zeg maar niets?Waarom negeer je me? Ik probeer mijn best om het goed te maken en jij ziet me niet staan. Snap niet wat ik heb gedaan.
Als je hem écht te klein vindt, dan kun je eventueel ook toys inzetten. Misschien is dat wat?

En verder, hij kan jou op meerdere manieren tot een hoogtepunt brengen, is dat dan niet een enorme pré?
quote:vriendnietmeerlief schreef op 18 januari 2012 @ 23:27:

[...]

Waarom negeer je me? Ik probeer mijn best om het goed te maken en jij ziet me niet staan. Snap niet wat ik heb gedaan.Je hebt niets met me goed te maken. Klaar nu. Nu moet je zelf je leven weer op gaan bouwen. Dat je leuk mee gaat doen hier en normaal mee forumt is prima. MAar zoek een ook echte hobby en ik hoop oprecht en van harte dat je een leuke vent mag treffen. Maar dat doe je niet door me te gaan stalken. En als je dat wel wilt doen, dat boeit me niet.
quote:BeautyBeast schreef op 18 januari 2012 @ 23:02:

[...]

maar aan die piemel zit wel een heel erg leuke (en lekkere) gozer...Yeah right, daarom open je dit topic...
quote:Fame schreef op 18 januari 2012 @ 23:04:

Precies, en hij beschikt toch ook over tong en handen en jij ook over meer ? En dan ook nog eens een leuke en lekkere gozert. Niet gelijk opgeven, ook seks is een constante ontwikkeling en wet jij veel wat hij je te bieden heeft?Ik zeg POKON en veel tegen hem lullen.
Heeft je ex dan zo'n grote of je huidige vriend echt een kleintje?

Hmm dat laatste dus, ik lees t al!
Komt wel goed, schatje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven