nieuwe vriend; ander formaat

18-01-2012 22:57 181 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds enige tijd bedrijf ik de liefde weer met mijn nieuwe lover. Mijn ex was qua piemel perfect. Ik vind een maatje meer heerlijk Tijdens de eerste sex, bleek mijn nieuwe lover te beschikken over een kleine penis. Ongeveer de helft ten opzichte van mijn ex. Ik merk toch dat ik daar een beetje van baal, of teleurgesteld ben... Vooral oraal is het stukken minder geil... Ik schaam me eigenlijk voor deze gedachte. Hebben jullie weleens zoiets gehad?!
Blondenblauw, bepaalde dingen die jij noemt zijn uiterlijkheden en zijn absoluut leuk om naar te kijken. Maar als je je ogen dichtdoet, zou je je nog kunnen voorstellen dat je een blond blauwogige godin op je schoot hebt zitten (met een lekkere vagijn, dat dan weer wel).

Maar een kleine pik kun je misschien vergelijken met een hele ruime vagina. Je voelt er minder van. Ergo, de seks is letterlijk minder lekker. Ook al sluit je je ogen, dat gevoel wordt er niet beter op. En tuurlijk is een grote pik leuk om te zien, maar naast het visuele plaatje is het dus ook echt fysiek stimulerender.

Nogmaals, man of vrouw in kwestie kan niet veel doen aan zijn/haar anatomie (ik geloof dat een vrouw nog wel iets kan trainen aan spieren daaro), maar dat maakt het jammer genoeg nog steeds niet lekkerder.
quote:blondenblauw schreef op 19 januari 2012 @ 00:51:

Een rimpelige hang hals, pannekoektepels, bruine uitpuil schaamlippen, een muffe sloot, een ontplofte mol, of gewoon een een hele ruime vagina allemaal niet best. Niet geil. Niet aantrekkelijk, hoe lief je een vrouw ook kan vinden.

Veel van die zaken hangen (haha) samen met de veroudering van een vrouw. De meeste vrouwen van rond de dertig leggen het al zwaar af tegen de jonge twintigers en met het voortschrijden der jaren worden pogingen om een en ander te verbloemen pijnlijker en pijnlijker. Met dezelfde redeneer trant als TO moet een man toch zeker elke 5 jaar nieuw vlees aan de spreekwoordelijke haak slaan.

Wat een romantische belevingswereld hebben sommige (vrouw)mensen toch.

Gelukkig dat aan pikgrootte niet zoveel meer verandert gedurende het leven. Wen je toch wat makkelijker aan.Dus je bent er zelf inmiddels aangewend. Fijn.
Ik ben het helemaal eens met die constateringen schouderklop. Ik wilde mijn cup of azijn, geestig bedoeld overigens, omdat ik soms het prinses op de erwt syndroom meen te bespeuren in dit soort discussies. Al zal een werkelijke prinses op een erwt nu juist wel alles voelen van zelfs het kleinste frummeltestikeltje. Maar dat terzijde natuurlijk.
Och men is op het pik(je) getrapt
quote:Marjo41 schreef op 19 januari 2012 @ 01:10:

Och men is op het pik(je) getrapt
Oef... klinkt bekend

Vooral het van jezelf schrikken, dat het zo'n afknapper zou zijn.

Bij mij was het gelukkig een scharrel, niet een vriendje (en hij was ook écht heel klein. Ik weet niet onder welke hoek hij dat erin had willen krijgen? Maar missionaris was niet gelukt....). Alle geilheid was echt in 1 klap weg! Kom die jongen nu nog wel eens tegen ook awkward.

En sindsdien heb ik me wel voorgenomen ruim voor verliefdheden wat dingen te onderzoeken

Ik zou wel kunnen leven met ondergemiddeld natuurlijk, zo veeleisend ben ik niet, maar er is wel een ondergrens, anders gaat het hem voor mij op dat vlak echt niet worden.

Maar een bovengrens overigens ook wel; ik schijn geen "grot" te hebben...
quote:blondenblauw schreef op 19 januari 2012 @ 01:10:

Ik ben het helemaal eens met die constateringen schouderklop. Ik wilde mijn cup of azijn, geestig bedoeld overigens, omdat ik soms het prinses op de erwt syndroom meen te bespeuren in dit soort discussies. Al zal een werkelijke prinses op een erwt nu juist wel alles voelen van zelfs het kleinste frummeltestikeltje. Maar dat terzijde natuurlijk.

Noem je hem zo... je frumeltestikeltje...

We zeggen niet dat de man er zelf iets aan kan doen. Geven alleen onze voorkeur aan.
Als ik nou in het algemeen verschrikkelijk snel op mijn pik getrapt zou zijn, zou dat dan niet juist iets positiefs over het formaat moeten zeggen? Of gaat dat alleen op met tenen?

Voelde me wellicht een beetje in de vleeskeuring gezet. Existentiele twijfels over mijn formaat(je) werden opgeroepen en nog erger: het enthousiasme van mijn vriendinnetje ernstig in twijfel getrokken.

Ik sus mezelf wel weer in slaap..
quote:Hydrofilia schreef op 19 januari 2012 @ 01:12:

Oef... klinkt bekend

Vooral het van jezelf schrikken, dat het zo'n afknapper zou zijn.

Bij mij was het gelukkig een scharrel, niet een vriendje (en hij was ook écht heel klein. Ik weet niet onder welke hoek hij dat erin had willen krijgen? Maar missionaris was niet gelukt....). Alle geilheid was echt in 1 klap weg! Kom die jongen nu nog wel eens tegen ook awkward.

En sindsdien heb ik me wel voorgenomen ruim voor verliefdheden wat dingen te onderzoeken

Ik zou wel kunnen leven met ondergemiddeld natuurlijk, zo veeleisend ben ik niet, maar er is wel een ondergrens, anders gaat het hem voor mij op dat vlak echt niet worden.

Maar een bovengrens overigens ook wel; ik schijn geen "grot" te hebben...
quote:blondenblauw schreef op 19 januari 2012 @ 01:14:

Als ik nou in het algemeen verschrikkelijk snel op mijn pik getrapt zou zijn, zou dat dan niet juist iets positiefs over het formaat moeten zeggen? Of gaat dat alleen op met tenen?

Voelde me wellicht een beetje in de vleeskeuring gezet. Existentiele twijfels over mijn formaat(je) werden opgeroepen en nog erger: het enthousiasme van mijn vriendinnetje ernstig in twijfel getrokken.

Ik sus mezelf wel weer in slaap..Misschien faked ze omdat ze je verder erg leuk vindt.
Ik heb in het verleden al meerdere malen gereageerd op soortgelijke topics. Ik ben al meer dan 30 jaar getrouwd met een man met een klene piemel. Daar kan hij niks aan doen, daar is hij mee geboren. Maar om hem daarop af te rekenen op zijn man-zijn gaat mij wel heel erg ver. Mijn man is meer dan een piemel en zijn balzak. Bovendien hebben mijn man en ik seksuele alernattieven ontdekt die het gebrek aan piemelgrootte compenseren. Vingers, tong, wrijven, knuffelen.

Ik kan me wel voorstellen dat een kleine piemel voor sommige vrouwen een afknapper kan zijn. Maar om daar dan meteen zo'n hard oordeel over te vellen..! Hoe zouden julie het vinden als jullie zouden worden "afgerekend" op (als enige criterium) te kleine (of te grote) borsten? Of op dat streepje vanonderen i.pv. uitbundig uitpuilende scahaamlippen? Want dat is dan de spegelbeeldige discussie.
quote:Iwannalive schreef op 19 januari 2012 @ 01:16:

[...]

Misschien faked ze omdat ze je verder erg leuk vindt.Wrijf het er maar in, die jongen doet geen oog meer dicht
Wat een geluk.. :-)

Ik vergeleek mezelf altijd met haar vibrator (nee geen pocketformaat) en dacht die kan ik hebben. Dan zal het wel goed zitten dus.. Later begreep ik dat ze dat ding eigenlijk nooit voor penetratie gebruikt en ook niet op het formaat uitgezocht had.

ai ai ai

Overigens faket zij met een t! En ben ik tevreden en vertrouwd genoeg om rustig weg te dromen.. Goedenavond, slaap wel, droom za.. nou ja wat je ook wil dromen!
quote:luckyjane schreef op 19 januari 2012 @ 01:18:

Ik heb in het verleden al meerdere malen gereageerd op soortgelijke topics. Ik ben al meer dan 30 jaar getrouwd met een man met een klene piemel. Daar kan hij niks aan doen, daar is hij mee geboren. Maar om hem daarop af te rekenen op zijn man-zijn gaat mij wel heel erg ver. Mijn man is meer dan een piemel en zijn balzak. Bovendien hebben mijn man en ik seksuele alernattieven ontdekt die het gebrek aan piemelgrootte compenseren. Vingers, tong, wrijven, knuffelen.

Ik kan me wel voorstellen dat een kleine piemel voor sommige vrouwen een afknapper kan zijn. Maar om daar dan meteen zo'n hard oordeel over te vellen..! Hoe zouden julie het vinden als jullie zouden worden "afgerekend" op (als enige criterium) te kleine (of te grote) borsten? Of op dat streepje vanonderen i.pv. uitbundig uitpuilende scahaamlippen? Want dat is dan de spegelbeeldige discussie.Jij offert jezelf op.
Of het is ware liefde....

En zijn dromen bedrog volgens Marco B en ben ik cynisch genoeg om dat volledig met hem eens te zijn.
Jahoor dat ken ik wel. Het zegt niet per se iets over prestatie, met een kleinere penis kan de seks ook lekker zijn. Maar toch heb ik liever groot. Zit voor een groot deel tussen mijn oren(ik vind het idee van een grote penis al opwindender, daarnaast ook visueel en als laatste het gevoel) maar smaken verschillen nu eenmaal.
quote:Iwannalive schreef op 19 januari 2012 @ 01:22:

[...]

Jij offert jezelf op.Hoezo dan?
quote:Marjo41 schreef op 19 januari 2012 @ 01:23:

Of het is ware liefde....Dan offer je je nog op. Je eigen genot hang je al 30 jaar aan de wilgen. Je hebt ook zoiets als liefde voor je inwendige vagina.
quote:luckyjane schreef op 19 januari 2012 @ 01:18:

Ik kan me wel voorstellen dat een kleine piemel voor sommige vrouwen een afknapper kan zijn. Maar om daar dan meteen zo'n hard oordeel over te vellen..! Hoe zouden julie het vinden als jullie zouden worden "afgerekend" op (als enige criterium) te kleine (of te grote) borsten? Of op dat streepje vanonderen i.pv. uitbundig uitpuilende scahaamlippen? Want dat is dan de spegelbeeldige discussie.

Dat is een heel terechte vraag, maar (dat is al gezegd geloof ik) borsten horen bij uiterlijkheden naar mijn idee. In dezelfde categorie als dat ik bij mannen ook wel gelukkig word van een goede kont en precies de goede hoeveelheid borsthaar. Daar heeft ook niemand 100% invloed op.

Een penis, vaginagrootte, hoe vaak je sex wilt en wat voor soort, en wat wel en niet werkt voor je vind ik horen bij compatible zijn op dat vlak. Zoals ik al zei, ik heb ook een bovengrens. Iemand van 22 cm en een flinke dikte zal vast ideaal zijn voor veel vrouwen, maar bij mij zou geen van beiden daar gelukkig van worden. Net als dat veel mannen niet gelukkig worden van een vrouw die minder vaak wil (of andersom natuurlijk) of ik dus niet van niet, tja, keiharde seks kunnen hebben. Of een man die heel graag oraal wil en dan een vrouw ontmoet met die uitpuilende lippen en niet zo fijne geuren. Kan zij niets aan doen, hij ook niet, maar het is niet compatible.

Als iemand commentaar heeft op puur mijn uiterlijkheden zou hij ten eerste de deur uit kunnen maar zou ik me uiteraard ook wel gekrenkt voelen. Dat zou dan echter toch niets worden.

Maar het zal dus neerkomen op hoe belangrijk seks voor je is, wat voor soort seks vooral ook, en hoe je er onbewust op reageert. Ik had die jongen best leuk kunnen vinden... emotioneel en in interesses klikte het wel.... maar hetgene in mij dat bepaalt hoe leuk ik iemand vind knapte keihard af op dat moment. Hoe jammer ik dat ook vond, het had niet gewerkt.
quote:luckyjane schreef op 19 januari 2012 @ 01:25:

[...]

Hoezo dan?

Omdat je ook een wat gefrustreerde topic hebt geschreven hierover...

Ik vind het echt prima dat het voor jou geen showstopper is. Maar sommige vrouwen kiezen net als sommige mannen ook voor een goed seksleven.
quote:Iwannalive schreef op 19 januari 2012 @ 01:26:

[...]

Dan offer je je nog op. Je eigen genot hang je al 30 jaar aan de wilgen. Je hebt ook zoiets als liefde voor je inwendige vagina.Hoe kom je DAAR nou bij? Alsof seksueel genot enkel en alleen bepaald wordt door vaginale penetratie.
Sjeumeg Iwannalive.. Ik dacht dat hier met een korreltje zout gediscussieerd werd. Mijn god, dan was mijn eerste ingeving toch wat dichter bij de pointe dan ik dacht. "Opoffering" haha..

Ik ben echt verwilderd romantisch merk ik nu als ik denk dat sex in hele hoge mate naast een fysieke ook een geestelijke kant heeft. Dat het gaat om contact op zoveel verschillende niveaus en lust op zoveel verschillende manieren dat het fysieke aspect daar weliswaar deel van is maar... oeff.

Ik vraag me zelfs af of je uberhaupt weleens zulke grensverleggende uitzinnige seks hebt gehad, als het voor jou slechts een kwestie van passen en meten is.

Het beeld dat ik nu van jouw seksuele beleving heb heeft meer weg van Arie de kilovleesknaller dan van l'histoire d'o of boccaccio..
Nou.....vingeren en er een vib instoppen dat kan ik zelf wel.

Penetratie en het visuele aspect daar heb ik een vent voor nodig.
quote:luckyjane schreef op 19 januari 2012 @ 01:32:

[...]

Hoe kom je DAAR nou bij? Alsof seksueel genot enkel en alleen bepaald wordt door vaginale penetratie.

Moet ik echt gaan loepen op je frustie topic dat je gewoon eens goed genomen wilde worden?

Waarom volg je altijd standaard dit soort topics. Omdat het je zo goed bevalt zeker...
quote:blondenblauw schreef op 19 januari 2012 @ 01:33:

Sjeumeg Iwannalive.. Ik dacht dat hier met een korreltje zout gediscussieerd werd. Mijn god, dan was mijn eerste ingeving toch wat dichter bij de pointe dan ik dacht. "Opoffering" haha..

Ik ben echt verwilderd romantisch merk ik nu als ik denk dat sex in hele hoge mate naast een fysieke ook een geestelijke kant heeft. Dat het gaat om contact op zoveel verschillende niveaus en lust op zoveel verschillende manieren dat het fysieke aspect daar weliswaar deel van is maar... oeff.

Ik vraag me zelfs af of je uberhaupt weleens zulke grensverleggende uitzinnige seks hebt gehad, als het voor jou slechts een kwestie van passen en meten is.

Het beeld dat ik nu van jouw seksuele beleving heb heeft meer weg van Arie de kilovleesknaller dan van l'histoire d'o of boccaccio..Idd mannen met een kleine piemel gaan gedichten voor je schrijven enzo...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven