nieuwe vriend; ander formaat

18-01-2012 22:57 181 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds enige tijd bedrijf ik de liefde weer met mijn nieuwe lover. Mijn ex was qua piemel perfect. Ik vind een maatje meer heerlijk Tijdens de eerste sex, bleek mijn nieuwe lover te beschikken over een kleine penis. Ongeveer de helft ten opzichte van mijn ex. Ik merk toch dat ik daar een beetje van baal, of teleurgesteld ben... Vooral oraal is het stukken minder geil... Ik schaam me eigenlijk voor deze gedachte. Hebben jullie weleens zoiets gehad?!
@Marlout: ik denk dat 90% van de mannen hun schaamhaar niet bijhoudt hoor.... Als je daar al op afknapt, dan vis je in een wel heel kleine vijver.

Typisch zo'n afvink-puntenlijstje waarmee vrouwen het zichzelf altijd moeilijk maken.
Of de mannen die het niet bijhouden vissen in een kleine vijver

Maar goed, niets mis met je partner gewoon zeggen, Hey schat hier heb je een schaar en scheermes, kan je je oerwoud even kappen.

Probleem opgelost.
Ik heb echt nog nooit commentaar gehad op mijn 70s-bush...
Terwijl ik andersom het echt niet zou trekken, trouwens....
Oh ja, das best een tegenvaller dan. Heb ik ook weleens gehad. Grootte blijkt toch wel belangrijk. Voor mij dan. Ik voel graag wat.

Maar goed, je mag dat nooit zeggen. Want je hebt tenslotte ook handen, voeten en een tong. Maar ik vind een piemel gewoon ook heeeeeeeeeeeeeul belangrijk.
Oh daar hebben Martin weer...altijd met twee maten meten toch? De vrouw moet zich scheren, maar andersom denk je dat wij het fijn vinden om in een bos haar te moeten happen? Trek je inmiddels wel elke dag een schone onderbroek aan?
Uhmmm, voeten Nastik? Vertel? Mis ik hier een geweldige techniek? "Waterval" o.i.d? ( die snap ik ook nog niet trouwens, iemand anders wel?)
Ik ben het echt volledig met Iwannalive eens; ik kies voor een goed seksleven. Daar hoort voor mij een goede piemel bij. De vrouwen die zeggen 'het ligt er aan wat hij ermee doet' gaat voor mij niet op. Mijn ex van een aantal jaar terug kon doen wat hij wilde, kon helemaal los gaan en allerlei technieken proberen; ik voelde er niets van. Echt serieus niets. Dat is niet aan mij besteed.

Ook het pijpen en aftrekken vond ik zo'n afknapper. Ik kon hem gewoon tussen twee vingers vasthouden. Ik wil een kerel in mijn bed, geen kinderpiemeltje.
quote:anouar schreef op 19 januari 2012 @ 11:42:

Uhmmm, voeten Nastik? Vertel? Mis ik hier een geweldige techniek? "Waterval" o.i.d? ( die snap ik ook nog niet trouwens, iemand anders wel?)Wist je dat niet? Mannen met een kleine piemel, die doen aan Grote Teenvingeren.
quote:martin81 schreef op 19 januari 2012 @ 11:35:

He gatver. Komt vast omdat ze moeilijk kunnen praten met die bos in de mond.

Doe je inmiddels wel elke dag een schone onderbroek aan?

Bij mij zou je niet ver komen.. *barf*

Niet kaal maar bijgehouden is wel oke, maar toch liever helemaal...
quote:Nastik schreef op 19 januari 2012 @ 11:45:

[...]

He gatver. Komt vast omdat ze moeilijk kunnen praten met die bos in de mond.

Doe je inmiddels wel elke dag een schone onderbroek aan?Zie mijn reactie van 11.40. Great minds think alike
quote:Dove schreef op 19 januari 2012 @ 11:50:

[...]

Zie mijn reactie van 11.40. Great minds think alike

Gnehehehe!
and fools seldom differ.
quote:Dove schreef op 19 januari 2012 @ 11:44:

Ik ben het echt volledig met Iwannalive eens; ik kies voor een goed seksleven. Daar hoort voor mij een goede piemel bij. De vrouwen die zeggen 'het ligt er aan wat hij ermee doet' gaat voor mij niet op. Mijn ex van een aantal jaar terug kon doen wat hij wilde, kon helemaal los gaan en allerlei technieken proberen; ik voelde er niets van. Echt serieus niets. Dat is niet aan mij besteed.

Ook het pijpen en aftrekken vond ik zo'n afknapper. Ik kon hem gewoon tussen twee vingers vasthouden. Ik wil een kerel in mijn bed, geen kinderpiemeltje.

Wat is een goede piemel ? Ze hadden hier een enquete over en voor 50% van de westerse vrouwen is ideaal 18-21cm!

90% van de mannen op deze aardbol heeft een penis in erectie van 12-17 cm, zo wordt het wel heel erg moeilijk voor een man.
Het hoeft geen superformaat te zijn, een cm of 15 vind ik ook prima.
10 cm... van de grond gemeten...

nee effe serieus, wat meet je dan? als langs de onderkant meet scheelt dat gauw een paar cm... t.o.v. de bovenkant. En hoebelangrijk is omtrek....

Omtrek is ook belangrijk, maar ik heb nog nooit een penis gezien die niet in verhouding was (bijv erg lang maar ontzettend dun of andersom), jullie wel?
Ik heb wel eens een scharrel gehad met een hele lange, dunne penis, dat vond ik toch niet echt een lust voor het oog (er zat nog een rare knik in ook).

Zolang een man geen micropenis heeft maakt het me verder niet zoveel uit. Vijftien cm is inderdaad prima, 25 is pijnlijk. Ik vind het veel belangrijker wat een man er mee doet, en hoe verder is als minnaar. Iemand kan nog zo'n grote pik hebben, als hij zelf een grote lul egoïst is kan de seks al nooit goed zijn.

Terwijl ik andersom het echt niet zou trekken, trouwens....Nou ik trek dat ook niet, laat staan dat ik ga pijpen als ik een heel hoogpolig tapijt onder mijn neus heb.
Het valt me een beetje tegen, maar waar blijven de maten? Wat is te klein, wanneer is ie groot (genoeg)?
Ik meet ze niet op, zie met het blote oog wel wat groot of klein is, en te groot is te voelen( te klein weer niet)

Dus maten heb ik niet.
quote:consuelabananahammok schreef op 19 januari 2012 @ 15:05:

[...]

Nou ik trek dat ook niet, laat staan dat ik ga pijpen als ik een heel hoogpolig tapijt onder mijn neus heb.
Nouja, zie mijn eerdere post, te klein is dat ik me niet kan voorstellen dat het er mee mogelijk is.

Of iets tastbaarder: het moet wel handwerk zijn, geen vingerwerk.
Vreselijk al die haren in je mond bij het pijpen. Ik wil er graag verzorgd uit zien voor mijn vriend, zeker als er gebeft wordt. Ik verwacht dat ook van hem.

Ik zou nog wel met een kleine penis kunnen leven. Maar met een micropenis denk ik niet. Je schijnt er uberhaupt niet mee te kunnen penetreren dan. Zou net zoiets zijn als dat je bij een vrouw niet naar binnen kan.

Ik zelf heb een vriend met een hele dikke penis. Ik ben zelf een klein vrouwke en een normaal formaat kan ik goed hebben, maar met hem is het meestal drama geweest. Het pijpen doet binnen een halve minuut ook ontzettend zeer! Helaas wen je daar niet aan. Ook niet als je het elke week 5 keer doet ofzo... Ik zou dus eerder voor een wat dunner formaat gaan. En als hij wat korter is neem ik dat ook voor lief.

Maar eelijk is eerlijk...ALS het eenmaal goed gaat en mijn vriend concentreert zich op de G-spot, is het ook echt HELEMAAL fantastisch. Ik heb echt sterretjes voor mijn ogen gezien omdat het zo intens was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven