nieuwe vriend; ander formaat

18-01-2012 22:57 181 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds enige tijd bedrijf ik de liefde weer met mijn nieuwe lover. Mijn ex was qua piemel perfect. Ik vind een maatje meer heerlijk Tijdens de eerste sex, bleek mijn nieuwe lover te beschikken over een kleine penis. Ongeveer de helft ten opzichte van mijn ex. Ik merk toch dat ik daar een beetje van baal, of teleurgesteld ben... Vooral oraal is het stukken minder geil... Ik schaam me eigenlijk voor deze gedachte. Hebben jullie weleens zoiets gehad?!
Wat boeit mij het dat het bestaan in twijfel wordt getrokken Tijntje? Aan de bovenkant van de vaginagang zit nou eenmaal een plek dat gevoeliger is bij mij. Wat anderen er van vinden moeten ze zelf weten. Ik zie nou eenmaal sterren, kan ik weinig aan doen toch?

Voor beetjegek,

als je mannen een beetje zou kennen wist je wel beter,

hangtieten maakt niet uit?nou ik kan jou vertellen dat sex voor mannen voor 70 % bestaat uit visuele beleving

Dus jouw theorie dat uiterlijk niet uitmaakt gaat niet op

maar serieus,ga eens langs een chirurg,wie weet kunnen ze je maastunnel aanpassen naar een fietstunneltje?hahahahahahhahahahahhahahahahhahaha
Ik geloof dat ik het maar een aparte manier van denken vind :-)
Tijntje, wat kortzichtig. Ik heb mee gedaan aan onderzoeken over het vrouwelijk orgasme, i zat in de gspot club. Onder de mri bewezen dat ik er 1 heb met 5 artsen die keken naar mijn brein bij orgasme. Mensen als jij bezorgt dames die wel degelijk klaarkomen via gspot en slechte naam. Alleen omdat jij het niet kan. Lekker is dat, en het zegt meer over jou dan over die 'placebo' plek bezitters.
We hadden het toch over lengte?! Voor de dames met weinig belangstelling voor zijn lengte; ik weet wel dat ze (de mannen. Alle mannen!) het heel fijn vinden om ze te meten. Als je er dan ook nog bijzegt dat de lengte helemaal top is en dat je aangenaam verrast bent, hij helemaal opfleurt. Heb je allebei weer plezier van!
Je hebt ook penisverlengers in seksshops. Bijv. sleeves die over de penis heengaan, maar niet helemaal, zodat hij een extensie krijgt. Of holle strap-ons, die je er geheel overheen schuift. En verder heb je sleeves met textuur voor als je de dikte wat te smal vindt. Nooit geprobeerd, maar dat iedereen het even weet... in geval micropenis...
quote:missfieldman schreef op 22 januari 2012 @ 09:26:

Tijntje, wat kortzichtig. Ik heb mee gedaan aan onderzoeken over het vrouwelijk orgasme, i zat in de gspot club. Onder de mri bewezen dat ik er 1 heb met 5 artsen die keken naar mijn brein bij orgasme. Mensen als jij bezorgt dames die wel degelijk klaarkomen via gspot en slechte naam. Alleen omdat jij het niet kan. Lekker is dat, en het zegt meer over jou dan over die 'placebo' plek bezitters.Dat is al behoorlijk knap dat ze dat op een MRI kunnen zien. Er is geen enkel bekend onderzoek dat aantoont dat het bestaat. Laat staan dat 5 artsen dat kunnen concluderen uit een MRI.
quote:Friia schreef op 22 januari 2012 @ 21:00:

Je hebt ook penisverlengers in seksshops. Bijv. sleeves die over de penis heengaan, maar niet helemaal, zodat hij een extensie krijgt. Of holle strap-ons, die je er geheel overheen schuift. En verder heb je sleeves met textuur voor als je de dikte wat te smal vindt. Nooit geprobeerd, maar dat iedereen het even weet... in geval micropenis...

Ik heb geen micropenis maar ben onder gemiddeld met mijn 12 cm. Zelf heb ik er in het geheel geen problemen mee. Ik zou er nooit over liegen, en maak er zelf regelmatig grapjes over. Seksueel heeft de lengte nooit in de weg gestaan, misschien ook omdat de dikte wel boven gemiddeld is. (Klein dikkertje )

Van de vrouwen waar ik ooit seks mee heb gehad is er nog nooit een geweest die aangaf dat het "te weinig" was. Een glimlachende opmerking "groot issie niet" is het enige dat ik ooit gehoord heb, mijn antwoord was "dat klopt" en daarna was de seks super.

Natuurlijk weet ik ook wel dat 17-20 cm er veel spannender uitziet en misschien ook lekkerder voelt, net als dat mijn vriendin beseft dat ik stevige cup-B borsten opwindender vind dan heavy-D.

So be it, we heten niet allemaal Long Dong Silver of Tori Black.

Om te variëren in de seks hebben we, naast andere speeltjes, ook penisverlengers in het nachtkastje liggen. Zo af en toe vind ze het leuk om "goed gevuld" te worden, en ik vind het leuk om haar daarmee te plezieren. Maar ook bij de "gewone" seks is er nooit een standje geweest waarbij mijn penis te kort schoot.
Ik zou er weinig mis mee vinden Pickle. Maar nog steeds vind ik ook dat de vergelijking borsten en pik niet klopt. :P
Ik begrijp dat voor jou het vooral om de "gevoel" beleving is, en niet zozeer om de visuele beleving. Ondanks dat (ook) ik van mening ben dat vooral visuele beleving, vooral bij mannen, bepalend is, is dit misschien een vergelijking die meer in jouw beeld past;

Lange penis / korte penis

Ruime vagina / Strakke vagina

Beiden visueel en gevoelsmatig te beleven.

Nu begint het raakvlakken te krijgen met een ander topic, wat dus niet mijn bedoeling is....
Het gaat om zowel visueel en gevoelsmatig. Ik ben gelukkig zeer goed bedeeld en ik weet dat mijn vriendinnen er wel extra opgewonden van werden. Dat heb ik ook met borsten, ik kijk liever naar een strakke DD of F cup dan naar A of B cup .....
.
Nou ik snap het wel iedereen zijn voorkeur Kben Ckr een romanticus en sex is Ckr veel meer d

an alleen geslachtsdelen maar kmoet er niet aan denke

Cup a of b of vet of gare poes nee dank

U
En ja dan.vallen er veel vrouwen af maja

Er der genoeg en 1 is meer dat zat
quote:little_pickle schreef op 23 januari 2012 @ 12:08:

Ik begrijp dat voor jou het vooral om de "gevoel" beleving is, en niet zozeer om de visuele beleving. Ondanks dat (ook) ik van mening ben dat vooral visuele beleving, vooral bij mannen, bepalend is, is dit misschien een vergelijking die meer in jouw beeld past;

Lange penis / korte penis

Ruime vagina / Strakke vagina

Beiden visueel en gevoelsmatig te beleven.

Nu begint het raakvlakken te krijgen met een ander topic, wat dus niet mijn bedoeling is....

Het zou voor mij als partner van wel schelen als mijn sekspartner zich bewust is van een kleine penis en daar op zich geen problemen mee heeft. Want dan kun je de seks nl. met elkaar bespreken en waarschijnlijk ook oplossingen zoeken voor dat wat je bijv. mist of wil ervaren (zoals soort opzetstukken die jij noemt??). Dat zou bevredigende seks voor beide partijen iig een stuk dichterbij brengen.

Dus mannen, als je weet dat je een kleintje hebt en je bent zover dat je dit kunt accepteren, maakt het de seks potentieel een stuk bevredigender -denk ik-.
quote:schouderklopje schreef op 23 januari 2012 @ 12:40:

[...]

Het zou voor mij als partner van wel schelen als mijn sekspartner zich bewust is van een kleine penis en daar op zich geen problemen mee heeft. Want dan kun je de seks nl. met elkaar bespreken en waarschijnlijk ook oplossingen zoeken voor dat wat je bijv. mist of wil ervaren (zoals soort opzetstukken die jij noemt??). Dat zou bevredigende seks voor beide partijen iig een stuk dichterbij brengen.

Dus mannen, als je weet dat je een kleintje hebt en je bent zover dat je dit kunt accepteren, maakt het de seks potentieel een stuk bevredigender -denk ik-.

Daar zijn natuurlijk wel grenzen aan. Wanneer mijn vriendin van mij zou eisen dat ik haar altijd/meestal met een penisverlenger zou bevredigen, denk ik dat er toch iets erg fout zit, ondanks dat ik er zelf ook nogsteeds een prima beleving mee heb.

Een penisverlenger is leuk als speeltje om af en toe te gebruiken, zoals veel andere speeltjes.

In een steady relatie dien je elkaars lichaam gewoon te nemen zoals het is. (ook letterlijk )
quote:schouderklopje schreef op 23 januari 2012 @ 12:40:

[...]

Dus mannen, als je weet dat je een kleintje hebt en je bent zover dat je dit kunt accepteren, maakt het de seks potentieel een stuk bevredigender -denk ik-.Hetgeen dan ook geldt voor vrouwen met een grote vagina~!
Gewoon een vriendin zoeken die bij je piemel(tje) past dus
Geluk wil dat er toevallig net een op het forum is bijgekomen.

Ook weer opgelost. Volgende probleem.
Tja mannen zijn inderdaad visueler ingesteld. Tuurlijk een 'setje' mooi stevige borsten is zeker mooi. Maar naar mijn idee maakt dat de puur fysieke beleving van seks totaal niet anders. Als ik voor mezelf spreek overigens ook niet mentaal maar dat terzijde.

Ikzelf ben als ik de statistieken hier mag geloven te categoriseren als 'groot'. Maar ik moet ook bekennen dat ik dat zelf nooit zie. Als ik in een sauna loop heb ik echt niet het idee dat ik groter bedeeld ben dan andere mannen. Oke, nu loop je over het algemeen niet met een erectie rond in een sauna. Tja, dan kom je weer op de discussie vlees- of bloed gereedschap.

Tja, niet iedereen is hetzelfde gebouwd, dat geldt voor zowel mannen als voor vrouwen. Ik zelf merk wel eens bij bepaalde standjes dat het voor mijzelf pijnlijk is omdat ik dan ergens tegenaan stoot (u vult zelf maar in wat ). En ik kan me ook best voorstellen dat tenger(der) gebouwde vrouwen meer moeite hebben om 22 cm lengte en 15 cm omtrek te verstouwen (charming beschreven vind ik zelf ...).

Vraagje aan de dames: Hoe vaak meten jullie dan eigenlijk het geslacht van een nieuwe lover? Ik bedoel niet dagelijks of iets dergelijks. Maar op enig moment is de interesse wel daar om er eens een meetlintje naast te leggen?
quote:jaja8080 schreef op 23 januari 2012 @ 14:06:

[...]

Hetgeen dan ook geldt voor vrouwen met een grote vagina~!Maar hoe weet je dat dan als vrouw? Ik kan 'm niet even van binnen bekijken of er een liniaal inschuiven ?
quote:BBKing schreef op 23 januari 2012 @ 16:39:

Tja mannen zijn inderdaad visueler ingesteld. Tuurlijk een 'setje' mooi stevige borsten is zeker mooi. Maar naar mijn idee maakt dat de puur fysieke beleving van seks totaal niet anders. Als ik voor mezelf spreek overigens ook niet mentaal maar dat terzijde.

Mijn ervaring is ook juist dat het de meeste mannen niet eens zoveel uitmaakt hoe een vrouw eruit ziet, of wat voor maat borsten ze heeft. Als een vrouw maar duidelijk laat merken dat ze ook zin heeft in seks en als ze maar niet te preuts doet vinden de meeste mannen het al geil genoeg is mijn ervaring. De instelling van en vrouw en haar acties in bed zijn volgens mij voor de meeste mannen veel belangrijker dan uiterlijk. En dat is ook wel logisch: ik kan me goed voorstellen dat het lekkerder vrijt als je merkt dat een vrouw volop geniet, en zelf ook zin in seks heeft, ook al heeft ze misschien een maatje meer, of misschien putjes in haar dijen of gekke knieën, dan met een perfect ogende vrouw die stijf als een plank in bed blijft liggen.

* Disclaimer: de laatste dagen worden we overspoeld door berichten van een onzekere vent die de voorkeur geeft aan kindvrouwtjes die nog maagd zijn. Voor dergelijke mannen zal bovenstaande niet opgaan. Maar ik ga er van uit dat dit soort mannen ver in de minderheid is.
Nou inderdaad ....de mannelijke geest is doorgaans wat eenvoudig en oh zo eenvoudig te bespelen. Maar het klopt wel wat je zegt. En laten we van de andere kant eerlijk zijn; zo'n Adonis figuren hebben de meeste mannen (laat ik mezelf daar dan ook maar toe rekenen) ook weer niet. Dus perfect zijn we allemaal niet zo. En tja, sommige dingen zijn nu eenmaal niet zo eenvoudig te veranderen. Kijk, om eerlijk te zijn is het voor mij persoonlijk als ik tot de ontdekking zou komen dat op le moment supreme, dat mevrouw van onder nog de coup 70-er jaren Tiroler heeft ..... tja, het toch ook wel een afknapper zou zijn.

Maar als je niet uitkijkt wordt er dadelijk ook nog geklaagd over krommingen in een lul, een buiging, niet overal even dik en zo zijn voor het vrouwelijk geslacht ook nog wel zaken te verzinnen.
Nou, je zult mij niet snel horen zeggen dat een vrouwenpoes (pleonasme?) er lekker uitziet. Is eerder broodje rosbief toch?
quote:yvonjaspers schreef op 23 januari 2012 @ 17:02:

Mijn ervaring is ook juist dat het de meeste mannen niet eens zoveel uitmaakt hoe een vrouw eruit ziet, of wat voor maat borsten ze heeft. Als een vrouw maar duidelijk laat merken dat ze ook zin heeft in seks en als ze maar niet te preuts doet vinden de meeste mannen het al geil genoeg is mijn ervaring. De instelling van en vrouw en haar acties in bed zijn volgens mij voor de meeste mannen veel belangrijker dan uiterlijk.

Helemaal mee eens. Niet dat het uiterlijk van een vrouw onbelangrijk is, er zijn genoeg vrouwen die ik nooit zou 'doen' ongeacht hoe geil of ongeremd ze zijn. Maar geil en ongeremd en initiatiefrijk zijn (en dus geen preuts onzeker timide voorzichtig popje) is VEEL belangrijker dan de uiterlijke details waar vrouwen zichzelf soms druk om maken.

Soms werkt dat zelfs averrechts: een vrouw die er echt prima uitziet maar zichzelf toch nog onzeker voelt of zich druk maakt om irrelevante details wordt daardoor wat mij betreft al meteen veel minder aantrekkelijk.
tijntje

opmerkingen en redeneringen zoals jij hier neerzet zijn onzin en zeggen meer over jezelf dan over de meiden die er over vertellen!

jouw probleem is dat JIJ nog nooit in staat bent geweest om een vrouw spuitend klaar te laten komen.

dat komt omdat het je geen moer interesseert en er geen moeite voor doet en/of omdat je techniek waardeloos is, hier ook weer omdat jij je er niet in wilt verdiepen.

dan zeg je gewoon dat het niet bestaat, hoef je er geen moeite voor te doen en kun je ook niet op je bek gaan als het niet lukt want dat is niet macho.

heel veel vrouwen kunnen spuitend klaarkomen.

lees je eens in op internetz voordat je hier peop gaat neerschrijven vriend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven