Vagina-lactacyd

20-01-2012 13:39 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik niet dagelijks de lactacyd maar wel precies na mijn menstruatie,en mijn vraag is aan de vrouwen is dat wel een goed product tegebruiken en hebben jullie ook vaak las van stank in je vagina is dat normaal of wie heeft er het zelfde ervaring mee?
Die stank komt omdat je elke dag je doos spoelt met die troep!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Zoooo slecht! Gewoon water is voldoende.
Internagelaktisch
Ik heb ook lactasyd maar volgens mij is het niet goed voor je vagina. Ik gebruik het hooguit een keer in de week. Ik spoel smorgens en savonds met lauw water. Je vagina hoort ook niet te stinken, tenzij je 'm niet wast natuurlijk. Als je echt stank hebt zou ik naar de huisarts gaan.
Niet meer gebruiken! Het is niet goed voor de mens en de ene vrouw reageert er sterker op dan de andere. Als jij last krijgt van geurtjes, dan reageer je er dus niet goed op.

Het is sowieso slim om langs de huisarts te gaan als de geur niet afneemt zodra je met de Lactacyd gestopt bent. Het kan namelijk ook wijzen op bijv een schimmelinfectie en dan kan behandeling noodzakelijk zijn.
mijn vriendin had dit ook als ik jou was zou ik even naar de dokter gaan wand van dat spul krijg je heel snel een schimmel infectie
Het is een prima middel om het 1x per week te gebruiken om de balans in je vagina te behouden of te herstellen.

Verder water en geen andere zeepjes.

Bij een nare geur uit de vagina:

Dit kan komen door een infectie een bacterie of door je hormoonschommeling vlak voor of na je menstruatie.

Wat ruik je?

Er zijn schimmels die door hun specifieke geur te herkennen zijn.
quote:wat ruik je?!?!

Er zijn schimmels de door hun specifieke geur te herkennen zijn?Jasses.... omschrijf u nader?!?!? hier kan ik me dus echt niets bij voorstellen.. :S
stank? bedoel je echt vieze lucht of gewoon de normale geur van je vagina?

nou ja, lactacyd = niet nodig en rotzooi
quote:vele68 schreef op 20 januari 2012 @ 14:27:

[...]

Jasses.... omschrijf u nader?!?!? hier kan ik me dus echt niets bij voorstellen.. :S

Bacteriele Vaginose is te herkennen door onder andere de visachtige geur.

En dat is niet jasses, dat is een teken dat je lijf afgeeft en waar je dus iets mee moet doen......

De geur is overigens wel jasses...
[quote]Kier_V schreef op 20 januari 2012 @ 14:22:

Het is een prima middel om het 1x per week te gebruiken om de balans in je vagina te behouden of te herstellen.

quote]

Wat een onzin. Mijn vagina houdt zichzelf prima in balans; nooit last van stank of schimmels.
Ik heb dat spul ook een poosje gebruikt. Had een periode dat ik best vaak last had van een schimmelinfectie, omdat ik me te vaak waste van onderen. Je kunt je ook te veel wassen daar, wordt het droog van. Hoe dan ook, die lactacyd gebruikt dus, en daar ging ik van stinken, echt een smerig geurtje. Hielp ook nog eens voor geen meter, het herstelde niks. Ben er mee gestopt en toen over gegaan op baby olie, wat wel hielp. Sindsdien geen schimmelinfectie meer gehad, en ik was me nu gewoon weer met alleen water.
quote:Aureel schreef op 20 januari 2012 @ 14:34:

[quote]Kier_V schreef op 20 januari 2012 @ 14:22:

quote]

Wat een onzin. Mijn vagina houdt zichzelf prima in balans; nooit last van stank of schimmels.

Niet ieder lijf functioneert hetzelfde en ook niet elke vaginale flora is hetzelfde.

Deze kan worden verstoord door bijvoorbeeld sperma, rubber, tampons etc.

Fijn dat jouw fluitje zich zelf in balans houdt, echter is dat helaas niet standaard
Een vagina houdt dat normaal beter in stand zelf dan met behulp van zo'n spoeling. Als het anders ruikt dan gewoonlijk, is er of een schimmel- of een bacteriële infectie. Een schimmelinfectie kun je eventueel zelf behandelen met miconazolcreme, een bacteriële infectie niet.

Gewoon even naar de huisarts gaan, die ziet wat voor infectie er is en zal het juiste voorschrijven. Dan heb je die lactacyd helemaal niet meer nodig.
Ik heb hele goede ervaringen met lactacyd of een equivalent daarvan.

De balans van mijn vagina wordt verstoord doordat mijn partners sperma te zuur is wat mijn zuurgraad weer aantast met alle ellende van dien.

Vandaar dat ik goede ervaringen heb met het spoelen van de vagina met bv Lactacyd
'Indringers' van buiten en zeker sperma, daar moet een vagina toch op berekend zijn lijkt mij. Zo niet dat lijkt mij dat lactacyd niet de oplossing, gezien alle negatieve ervaringen die hier worden genoemd.
lees ook:

vaginaaldouche: gevaarlijk??

Schimmelinfectie = sterke vislucht, alsof er iets dood aan het gaan is. Sex doet pijn (bij haar, niet bij hem). Toen zij het beest niet doodkreeg met smeersel moest ik ook smeren op mijn eikel.
quote:Aureel schreef op 20 januari 2012 @ 14:46:

'Indringers' van buiten en zeker sperma, daar moet een vagina toch op berekend zijn lijkt mij. Zo niet dat lijkt mij dat lactacyd niet de oplossing, gezien alle negatieve ervaringen die hier worden genoemd.

En toch is mijn vagina niet berekend op de zuurgraad van de sperma van mijn partner. Geen twijfel over mogelijk, heb er genoeg narigheid door ondervonden.

Lactacyd is ook zeker niet de oplossing geweest, dat stel ik ook nergens.
Is het dan niet genoeg om direct na de seks te plassen en te wassen?
quote:Kier_V schreef op 20 januari 2012 @ 14:56:

[...]

En toch is mijn vagina niet berekend op de zuurgraad van de sperma van mijn partner. Geen twijfel over mogelijk, heb er genoeg narigheid door ondervonden.

Lactacyd is ook zeker niet de oplossing geweest, dat stel ik ook nergens.Hoe weet je dat, liggen jullie met een PH-meter in bed?
quote:vaintje schreef op 20 januari 2012 @ 14:58:

Is het dan niet genoeg om direct na de seks te plassen en te wassen?

Nee, omdat sperma toch 'achterblijft'. Je smeert of wast niet alles in 1x weg.

Tenminste in mijn geval was het niet voldoende bleek later na veel bezoekjes aan huisarts, ziekenhuis enzovoorts.
quote:vaintje schreef op 20 januari 2012 @ 14:42:

Een vagina houdt dat normaal beter in stand zelf dan met behulp van zo'n spoeling. Als het anders ruikt dan gewoonlijk, is er of een schimmel- of een bacteriële infectie. Een schimmelinfectie kun je eventueel zelf behandelen met miconazolcreme, een bacteriële infectie niet.

Gewoon even naar de huisarts gaan, die ziet wat voor infectie er is en zal het juiste voorschrijven. Dan heb je die lactacyd helemaal niet meer nodig.Pas wel op met miconazolcreme, want die is echt alleen voor uitwendig gebruik! Voor inwendig gebruik heb je een vaginaalcreme nodig en die is alleen op recept verkrijgbaar.
quote:kettle schreef op 20 januari 2012 @ 14:59:

[...]

Hoe weet je dat, liggen jullie met een PH-meter in bed?Wanneer jij een normale vraag stelt, geef ik normaal antwoord. Goed?
Huisarts zegt dat zeep niet goed is voor de vagina. lactacyt is volgens hem een zeepachtige...Iets minder slecht, maar nog steeds slecht. Hij heeft het me afgeraden om te gebruiken.
tjonge jonge, als Kier_V nou uit ervaring weet dat het zo is?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven