Jubelei!! #25

07-12-2011 16:11 2631 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/108990 gr 76 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 02/02 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/114196 gram 52 cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1253 cm 3635HuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 11650 gram 78 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Zo en ik ben niet te genieten. Ik heb er een uur naast gezeten slaapt ze weer een half uur en weer mega sjacho wakker. En ik dus ook en vent ook. Pfff ik haat die klote nachten en vroege ochtenden.
Becky,

En bij jullie in bed?

Vind het wel knap dat jullie voor een tweede gaan en dat Duuv daar ook voor gegaan is
Sjit, met A op de arm uitgegleden op de trap!
sjit moom! Hoe is het nu?
Alleen schrik. En een vies oor.

Jij nog geslapen, of er al een halve dag opzitten?
Auch moom

en a dus weer een loopoor
au! moom. en arme A weer loopoor

becky,

vannacht slecht geslapen en j1 was om 6.15 alweer wakker. was wat aan t kletsen en zingen. een uur later had hij er genoeg van en kwam hij naar onze slaapkamer. heeft daar nog half uurtje bij mij in bed rustig gelegen toen werd j2 ook wakker en kwam vent op bed dus er maar af gegaan
wow lees net dat neefje van 5 maand 10 (!) kilo weegt en 73 cm is!

Gewoon zwaarder dan J2 nu en 5 cm kleiner
Fan: ja ik spaar die plaatjes
Rustig hier. S ligt nu pas op bed, haar nieuwe kamer schiet alweer op, met beetje geluk kan ze er dit weekend nog slapen

Ze vind het reuze interessant wat er allemaal gebeurd, dus hoop ook dat het slapen op die kamer goed komt.

Vent gaat morgen weer werken ( heeft weekenddienst) dus die voelt zich ook alweer wat beter.

Dat gezucht van afgelopen week was ik ook wel beetje zat

Hij is naar S toe nu ook stuk rustiger en geduldiger.

Verder geen nieuws. ( ja, vanaaf naar bingo hier in dorp)
Sorry voor de slechte slapers, maar M. heeft vannacht voor het eerst 'doorgeslapen'! Waarschijnlijk had dat alles te maken met de inentingen die ze heeft gehad dus ik ga er niet van uit dat het vannacht weer gaat gebeuren. Wel heerlijk hoor dat je wakker wordt, op de klok kijkt, hé het is al 6.10u en ik ben er niet uit geweest. Uiteindelijk heeft ze van 22.30-07.00u geslapen.
Moom, je bent toch al eerder (met A.?) van de trap gevallen?
Lekker murron!

Er lopen hier trouwens veel zwangere collega s rond
Murr, ben wel eens uitgegleden op nat linoleumvloer met A in cosi. En ook al van trap maar nooit met A. Heb ook niet voor niets trapangst. Zeker op werk. Pak daar altijd lift!

Lekker dat M dooktukt!
Iemand nog andere tips behalve Rennies, vet en gekruid vrij eten en geen koolzuur?

Heb zulke zuurbranden
Char: bij mij hielp melk drinken heel goed... Nam elke avond voor het slapen gaan een beker melk, en als ik 's nachts wakker werd van de zuurbranden, dan ook.. En dat werkte uiteindelijk zelfs beter dan rennies bij mij..
Murron: wat fijn dat M een nacht heeft doorgeslapen! Hopelijk voor jullie vanacht weer!

Hier hebben we gisteravond uiteindelijk toch nog wat voeding bijgegeven, waarna M eindelijk in slaap viel voor even... En jawel... mét een speentje!! Man heeft het voor mekaar gekregen dat hij hem wel wou..

Om 23.30 heeft ie nog z´n gewone voeding gehad, en daarna was het 4.00 en 9.00, dus niets mis mee.

Hij heeft vanacht ook op zijn eigen kamertje geslapen voor het eerst.. Nog wel in de wagenbak, dat dan weer wel..

Vandaag gaat het tot nu toe heel goed, na alle flessen tevreden!

Hij begint nu net een beetje te pruttelen, maar dat is elke avond rond deze tijd zo..

Ennnnn... hij heeft vanmiddag zelfs een volledige voeding uit de borst gedronken!! Ben trots op ons mannetje!

Heb wel weer vreselijke last van stuwing trouwens, ondanks het kolven elke keer (en kolf beide kanten ook leeg elke keer)..

T doet het momenteel ook echt super! Ze is nu heel blij met haar broertje, en vraagt elke keer om hem, en kijkt 100x per dag in de kinderwagen, en wil ook overal mee helpen! Ben vanmorgen met M in de kinderwagen een rondje wezen wandelen. T was ook mee, pop in de poppenbuggy, en daar gingen we... T vond het prachtig, en ik vond het genieten

Man hoeft trouwens donderdag pas weer werken ipv maandag, dus dat is wel heel erg lekker!! Nog even een paar dagen extra met ons allen... Nadeel is wel dat hij dan meteen de nachtdienst ingaat... Maar daar maak ik me nog niet druk om..
Deb, wat heerlijk dat het zo goed gaat!! En de speen en de borst nu goed drinken. Top!

Melk is helaas geen optie ivm lactose ( kan ik niet tegen) maar wel bedankt voor je tip!
ohwja char, is ook zo, daar zit jij ook nog mee he... Misschien vlg keer even bij de vk vragen?

k weet wel dat een collega van mij er toendertijd medicatie voor gekregen had, capsules.. weet alleen niet meer hoe ze heten.
Char, veel plezier bij de bingo

Murron, wat lekker dat M doorgeslapen heeft!

Char, geen tips tegen brandendmaagzuur, hier nog nooit last van gehad.

Ik heb wel vaker gehoord dat melk of vla wel kan helpen bij brandendmaagzuur, mss dat soja vla of melk ook helpt?

Of idd de vk even vragen, vent heeft ook wel eens wat van de ha gehad ervoor (omeprazol was dat geloof ik)
Moom, ben je nog bij kno geweest ?

Char ik had soort van gel tegen maagzuur
Nee, hoefde niet. Had al recept op voorraad. Dus wel druppels gehaald.

Char, geen tips, behalve mss kleine porties, verspreid over de dag?

justdeb, weer lekker aan het spammen
Char, mijn schoonzus had één of ander drankje tegen maagzuur. Kon ze op advies van de vk halen bij de apotheek.

Becks, wat weer een baggernacht zeg!

Deb, fijn dat het zo goed gaat, je klinkt super gelukkig.

Murron, lekker dat M door heeft geslapen. Hopelijk heeft ze het snel door.. naar welk park van cp wouden jullie?

Man heeft geregeld dat D morgenavond uit logeren gaat. Ik heb ook nog eens allemaal stress op werk, dus moet echt even bijtanken..

Ik ga de voice kijken!
Ja, ik weet het weer, heb er even over na moeten denken:

Char, tijdens de zwangerschap van T had ik Antagel tegen de maagzuur. Via de huisarts op recept gekregen, dat werkte toen heel goed! Heb er toen volgens mij wel liters van versleten
Duuv: voor jou een , heb je wel even nodig!

Fijn dat D een nachtje uit logeren gaat, kun je even bijtanken!

En D vind het vast erg leuk om uit logeren te gaan! Gaat ie naar opa en oma?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven