Laat op het forum?
zondag 2 maart 2008 om 02:31
Feestje van mijn dochter vanavond,dat was de stress en het was niet eens hier maar bij ex.
Maar moest wel veel dingen doen,boodschappen,de stad in,hapjes maken enzo.
Nou ja zit ook niet lekker in mijn vel dus dan kan ik weinig hebben.
Vind het altijd verschikkelijk moeilijk om in een groep mensen te zijn,want onzeker over van alles en nog wat.En heb erg last van mijn darmen (heb ik altijd,verpest door laxeertabletten) dan krijg ik s'avonds een hele opgezette buik en pijn. Dan vind ik het verschikkelijk om onder de mensen te zijn.Ook kledingcrisis daarom dus want zie dat maar een te verdoezelen.
Maar moest wel veel dingen doen,boodschappen,de stad in,hapjes maken enzo.
Nou ja zit ook niet lekker in mijn vel dus dan kan ik weinig hebben.
Vind het altijd verschikkelijk moeilijk om in een groep mensen te zijn,want onzeker over van alles en nog wat.En heb erg last van mijn darmen (heb ik altijd,verpest door laxeertabletten) dan krijg ik s'avonds een hele opgezette buik en pijn. Dan vind ik het verschikkelijk om onder de mensen te zijn.Ook kledingcrisis daarom dus want zie dat maar een te verdoezelen.
zondag 2 maart 2008 om 02:34
zondag 2 maart 2008 om 02:34
zondag 2 maart 2008 om 02:37
zondag 2 maart 2008 om 02:39
Ben ook om 19.00 uur echt ingestort.
Wilde hapjes maken maar vriend had verkeerde creme fraiche meegenomen (ik weet het gaat nergens over).
Ik weet niet maar toen knapte er wat,bekende druppel. Heb eerst een hoop stampei gemaakt,kwaad naar de winkel gereden. Thuis boodschappen op tafel gesmeten en ben huilend naar bed gegaan.
Wilde hapjes maken maar vriend had verkeerde creme fraiche meegenomen (ik weet het gaat nergens over).
Ik weet niet maar toen knapte er wat,bekende druppel. Heb eerst een hoop stampei gemaakt,kwaad naar de winkel gereden. Thuis boodschappen op tafel gesmeten en ben huilend naar bed gegaan.
zondag 2 maart 2008 om 02:40
Dat is altijd zo, je leeft je uit op degene die het dichtst bij je staat. Stom eigenlijk (want die zijn juist het liefste vaak), maar normaal.
Ik wou dat we je een beetje minder onzeker konden maken, maar da's lastig hè. Ik weet zeker dat wij jou een hele leuke vrouw zouden vinden. Vond je dat nou zelf ook maar altijd.
Ik wou dat we je een beetje minder onzeker konden maken, maar da's lastig hè. Ik weet zeker dat wij jou een hele leuke vrouw zouden vinden. Vond je dat nou zelf ook maar altijd.
zondag 2 maart 2008 om 02:41
zondag 2 maart 2008 om 02:48
zondag 2 maart 2008 om 02:54
Hier gaat het wel. Heb me wel verschrikkelijk verveeld vandaag. Bleeegh, die weekenden alleen vind ik wel het ergste. We deden altijd leuke dingen (en ook gewone stomme of noodzakelijke dingen, maar dat vonden we -nou ja, dat heb ik altijd gedacht tenminste- toch allemaal leuk, omdat we het samen deden). We deden altijd heel veel samen, bijna alles eigenlijk. Dus dat mis ik verschrikkelijk.