Mode & Beauty alle pijlers

Glossy Box - wie?

27-10-2011 11:21 1567 berichten
Sinds kort (gisteren?) is de Glossy Box ook in NL te verkrijgen en ik heb hem besteld.

Eigenlijk te gek voor woorden: je betaalt 12,50 om maandelijks 5 "luxe" miniaturen te krijgen. Maar hebberig als ik ben, heb ik me toch aangemeld. Wie is ook zo gek??
Alle reacties Link kopieren
Dit is de eerste keer dat ik hem krijg dus ik heb geen vergelijk, maar de doos is in elk geval roze Qua producten vind ik het niet per se Valentijn..

Oh, en er zit maar 1 echte sample in (20 ml) de rest is allemaal groter of full size!
En ja er zitten 5 items in..
Leuk!

Nou, ik wacht maar af.
Ik heb hem ook binnen! Alleen de doos is al leuk en de inhoud ook.

Klein tipje, mijn potlood is goudkleurig. Zijn er mensen met een andere kleur?
Er zitten altijd 5 items in, behalve bij exraatjes, dan is het meer. En waarom zou dit een valentijnseditie zijn? Is dat niet meer iets voor volgende maand?

Ik heb hem dus nog niet...
Hier is hij ook binnen!!

Mijn potlood is ook goud (nr. 105)

Vind er weer erg leuke dingen bij zitten in ieder geval. De doosjes vind ik echt super! Heel handig om mijn make-up in te bewaren. Eentje voor alle oogschaduw, eentje voor alle lipglos etc etc...
De volgende box zal wel geleverd worden na valentijnsdag. Dat is immers al over 3 weken!
Nu ben ik nieuwsgierig. Ik heb me dus ook maar aangemeld , leuk!
Is dat oogpotlood van het merk Babor?

Ik heb een goudkleurige lipgloss, op de huls zit een spiegeltje en in de dop zit led-verlichting zodat je je lippen goed kunt zien als je het opbrengt.

Al met al vind ik het een erg leuke box, zeker niet te duur voor wat je krijgt.
Ja, maar normaal komt de box rond de 10e van de maand, deze keer is ie laat.
Nee, van Golden Rose.

Hier geen lipgloss trouwens!
Mogen we al vertellen wat er allemaal inzat?
oooow ik heb ook geen lipgloss met LED verlichting.. damn.. :-D
Ik heb hem nog steeds niet. Vorige keer kwam ie rond 14.00 uur. Ik blijf wel even weg hier
Ik had trouwens wel een parfum sample verwacht, omdat het een valentijnbox is..
Hebbes! Hier ook goudkleurig oogpotlood.

Zitten trouwens maar 2 fullsize dingen in hoor, het potlood en de facial cream (die overigens niet erg lekker ruikt). En een klein spiegeltje extra.

Leuk! Alleen wel tweede keer haarspray.
ik vind de facial cream ook niet lekker ruiken. volgende maand een leuker box hoop ik.
Toch zijn de verpakkingen groter dan ik had verwacht, ik had al helemaal geen full size verwacht!

Wat ik niet leuk vind, of niet mijn smaak is, geef ik gewoon weg. Ook leuk om iemand anders blij mee te maken!
Ik kreeg de box vandaag in mijn handen gedrukt van de lieve postbode....net op het moment dat ik met een vriendin de stad in ging. We zijn nog steeds niet terug. :(

Kan ik in dit geval een hoofdpijn o.i.d. faken om dan naar huis te kunnen?
quote:kriebelbeest2 schreef op 21 januari 2012 @ 16:24:

Toch zijn de verpakkingen groter dan ik had verwacht, ik had al helemaal geen full size verwacht!

Wat ik niet leuk vind, of niet mijn smaak is, geef ik gewoon weg. Ook leuk om iemand anders blij mee te maken!

Ja, idd, weggeven is ook leuk. Maar ik denk wel dat ik haarproducten ga uitschakelen op mijn profielsite, heb er nu wel genoeg gehad. Heb alleen het idee dat ze helemaal geen rekening houden met wat er op je profiel staat.

Heeft iemand van jullie iets uitgeschakeld op je profiel?
Ja, haarproducten, maar kreeg toch de spray.

Volgens mij wordt er niet gekeken naar het beautyprofiel.
Wat stom. Ik heb aangegeven van subtiele, natuurlijke kleuren te houden en kreeg eerder al een knalgroene oogschaduw.
Volgens mij wordt er inderdaad geen rekening mee gehouden. Ik hou juist wel van kleurtjes en niet van de donkere/natuur kleuren. Maar toch rode nagellak, donkerrode lipgloss en brons oogpotlood ontvangen.
Er staat inderdaad op de site dat er op dit moment geen rekening mee wordt gehouden maar dat ze dat in de toekomst gaan doen.

Ben blij met de box . Alleen de hairspray hoeft van mij niet want ik heb de hoop ooit ok haar te hebben allang opgegeven. De creme vind ik ook niet zo lekker ruiken maar lijkt me wel fijn. Bovendien gebruik ik momenteel zelf skin drink van de lush en die ruikt ook niet bepaald appetijtelijk

Douchegel vind ik wel lekker ruimen en altijd handig, zo'n meeneem-formaat.

Wel heel leuk om te krijgen en uit te pakken en de doosjes zijn inderdaad prima voor makeup etc!
quote:flowerbombje schreef op 21 januari 2012 @ 11:51:

Hier is hij ook binnen!!

Mijn potlood is ook goud (nr. 105)

Vind er weer erg leuke dingen bij zitten in ieder geval. De doosjes vind ik echt super! Heel handig om mijn make-up in te bewaren. Eentje voor alle oogschaduw, eentje voor alle lipglos etc etc...Als er nu ook maar een doos zou komen die groot genoeg is voor alle nagellak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven