Mode & Beauty alle pijlers

Glossy Box - wie?

27-10-2011 11:21 1567 berichten
Sinds kort (gisteren?) is de Glossy Box ook in NL te verkrijgen en ik heb hem besteld.

Eigenlijk te gek voor woorden: je betaalt 12,50 om maandelijks 5 "luxe" miniaturen te krijgen. Maar hebberig als ik ben, heb ik me toch aangemeld. Wie is ook zo gek??
Ja, precies!

Dan kan ik nog meer onzinnig geld uitgeven
Alle reacties Link kopieren
Idd ben benieuwd!
Had zelf ook al even gegoogled en zal aftrappen:

klik hier voor de beautybox van trulyyours zelfde prijs, 5 luxe samples, merken: Elizabeth Arden, Chloé, Make up store, Moroccanoil en gamila secret.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Bij die Truly Yours kan je de 'cadeau' variant kiezen, 3 maanden voor ¤35,-
Bij yourstruly stond 1 zin me niet aan. Was in de faq en iets in de trant dat het miniaturen zijn en soms een travelsize. Dan denk ik met een beetje pech krijg je 5 testers die je bij de Douglas ook kan krijgen in tegenstelling tot de grotere verpakkingen bij de Glossybox.

De merken van YT spreken me dan weer wel aan, dilemma..

Ik heb dit weekend mijn financien onder de loep genomen en ben tot de conclusie gekomen dat ik moet besparen. Heb de box dus opgezegd. Bah
Flashy kom je nog even vertellen welke boxen er nog meer zijn?
Ik kwam zojuist ook de blendbox tegen, start in februari/maart.

Goede merken!
Oh, gelukkig kan ik bij die nog nergens op Ja klikken
Die merken zijn wel erg leuk!
Slim concept, die boxen. Als ik me niet inhoud heb ik dadelijk elke maand 4 zendingen
Hahaha, ja, ik ook. Terwijl ik nu al weet dat ik waarschijnlijk best veel dingen niet leuk zal gaan vinden ook
En ik was net zo blij dat ik mijn Lush verzameling onder controle heb
Die blendbox ziet er leuk uit, maar het schijnt wat te gaan tegenvallen. Ze schermen met allemaal mooie merken op hun site, maar met veel is er nog geen overeenkomst gesloten. Ben benieuwd hoe het gaat uitpakken.
quote:flowerbombje schreef op 30 januari 2012 @ 16:57:

Ik heb dit weekend mijn financien onder de loep genomen en ben tot de conclusie gekomen dat ik moet besparen. Heb de box dus opgezegd. Bah Oneeeeeeeeee. Balen! Hoop dat je het je snel weer kan permitteren.
Ja, hoop het ook. Zodra ik een baan gevonden heb met vaste uren (heb nu een 0-uren contract) en het enigzins kan dan gaat hij weer komen
Hoe bevalt de rode rituals lipgloss trouwens? Gebruik je hem vaak?
Bij TY zie ik bij de inhoud van januari dat je van alle full size producten een mini krijgt, nou daar ga ik niet voor betalen, die haal ik wel gratis bij de douglas op.

Ik ga voor de Glossy Box vooralsnog, en Flashy als je nog even langs komt om te vertellen wat voor boxen er nog meer zijn, dan graag :-)

ps ik moet bij de Glossy Box betalen met Paypal, allemaal prima, maar dat kan je toch maar voor 1 keer doen, hoe gaat dat de rest van de maanden dan? Of moet je maandelijks overmaken, of halen ze het maandelijks van je rekening af? Dat kan toch niet, daarvoor moet je toch een machtiging geven?
quote:mariamena schreef op 30 januari 2012 @ 19:55:

Bij TY zie ik bij de inhoud van januari dat je van alle full size producten een mini krijgt, nou daar ga ik niet voor betalen, die haal ik wel gratis bij de douglas op.

ps ik moet bij de Glossy Box betalen met Paypal, allemaal prima, maar dat kan je toch maar voor 1 keer doen, hoe gaat dat de rest van de maanden dan? Of moet je maandelijks overmaken, of halen ze het maandelijks van je rekening af? Dat kan toch niet, daarvoor moet je toch een machtiging geven?

Nou, ik hoop toch dat het niet alleen mini's zijn?!

En dat is ook zo met ideal, bij de Glossy Box. Geen idee hoe dat werkt....
Geen flauw idee hoe dat met paypal gaat. Bij mij werd het op m'n creditcard geboekt.
Hmmmm iemand? IK heb nu eenmalig betaald, maar het kan toch nu niet ineens elke maand worden afgeschreven zonder feitelijke toestemming? En ik heb dus net, 30-1 besteld, welke box krijg ik dan? ( ik vind dit leuheuk )
Die van 20 febr. Maar dat van iDeal/PayPal weet ik ook niet.
Bij de eerste keer betalen moet je volgens mij iets aanvinken dat je akkoord gaat met een maandelijkse incasso. Maar weet niet zeker. Ik betaal elke maand automatisch met ideal, neem aan dat ik er ergens tijdens het registratie proces wel toestemming voor heb gegeven haha. het gaat in ieder geval wel automatisch na 1 keer.
quote:flowerbombje schreef op 30 januari 2012 @ 19:15:

Hoe bevalt de rode rituals lipgloss trouwens? Gebruik je hem vaak?Ik had in de eerste Glossybox de roze Rituals lipgloss (sugar rose heet hij) en ik vind hem echt zoooo mooi en hij ruikt ook lekker en blijft goed zitten, hij is mooi roze met kleine shimmertjes er in, erg fijn product. Als mijn exemplaar uit de Glossybox op is ga ik hem zeker halen bij Rituals. Geen idee hoe de rode was, maar neem aan dat hij in ieder geval qua kwaliteit hetzelfde is als de roze die ik heb. De kleur kan ik niks over zeggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven