Glossy Box - wie?
maandag 30 januari 2012 om 13:35
maandag 30 januari 2012 om 16:21
Bij yourstruly stond 1 zin me niet aan. Was in de faq en iets in de trant dat het miniaturen zijn en soms een travelsize. Dan denk ik met een beetje pech krijg je 5 testers die je bij de Douglas ook kan krijgen in tegenstelling tot de grotere verpakkingen bij de Glossybox.
De merken van YT spreken me dan weer wel aan, dilemma..
De merken van YT spreken me dan weer wel aan, dilemma..
maandag 30 januari 2012 om 19:55
Bij TY zie ik bij de inhoud van januari dat je van alle full size producten een mini krijgt, nou daar ga ik niet voor betalen, die haal ik wel gratis bij de douglas op.
Ik ga voor de Glossy Box vooralsnog, en Flashy als je nog even langs komt om te vertellen wat voor boxen er nog meer zijn, dan graag
ps ik moet bij de Glossy Box betalen met Paypal, allemaal prima, maar dat kan je toch maar voor 1 keer doen, hoe gaat dat de rest van de maanden dan? Of moet je maandelijks overmaken, of halen ze het maandelijks van je rekening af? Dat kan toch niet, daarvoor moet je toch een machtiging geven?
Ik ga voor de Glossy Box vooralsnog, en Flashy als je nog even langs komt om te vertellen wat voor boxen er nog meer zijn, dan graag
ps ik moet bij de Glossy Box betalen met Paypal, allemaal prima, maar dat kan je toch maar voor 1 keer doen, hoe gaat dat de rest van de maanden dan? Of moet je maandelijks overmaken, of halen ze het maandelijks van je rekening af? Dat kan toch niet, daarvoor moet je toch een machtiging geven?
maandag 30 januari 2012 om 19:58
quote:mariamena schreef op 30 januari 2012 @ 19:55:
Bij TY zie ik bij de inhoud van januari dat je van alle full size producten een mini krijgt, nou daar ga ik niet voor betalen, die haal ik wel gratis bij de douglas op.
Nou, ik hoop toch dat het niet alleen mini's zijn?!
En dat is ook zo met ideal, bij de Glossy Box. Geen idee hoe dat werkt....
Nou, ik hoop toch dat het niet alleen mini's zijn?!
En dat is ook zo met ideal, bij de Glossy Box. Geen idee hoe dat werkt....
dinsdag 31 januari 2012 om 07:24
Bij de eerste keer betalen moet je volgens mij iets aanvinken dat je akkoord gaat met een maandelijkse incasso. Maar weet niet zeker. Ik betaal elke maand automatisch met ideal, neem aan dat ik er ergens tijdens het registratie proces wel toestemming voor heb gegeven haha. het gaat in ieder geval wel automatisch na 1 keer.
dinsdag 31 januari 2012 om 10:56
quote:flowerbombje schreef op 30 januari 2012 @ 19:15:
Hoe bevalt de rode rituals lipgloss trouwens? Gebruik je hem vaak?Ik had in de eerste Glossybox de roze Rituals lipgloss (sugar rose heet hij) en ik vind hem echt zoooo mooi en hij ruikt ook lekker en blijft goed zitten, hij is mooi roze met kleine shimmertjes er in, erg fijn product. Als mijn exemplaar uit de Glossybox op is ga ik hem zeker halen bij Rituals. Geen idee hoe de rode was, maar neem aan dat hij in ieder geval qua kwaliteit hetzelfde is als de roze die ik heb. De kleur kan ik niks over zeggen.
Hoe bevalt de rode rituals lipgloss trouwens? Gebruik je hem vaak?Ik had in de eerste Glossybox de roze Rituals lipgloss (sugar rose heet hij) en ik vind hem echt zoooo mooi en hij ruikt ook lekker en blijft goed zitten, hij is mooi roze met kleine shimmertjes er in, erg fijn product. Als mijn exemplaar uit de Glossybox op is ga ik hem zeker halen bij Rituals. Geen idee hoe de rode was, maar neem aan dat hij in ieder geval qua kwaliteit hetzelfde is als de roze die ik heb. De kleur kan ik niks over zeggen.