einde ebook niet op ereader

22-01-2012 11:52 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal,

Ik heb een ereader en ben daar erg tevreden over.

Helaas is het me nu voor de 2de keer overkomen dat het einde van het boek niet te lezen is op de reader.

Op de computer in de digital editions is het wel gewoon zichtbaar.

Na zeg maar 2/3 van het boek stopt het gewoon op de reader.

Iemand ervaring mee of dit ook heeft gehad?

Ik hoor het graag,
Is het een (illegaal) gedownload boek, of heb je het gekocht?
@Doces, ik heb behoorlijk wat boeken via een torrent binnengehaald en gewoon kunnen lezen op mijn e-reader.
Here I am - now what are your other two wishes...
@ShamRock, ik ook hoor, tot nu toe nog geen enkel boek 'officieel gekocht', en allemaal prima kunnen lezen. Ik vroeg het alleen maar omdat het me best mogelijk lijkt dat er een soort 'code' op een gedownload boek zit waardoor het einde niet te lezen is op de e-reader. Ik weet er het fijne niet van, maar dit leek me wel mogelijk?
Het is een gedownload boek, ik heb het weer gekregen via via. Dat is met de meeste boeken die ik heb zo maar die zijn gewoon lezen.

Ben nu steeds een beetje bang dat het einde er niet opstaat als ik een spannende thriller aan het lezen ben
Ik heb al heel veel boeken gedownload maar ik had steeds complete boeken "gelukkig", lijkt me heel vervelend
Ik heb inmiddels wat boeken gecontroleerd en die staan er allemaal wel gewoon op.

Gewoon pech denk ik dus.

Wel raar dat ik hem in Adobde digital wel tot het einde kan lezen.

Heb nu op de computer het einde gelezen dus weet in ieder geval wel hoe het afloopt.
Calibre is een programma voor de computer speciaal voor het werken met eboeken. je kunt eboeken omzetten naar een handvol verschillende bestandstypen zoals epub, pdf, txt, etc. Het programma kan ook dienst doen als verzamelingsbeheer programma. op de website van calibre kun je nog veel meer informatie vinden.
Als je toevallig in het bezit bent van een Icarus reader dan kan het zijn dat je de software moet updaten. Ik heb dat met mijn oude Icarus ook gehad, de laatste paar pagina's waren op de reader niet te lezen en op mn laptop wel, na update was het probleem verholpen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven