Whoa! Een date! *help*
zondag 22 januari 2012 om 17:12
De titel dekt de lading aardig, denk ik. Na dik anderhalf jaar single te zijn geweest heb ik ineens een date. En ik had er totaal niet op gerekend. Aaaaahhh, eng. Hoe pak je zoiets ook alweer aan? Moet ik iets bloots aan? Mijn benen scheren? Bloemen meenemen? Hard to get spelen? Wat een gedoe, nu weet ik weer waarom ik het zo lang niet gedaan heb. Maar allemachtig, wat is hij leuk .
*ahem, wat ik dus vragen wilde: iemand tips om iets minder hysterisch door mijn huis te stuiteren en een niet totaal gestoorde indruk te maken door de zenuwen?*
*ahem, wat ik dus vragen wilde: iemand tips om iets minder hysterisch door mijn huis te stuiteren en een niet totaal gestoorde indruk te maken door de zenuwen?*
zondag 22 januari 2012 om 17:19
Als je serieuze intenties hebt, zeker niet je benen scheren. Daarmee geef je het signaal aan jezelf dat het wel eens op seks zou kunnen uitdraaien.
Na de wet van Wuiles hierbij de wet van Martin. Als je een relatie wilt met een man, zorg dan dat je minimaal een maand wacht met seks (Met de nadruk op minimaal). Dit is nog altijd de beste manier om seksdaters, players en vage types er uit te filteren.
Na de wet van Wuiles hierbij de wet van Martin. Als je een relatie wilt met een man, zorg dan dat je minimaal een maand wacht met seks (Met de nadruk op minimaal). Dit is nog altijd de beste manier om seksdaters, players en vage types er uit te filteren.
zondag 22 januari 2012 om 17:21
quote:martin81 schreef op 22 januari 2012 @ 17:19:
Als je serieuze intenties hebt, zeker niet je benen scheren. Daarmee geef je het signaal aan jezelf dat het wel eens op seks zou kunnen uitdraaien.
Ik scheer mijn benen wekelijks, dat zou betekenen dat ik doorlopend opensta voor seks (wat niet zo is).
Overigens, wie heeft het over seks? We gaan iets drinken, dat vind ik al eng genoeg, zo niet enger (tijdens seks hoef je geen gesprek op gang te houden ).
Ik scheer mijn benen wekelijks, dat zou betekenen dat ik doorlopend opensta voor seks (wat niet zo is).
Overigens, wie heeft het over seks? We gaan iets drinken, dat vind ik al eng genoeg, zo niet enger (tijdens seks hoef je geen gesprek op gang te houden ).
zondag 22 januari 2012 om 17:22
Goede tip van Martin! Misschien een open deur: maar bedenk vantevoren wat onderwerpen waar je wat over wil vertellen, waar je je comfortabel bij voelt, maar ook wat je aan hem zou willen vragen. Om er voor te zorgen dat er sprake is van "gespreksevenwicht" en dat er geen vervelende stiltes vallen.
Waar heb je afgesproken? Is maandag niet een beetje een gekke dag? En vertel 'ns wat meer over hem?
*nieuwsgierigheidsmodus off*
Waar heb je afgesproken? Is maandag niet een beetje een gekke dag? En vertel 'ns wat meer over hem?
*nieuwsgierigheidsmodus off*
zondag 22 januari 2012 om 17:25
Do:
- Benen scheren;
- Iets aan waar je je gorgeous in voelt, of als dat je niet lukt, dan hetgene wat daar het dichtst bij komt;
- Alleen dingen doen die echt goed bij jezelf passen, zowel qua uiterlijk als innerlijk... als hij je leuk vindt, laat hij je dan leuk vinden om wie jij bent!
Don't:
- Uhh, niks. Gewoon, lekker genieten!
- Benen scheren;
- Iets aan waar je je gorgeous in voelt, of als dat je niet lukt, dan hetgene wat daar het dichtst bij komt;
- Alleen dingen doen die echt goed bij jezelf passen, zowel qua uiterlijk als innerlijk... als hij je leuk vindt, laat hij je dan leuk vinden om wie jij bent!
Don't:
- Uhh, niks. Gewoon, lekker genieten!
zondag 22 januari 2012 om 17:31
quote:registreerjenu schreef op 22 januari 2012 @ 17:22:
Waar heb je afgesproken? In een café.
Is maandag niet een beetje een gekke dag? Zeker.
En vertel 'ns wat meer over hem? Ehm, tja, hij is leu-heuk. What more can I say? We kennen elkaar al ongeveer een jaar, er was meteen een klik, maar om allerlei redenen werd het niets en verloren we elkaar uit het oog. Laatst kwamen we elkaar toevallig weer eens tegen en vandaag was er opeens dat sms-je. Zo genoeg info ?
Waar heb je afgesproken? In een café.
Is maandag niet een beetje een gekke dag? Zeker.
En vertel 'ns wat meer over hem? Ehm, tja, hij is leu-heuk. What more can I say? We kennen elkaar al ongeveer een jaar, er was meteen een klik, maar om allerlei redenen werd het niets en verloren we elkaar uit het oog. Laatst kwamen we elkaar toevallig weer eens tegen en vandaag was er opeens dat sms-je. Zo genoeg info ?
zondag 22 januari 2012 om 17:45
quote:martin81 schreef op 22 januari 2012 @ 17:19:
Whoehahahaha!! Niet voor mij hoor!
Die zijn best bereid zo lang te wachten tot ze mij hebben Daarom raad ik niemand aan zo lang te wachten, dan heb je er zelf tenminste ook nog wat lol van
Whoehahahaha!! Niet voor mij hoor!
Die zijn best bereid zo lang te wachten tot ze mij hebben Daarom raad ik niemand aan zo lang te wachten, dan heb je er zelf tenminste ook nog wat lol van
zondag 22 januari 2012 om 19:04
zondag 22 januari 2012 om 19:10
quote:xalliesuper schreef op 22 januari 2012 @ 19:04:
Wat een onzin over dat benen scheren en sex. Dat valt gewoon onder goede lichamelijke verzorging. Let maar niet op Martin, dat is het lid van de remsporen in zn date dr onderbroek die zelf 4 dagen loopt met dezelfde onderbroeken en sokken als hij vrijgezel is.
Haha, ja vind ik ook!
Ik voel me altijd vrouwelijker/sexier na benen scheren
dus voor een date zou ik dat dan ook zeker doen.
Wat een onzin over dat benen scheren en sex. Dat valt gewoon onder goede lichamelijke verzorging. Let maar niet op Martin, dat is het lid van de remsporen in zn date dr onderbroek die zelf 4 dagen loopt met dezelfde onderbroeken en sokken als hij vrijgezel is.
Haha, ja vind ik ook!
Ik voel me altijd vrouwelijker/sexier na benen scheren
zondag 22 januari 2012 om 19:51
Bedankt voor de bemoedigende woorden allemaal. Hm, ik ga niet veel slaap krijgen vannacht vrees ik. Maar ik heb er wel zin in. Het is ook al zo lang geleden dat ik zoiets heb gedaan. Toen mijn relatie uitging dacht ik: dit nooit meer, maar de spanning en dat blije gevoel vind ik toch wel heel leuk nu het er weer is. Waar het ook op uit loopt morgen, de voorpret heb ik in ieder geval al gehad.
*stuitert vrolijk verder *
*stuitert vrolijk verder *