Tips (lang)weekend weg

23-01-2012 09:35 18 berichten
Hey allemaal!

Gisteren had ik al een topic geopend over een weekend weg Milaan. Ik ben mij na de ervaringen verder gaan verdiepen, maar ik denk toch niet dat dit het is.

Nu zou ik graag willen weten wat volgens jullie nou echt een tip is om heen te gaan. Parijs en Praag vallen al af, want daar zijn we beide al een keer heen geweest. We willen graag allebei naar iets nieuws.

Zelf zaten we ook te denken aan Rome..

Tips zijn zeker welkom!!!
London!
Alle reacties Link kopieren
Berlijn
Venetië!!
Brussel. Antwerpen, Lissabon?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Barcelona!
Ik heb zelf ook zitten kijken naar Rome. Tickets bij Ryanair zijn spotgoedkoop! Had ook een camping gezien, aan de rand van Rome, met 4pers.- chalets. Trein stopt voor de deur, in een kwartier ben je in het centrum. 120 euro voor vier nachten.

Ik denk dat ik dat binnenkort nog wel ga boeken
Rome is prachtig!
Barcelona, absoluut mijn favoriet. Iets anders dan anders? Dan Riga of Talinn. Rome is prachtig maar zou ik iets meer tijd voor nemen, 5 dagen echt daar zijn.
@Maris: linkje?
Wenen?

Berlijn?

Munchen?

Brugge?

Krakow?
In welke maand wil je weg?
Istanbul! Prachtige stad, heerlijke mentaliteit, prachtige cultuur, fijn shoppen, nog fijner eten.

Wat mij betreft een topper!
@Kaaatje, De bovenste twee!
2 supersteden voor lang weekend weg :

vorig jaar januari Rome gedaan : geweldig, mooi, interessant, lekker eten, goeie deals voor b&b gevonden en heel goedkope vlucht

en nu net terug van Sevilla : prachtig, aangenaam, stralende zon (namiddag 25°) , vriendelijke mensen , superleuke tapasbars, en prachtige stad om te bezoeken, het alcazar is supermooi, vooral de tuinen en het is heerlijk op de terrasjes aan de guadalquivir rivier naast de Torre del Oro

groetjes
Milaan is heel leuk hoor, vindt het jammer dat iedereen zo negatief is. Milaan heeft ook hele mooie parken en gebouwen. Bovendien vindt ik het heel authentiek en ik vindt het eten ook veel lekkerder dan in Rome
Rome

Florence

Sevilla

Madrid

Barcelona

Dublin

London

Edinburgh

Berlijn

Wenen

Budapest

Krakau

Allemaal leuk voor een lang weekend
Porto!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven