Laat op het forum?
maandag 3 maart 2008 om 01:47
quote:iry schreef op 03 maart 2008 @ 01:35:
Hè soleil,tss...lig je weer niet in je bed?
hoi maelys,nou dat wordt morgen een dagje bedrust dan maar.
Kort broekje digi?..brrr klinkt koud nu.Ja maar met dikke maillot eronder he. Ik ben steeds meer bezig mijn schroom te verliezen, ook op kledingsgebied. Vind het zelf leuk, want anderen ervan vinden...och. Zag laatst een foto van Kate Moss met zo'n ding aan, ik kan het makkelijk kopieeren. Gewoon wat basisdingen et voila.
Hè soleil,tss...lig je weer niet in je bed?
hoi maelys,nou dat wordt morgen een dagje bedrust dan maar.
Kort broekje digi?..brrr klinkt koud nu.Ja maar met dikke maillot eronder he. Ik ben steeds meer bezig mijn schroom te verliezen, ook op kledingsgebied. Vind het zelf leuk, want anderen ervan vinden...och. Zag laatst een foto van Kate Moss met zo'n ding aan, ik kan het makkelijk kopieeren. Gewoon wat basisdingen et voila.
maandag 3 maart 2008 om 01:51
Welke film was je geweest?
En nee,ik ga niet zeggen dat het stom was,want dat heb je nu zelf al gedaan.
Wel een goede stap om dit met je vriendin te gaan doen.
En tsja,meestal zijn het troostrelaties,die zo snel naa een breuk volgen. Ik heb er ook 1 gehad vlak na mijn scheiding.
Moet wel de kanttekening erbij zetten dat ik eigenlijk al jaren over mijn relatie heen was. Maar dat de daadwerkelijke scheiding nog op zich liet wachten omdat ik dacht dat we wel voor de kids bij elkaar konden blijven,was helaas utopia.
En nee,ik ga niet zeggen dat het stom was,want dat heb je nu zelf al gedaan.
Wel een goede stap om dit met je vriendin te gaan doen.
En tsja,meestal zijn het troostrelaties,die zo snel naa een breuk volgen. Ik heb er ook 1 gehad vlak na mijn scheiding.
Moet wel de kanttekening erbij zetten dat ik eigenlijk al jaren over mijn relatie heen was. Maar dat de daadwerkelijke scheiding nog op zich liet wachten omdat ik dacht dat we wel voor de kids bij elkaar konden blijven,was helaas utopia.
maandag 3 maart 2008 om 01:54
Oh verstandig dat je je al klaarmaakt voor bed bedoel ik.
Met een panty vind ik het nog koud hoor digi,maar ik ben ook een rasechte kouwkleum.
We gewaagd idd. ga je er laarzen onder dragen of pumps?
Vind het altijd wel mooi staan als je het figuur er voor hebt. Ik vraag mij alleen af hoe je in vredesnaam nog elegant eruit kan zien als je dan zit.
Maar jij hebt morgen een druk dagje,dus dan zal je wel niet veel zitten toch?
Met een panty vind ik het nog koud hoor digi,maar ik ben ook een rasechte kouwkleum.
We gewaagd idd. ga je er laarzen onder dragen of pumps?
Vind het altijd wel mooi staan als je het figuur er voor hebt. Ik vraag mij alleen af hoe je in vredesnaam nog elegant eruit kan zien als je dan zit.
Maar jij hebt morgen een druk dagje,dus dan zal je wel niet veel zitten toch?
maandag 3 maart 2008 om 02:00
Tjs, er is hier maar 1 bioscoop en vriendin wilde graag naar de film (al een tijdje), dus ik kon de plek niet echt vermijden. Maar goed, ik kan sowieso weinig plekken vermijden, waar ik met hem ben geweest. Het begint al in huis helaas.
Maar het is mss wel goed om op bepaalde plekken nieuwe herinneringen te creëren. Meteen nadat het uit was, ben ik met vriendinnen in een café geweest, waar ik jaren eerder met hem ons eerste afspraakje had en waarna we officieel samen waren. Nu kom ik er best vaak en denk ik nauwelijks meer aan die avond, maar wel aan de avonden die ik er nu doorbreng. Ik wil alleen niet op de plek zitten van toen, haha.
Maar het is mss wel goed om op bepaalde plekken nieuwe herinneringen te creëren. Meteen nadat het uit was, ben ik met vriendinnen in een café geweest, waar ik jaren eerder met hem ons eerste afspraakje had en waarna we officieel samen waren. Nu kom ik er best vaak en denk ik nauwelijks meer aan die avond, maar wel aan de avonden die ik er nu doorbreng. Ik wil alleen niet op de plek zitten van toen, haha.
maandag 3 maart 2008 om 02:07
He bah, claire, wat vervelend. Tja, ik weet er sinds kort ook wat van helaas. Hoewel ik er zelf nog wel eens aan twijfel. Ik geloof iig niet dat het bij mij een hele zware is. Of misschien wil ik het wel niet geloven. Ik weet het niet, de huisarts noemde het tussen neus en lippen door en stuurde me toen met slaappillen naar huis. Lekkere man dus. Stap 1 naar herstel: een andere huisarts zoeken haha.
maandag 3 maart 2008 om 02:09
quote:_Soleil_ schreef op 03 maart 2008 @ 02:02:
Hey claire!
Balen dat het niet zo goed gaat. Dat het een lang verhaal is, maakt niet uit, als je wilt spuien mag dat hoor. Als je niet wilt spuien, is het natuurlijk ook prima.
thanks!
als ik eenmaal begin zitten we hier tot morgenmiddag....lijkt me niet verstandig
Ach misschien gaat deze wel snel weer voorbij.
Hey claire!
Balen dat het niet zo goed gaat. Dat het een lang verhaal is, maakt niet uit, als je wilt spuien mag dat hoor. Als je niet wilt spuien, is het natuurlijk ook prima.
thanks!
als ik eenmaal begin zitten we hier tot morgenmiddag....lijkt me niet verstandig
Ach misschien gaat deze wel snel weer voorbij.
maandag 3 maart 2008 om 02:20
Nou stap 1 moet nog gebeuren. Alleen het plan is er.
Ja, alleen een paar slaappillen, en het advies dat ik elke dag maar leuke dingen moet gaan doen (alsof ik veel dingen leuk vind nu ) en dat ik anders maar iemand moest zoeken om mee te praten. Wie of waar, dat wist hij niet, ik moest maar even op internet kijken. Raar toch? Ik was echt kwaad toen ik weer thuis was, ik had echt op een soort oplossing gerekend. Of in ieder geval een begin van een oplossing. Ik vond het doodeng om met mijn verhaal naar de huisarts te gaan, maar had uiteindelijk alle moed verzameld en toen kwam er dus niks uit
Pfff, deze laatste maanden is het moeilijk om vertrouwen in mensen te houden. Volgens mij heb ik alleen idioten om me heen. Of de hele wereld spant tegen me samen ofzo, dat kan ook nog.
Hoe is dat bij jou dan? Heb je wel hulp of een plan van aanpak ofzo?
Ja, alleen een paar slaappillen, en het advies dat ik elke dag maar leuke dingen moet gaan doen (alsof ik veel dingen leuk vind nu ) en dat ik anders maar iemand moest zoeken om mee te praten. Wie of waar, dat wist hij niet, ik moest maar even op internet kijken. Raar toch? Ik was echt kwaad toen ik weer thuis was, ik had echt op een soort oplossing gerekend. Of in ieder geval een begin van een oplossing. Ik vond het doodeng om met mijn verhaal naar de huisarts te gaan, maar had uiteindelijk alle moed verzameld en toen kwam er dus niks uit
Pfff, deze laatste maanden is het moeilijk om vertrouwen in mensen te houden. Volgens mij heb ik alleen idioten om me heen. Of de hele wereld spant tegen me samen ofzo, dat kan ook nog.
Hoe is dat bij jou dan? Heb je wel hulp of een plan van aanpak ofzo?
maandag 3 maart 2008 om 02:23
maandag 3 maart 2008 om 02:26
quote:iry schreef op 03 maart 2008 @ 02:19:
Ben ik weer.
Jeetje claire,want ontzettend naar voor je zeg,zag je het aankomen?
Meestal herken je de signalen wel na een eerste keer.
Pffff,wat een domme huisarts zeg,soleil. Idd een andere zoeken,want dit slaat nergens op.
nee ik zag het totaal niet aankomen dit keer. Dat maakt het ook extra klote.
ik ben nu een jaar van behoorlijk veel medicatie af en het ging eigenlijk heel erg goed.
Ach ik overleef deze ook wel weer....tis me altijd gelukt dus nu ook wel.
ik heb altijd al last gehad van stemmingswisselingen dus ik zou er bijna aan gewend moeten zijn...
Ben ik weer.
Jeetje claire,want ontzettend naar voor je zeg,zag je het aankomen?
Meestal herken je de signalen wel na een eerste keer.
Pffff,wat een domme huisarts zeg,soleil. Idd een andere zoeken,want dit slaat nergens op.
nee ik zag het totaal niet aankomen dit keer. Dat maakt het ook extra klote.
ik ben nu een jaar van behoorlijk veel medicatie af en het ging eigenlijk heel erg goed.
Ach ik overleef deze ook wel weer....tis me altijd gelukt dus nu ook wel.
ik heb altijd al last gehad van stemmingswisselingen dus ik zou er bijna aan gewend moeten zijn...
maandag 3 maart 2008 om 02:26
En of je een depressie hebt zou ik eerst maar nader laten bepalen door een proffesional.
Een heftig "rouw"procces in jouw geval is heel logisch.
Wel raadzaam om allert te zijn dat je niet in een depressie valt.
Maar laat je niet gelijk van alles aanpraten hoor. Voor je het weet zetten ze je op medicatie en sturen ze je met een kluitje in het riet,lijkt mij ook niet de bedoeling.
Een heftig "rouw"procces in jouw geval is heel logisch.
Wel raadzaam om allert te zijn dat je niet in een depressie valt.
Maar laat je niet gelijk van alles aanpraten hoor. Voor je het weet zetten ze je op medicatie en sturen ze je met een kluitje in het riet,lijkt mij ook niet de bedoeling.
maandag 3 maart 2008 om 02:27
temazepam. Ik heb maar een paar pillen hoor. Heb er nu 2 keer een geslikt, maar het duurde nog een paar uur voordat ik dan sliep. De eerste keer heb ik er een hele onrustige nacht van gehad (wakker, slape, wakker, slapen, wakker, pff) en de tweede keer heb ik dus echt de hele dag voor pampus gelegen (echt tot 4 uur 's middags non stop geslapen. Ik snapte er niks van toen ik wakker werd, want toen begon het weer te schemeren haha). Dus nu laat ik het maar even zo. Dan maar niet slapen.