kan dit?
dinsdag 24 januari 2012 om 14:15
Weet niet of je links mag plaatsen hier maar kan denk geen kwaad toch?
ik ben verliefd geworden op deze broek
http://www.zalando.nl/ltb ... s-roze-lt121a00t-401.html
Kan dit voor nu? Of is het echt een zomerbroek?
En ik heb nog nooit een broek via internet besteld, ik moet dan waarschijnlijk maat 28 nemen maar krijg je dan ook echt de goede maat?
ik ben verliefd geworden op deze broek
http://www.zalando.nl/ltb ... s-roze-lt121a00t-401.html
Kan dit voor nu? Of is het echt een zomerbroek?
En ik heb nog nooit een broek via internet besteld, ik moet dan waarschijnlijk maat 28 nemen maar krijg je dan ook echt de goede maat?
dinsdag 24 januari 2012 om 14:28
quote:Starshine schreef op 24 januari 2012 @ 14:19:
oja, wb de maat. Als je twijfelt bestel dan een paar maten. Dan kun je thuis passen, eentje houden en de rest weer terugsturen.
Ik heb dit nog nooit gedaan..kan dat zomaar? Hoef je de verzendkosten dan niet te betalen?
Ik vind het trouwens WEL een leuke broek!!! Ook voor dit seizoen!
oja, wb de maat. Als je twijfelt bestel dan een paar maten. Dan kun je thuis passen, eentje houden en de rest weer terugsturen.
Ik heb dit nog nooit gedaan..kan dat zomaar? Hoef je de verzendkosten dan niet te betalen?
Ik vind het trouwens WEL een leuke broek!!! Ook voor dit seizoen!
dinsdag 24 januari 2012 om 15:10
Super leuke broek! Past helemaal bij de trends voor lente 2012, en ik vind dat hij nu ook al kan.. (ik denk dat ik hem ook bestel haha! )
Ik vind LTB redelijk normaal uitvallen, dus als je altijd 30 hebt zal dat in dit geval ook wel zo zijn. Als je ook maar enigszins twijfelt zou ik gewoon beiden bestellen, weet je het meteen zeker en kan je één van beiden gewoon gratis retourneren.
Ik vind LTB redelijk normaal uitvallen, dus als je altijd 30 hebt zal dat in dit geval ook wel zo zijn. Als je ook maar enigszins twijfelt zou ik gewoon beiden bestellen, weet je het meteen zeker en kan je één van beiden gewoon gratis retourneren.
dinsdag 24 januari 2012 om 18:08
dinsdag 24 januari 2012 om 19:30
Hmm daar gaat mijn plan om de broek te bestellen!
Een paar dagen geleden de vakantie geboekt met een paar vriendinnen en binnenkort is de aanbetaling dus hou ik niet genoeg over voor de broek. Dan maar wachten op mijn loon tot volgende week en hopen dat hij dan nog niet uitverkocht is. Want gisteren stond de precies zelfde broek ook op de site in het geel en die is vandaag dus helemaal uitverkocht omdat hij is verdwenen. Maar ook al is die uitverkocht deze week dan kun je hem volgende week toch vast wel weer bestellen?
Een paar dagen geleden de vakantie geboekt met een paar vriendinnen en binnenkort is de aanbetaling dus hou ik niet genoeg over voor de broek. Dan maar wachten op mijn loon tot volgende week en hopen dat hij dan nog niet uitverkocht is. Want gisteren stond de precies zelfde broek ook op de site in het geel en die is vandaag dus helemaal uitverkocht omdat hij is verdwenen. Maar ook al is die uitverkocht deze week dan kun je hem volgende week toch vast wel weer bestellen?
dinsdag 24 januari 2012 om 20:17
woensdag 25 januari 2012 om 12:55
Euh maja sorry maar ik ben geen 15 of 16 hoor. Ben een student en aan het eind van de maand zit ik vaak zonder geld. Dat betekent niet zoals hipslala zegt dat ik erg krap zit altijd want ik spaar voor de vakantie en zo hou ik ook geld over voor kleren.
Maar nu over de broek.
Ik kon het niet laten en heb hem besteld
:D Super blij!
En onzinvol? Heb je hem ook besteld?
Maar nu over de broek.
Ik kon het niet laten en heb hem besteld
En onzinvol? Heb je hem ook besteld?