D.E cups in nespresso apparaat?

24-01-2012 19:25 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben sinds gister in het bezit van een nespresso apparaat van Krups.

Nu vind ik nogal een gedoe met die nespresso cups bestellen( heb bijv geen creditcard, ben nooit thuis en geen goed contact met buren bij bezorgen) en om nou op mijn vrije zaterdag uren in de rij te gaan staan bij de Bijenkorf vind ik ook geen optie.

Nu zag ik bij die reclame van Douwe Egberts,dat die cups in elke nespresso machine passen?

Want die kan je bij de supermarkt gewoon kopen,wat dus ideaal zou zijn?

Hier op het forum kom ik alleen tegen dat er een patent in januari af liep van Nespresso.

Kan iemand mij op weg helpen?
Maar de cups kan je toch ook bij de appie halen?

Daar koop ik ze gewoon...
Alleen ben je sneller, samen kom je verder!
ja; je kunt ze in de supermarkt kopen EN ze passen in je nespresso-apparaat.

Mijn tip is dat je in een keer gewoon heeeeel veeeeel cups bij de bijenkorf haalt of besteld (doordeweeks hoef je amper te wachten). De nespresso is ECHT lekkerder dan de LÓr van DE

Drinkse!
Ze zijn niet goedkoper, niet lekker en het duurt uren voordat het water er doorheen geperst is. Ik zie geen voordelen.
Volgens mij kan je bij de eerste bestelling een grote assorti-doos bestellen met alle smaken. Wij hebben dat ook gedaan en dat is inmiddels al 2 jaar geleden en die doos is nog niet op. Zou dat doen en dan eventueel afspreken met de buren dat ze het daar afleveren of idd bij familie ofzo. Dan heb je iig de cups die erin moeten en heb je voor lange tijd genoeg
quote:xxniek schreef op 24 januari 2012 @ 20:23:

Mijn tip is dat je in een keer gewoon heeeeel veeeeel cups bij de bijenkorf haalt of besteld (doordeweeks hoef je amper te wachten). De nespresso is ECHT lekkerder dan de LÓr van DE

Drinkse!Zeg ik. Ik zie het probleem niet zo. Of je nu één keer veel cups koopt of je bent elke week zoveel kwijt aan koffie, da's ook één pot nat.
668, the neighbour of the Beast
Je kunt trouwens zonder cc betalen, even met de ' club' bellen om je aan te melden. Ik kreeg een bijzonder vriendelijke vlaamssprekende dame aan de lijn die vertelde dat het factuurtje er bij ging steken.

We hebben allebei een account dus 2x zo'n welkomstbox besteld.
Marels, als je in 1x veel cups koopt hoef je minder in de rij te staan
Apparaat van mijn ouders is er van stuk gegaan en ze vonden ze ook veel minder lekker.

Ik waag me er niet aan.
Bah, ik drink all jaren Nespresso (zei de snob) en vind die nepperts echt niet te drinken.

Ook willen ze niet lekker in mijn apparaat en hapert met die nepperts.

(Misschien het op een accoortje gooien met de paketbezorger dat ze je Nespressocups over de schutting mietert?)
Lady, je hebt vast een Kiala-punt in de buurt!

Daar kun je je cups (en H&M pakketjes, etc etc ) laten bezorgen en afhalen wanneer het jou uitkomt.

Heb ooit huismerk capsules gehad van een franse super. Waren best lekker en bovendien 27 ct per cupje, maar na een paar keer hoest en proest mijn masjien als een bgepensioneerde mijnwerker.... Voor mij dus weer de echte.
Wij laten ze trouwens op Kusuman zijn werk bezorgen. Gewoon door de receptioniste aan laten nemen met t.a.v dhr Kusuman

Zijn werk

Werkstraat 100

0000 XX werkstad

Je kunt als het goed is 'afleveradres anders dan factuuradres' aanklikken.

j
quote:luni schreef op 24 januari 2012 @ 20:43:

Marels, als je in 1x veel cups koopt hoef je minder in de rij te staan

Ik sta niet in de rij.

Ik woon midden in de rimboe, daar is geen Bijenkorf.

Ik bestel. Met acceptgiro
Ik ook maar ik dacht even met to mee
Door dit topic heb ik net weer besteld. Ik was even vreemd gegaan door een fout van nespresso met een rekening. Er zat een partij bij met een vreemde smaak heb er toen over gebeld en moest het retour zenden ging om 194 cups. Kreeg toen keurig een nieuwe bestelling + twee rekeningen, terwijl alles al lang retour was.

Pas na een heleboel gebel en toestanden hebben ze het rechtgezet, maar toen kwamen de DE cups en die heb ik al die tijd gedronken, maar ze zijn inderdaad minder lekker.

Verheug me nu al op weer een lekker bakkie overmorgen.
Volgens mij wil TO gewoon geen oplossing Luni, maar alleen horen dat de cupjes van de DE echt wel geweldig zijn
quote:Marels schreef op 24 januari 2012 @ 21:21:

Volgens mij wil TO gewoon geen oplossing Luni, maar alleen horen dat de cupjes van de DE echt wel geweldig zijn Nee joh, dat kan bijna niet, het verschil is significant!
quote:Kuzu schreef op 24 januari 2012 @ 19:37:

Dat haperen is bij ons ook een beetje Huismussie.

Niet storend hoor maar het gaat wel anders dan bij die echte cupjes.Hier ook! En het verschil in prijs is minimaal. Ik ga dus voor de echte!
Rare plastic nepperts, brrrr, niet lekker. Ik laat ze op mijn werk afleveren. Kialapunt kan ook. Krijg gewoon acceptgiro erbij.
quote:Marels schreef op 24 januari 2012 @ 21:21:

Volgens mij wil TO gewoon geen oplossing Luni, maar alleen horen dat de cupjes van de DE echt wel geweldig zijn Nee hoor,marels,helemaal niet,het lijkt me alleen veel makkelijker,om ze gewoon in de super te kopen,als via internet of bijenkorf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven