Wedden dat ik mn kop niet kaal durfte te scheren maar dat heb ik wél gedaan! (Lekker gevoel zo'n tondeuse Én 2 vragen in 1 )
*ben kapster en had elke 2 weken andere coupe en kleur. Mn haar werd zoooo droog dat ik die tondeuse niet erg vond. Daarna nooit meer gekleurd en heb nu een geweldig mooie bos haar *
Ben jij spontaan of van het plannen?
Anoniem_65740
dinsdag 24 januari 2012 om 20:07
Ik zou willen zeggen dat ik spontaan ben maar helaas zit mijn agenda vaak zo vol gepland dat daar weinig tijd voor is
(het is mijn goede voornemen voor 2012 om minder te plannen)
Wat zou jij absoluut nog eens willen proberen?
Anoniem_55368
dinsdag 24 januari 2012 om 20:09
*shit, mijn vraag misgelopen*
Eh.. Heel goed nadenken. Ik zou heel graag nog weer willen duiken. Heb een beetje nare duikervaring gehad, ben toen angstig geworden. Ik hoop dat ik daar weer vanaf kom!
En jij?
Anoniem_65740
dinsdag 24 januari 2012 om 20:12
Wat was jouw vraag?
Ik zou nog wel graag eens uit willen gaan in Tokyo, met de camper door Nieuw Zeeland willen trekken en een goede rum in Cuba willen drinken.
Hoe had je geheten als je van het andere geslacht zou zijn?
Shit.. Had ik 't fout.. Ben even gaan zoeken, het is schuddebuikje! Lang niet gezien! Evenals vele andere die ik nog tegenkwam aan 't begin van dit topic: Phoebexx, Sjors, Jonari, Mamaria, enz
Gisteren iets van rtl over een man die z'n huis vol had staan met starwars dingen. Oh en uitstel van executie. Geen idee welke als laatste was. Beide waren erg onzinnig
Hoe vaak per week doe je boodschappen en voor hoeveel geld ongeveer?