Lijf & Lijn alle pijlers

Aanpassen eetpatroon

24-01-2012 22:14 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sind ongeveer een half jaar breng ik wekelijks zo`n 12 tot 16 uur in de sportschool door. Hierdoor kan ik momenteel eigenlijk gewoon eten wat ik wil zonder dat ik aankom. Nu ga ik per volgende week weer studeren. Ik blijf wel naar de sportschool gaan maar dat gaat natuurlijk een stuk minder worden. Ik weet alleen niet zo goed hoe ik mijn eetpatroon hier op aan moet passen. Heb zelf nooit zo`n goed voorbeeld daarin gehad dus was eigenlijk op zoek naar wat tips hoe ik dit het beste kan aanpakken. Hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen
De weegschaal geregeld consulteren!
it's a big club and you ain't in it
Als het goed is, heeft je lichaam minder nodig als het minder verbrandt. Dus je beperken tot "functioneel" eten en zoveel mogelijk verleidingen proberen te weerstaan.
.
Even voor de duidelijkheid Booyahh, ik ga zo veel naar de sportschool omdat ik het leuk vind, niet omdat ik vind dat ik moet afvallen. En als je mijn bericht fasoenlijk had gelezen had je gezien dat ik ook inderdaad minder ga sporten en om tips vraag om gezond met mijn voeding om te gaan.
Pak de site van het voedingscentrum er eens bij en lees de artikelen over "de schijf van 5" eens. Dit zijn algemene richtlijnen over gezonde voeding. Die sturen je een heel eind in de goede richting.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven