*** Bar Too Much 193 ***

06-12-2011 17:00 701 berichten
Alle reacties Link kopieren

I'm dreaming of a White Christmas ...

but if the White runs out, I'll drink the Red!
Jij ook fijne (mid)dag Bloem!

Ben vanmorgen aan het kasten soppen geweest

Is niks voor mij maar alles bleef aan de planken kleven dus het was echt hard nodig. Moet nog één kast en dan ben ik voor het komend half jaar wel weer klaar mee.
Goed bezig Jo! Ik heb ff 5 minuten tussen het rennen. Baal echt van die overvolle dagen waarop je druk bent met dingen die je geen stap verder brengen. Stofzuigen en dweilen was hard nodig. Ziet er nu even best leuk uit. Maar zometeen komen er minstens 6 kinderen met natte schoenen.
En nu ga ik het gekochte eten koken. Wedden dat je daar over een uurtje niks meer van merkt. Behalve een berg vaat dan.
Succes Yet!

Wat voor lekkers ga je maken?
Hallo dames, nog even een slaapmutsje hier drinken
Zo, nieuwe dag, nieuwe ehm ... zooi?

Gisteren heb ik biefstukjes, kaasburgers (voor de probleemgevallen), dolma's en salade met tomaat en boontjes op tafel gezet.

Rond tienen in slaap gevallen op de bank en om 5 uur toch maar in bed gekropen.

Het kost elke dag meer moeite om De Zoon naar de dagopvang te krijgen. Helpt niet echt dat ik dat zelf ook volslagen nutteloos vind. Blègh!
Yette, lijkt me idd een zware klus, je zoon ergens heen te sturen waar je zelf niet meer achter kan staan.

Blijf het een in- en intrieste bedoening vinden.

Succes voor vandaag!
Ha die lieve Bloem Hoest met jou?
Yet

K*t als je ergens niet achter staat en machteloos het toch moet doen.

Lijkt me voor Zoon ook een lange dag dan als hij met zo'n tegenzin op de dagopvang zit
Mogge Bloempje!
Ha die Jo

Zodra ze alle formulieren hebben getekend, blijft hij wat mij betreft thuis om te leren. Nu wegblijven, zal de boel alleen maar vertragen.
Mogge ladies.

Ondanks zonnetje, welke mij blij en vrolijk zou moeten maken, heb ik een dip. Emo-dip van sjewelste. Niet handig, maatschappelijk werkster komt vanmiddag,moet een hoop doen en heb last van WOG
quote:Flowerpowerwoman schreef op 25 januari 2012 @ 10:23:

Mogge ladies.

Ondanks zonnetje, welke mij blij en vrolijk zou moeten maken, heb ik een dip. Emo-dip van sjewelste. Niet handig, maatschappelijk werkster komt vanmiddag,moet een hoop doen en heb last van WOG Verder, mja, gaat wel redelijk, op paps van dochter na, die gisteren weer eens lekker te keer ging....
Vervelend, Bloem. Tekeer gaan is een teken van machteloosheid en leidt af van het echte probleem. Zie jij een manier waarop hij wel constructief met de problemen om zou kunnen gaan en zou je daar invloed op uit kunnen oefenen?
Heel eerlijk Yette? Ik ga er geen tijd en energie meer instoppen.

Ben zo klaar met het egoïstische gedrag van die man!

Mag de hulpverlenende instantie doen, die hebben al aangeboden een gesprek te gaan voeren.

Vervelende is dat we niet op èèn lijn zitten. Hij mij een "softie" vindt en daardoor "een slechte moeder, wat dochter niet ten goede komt"Yeah right. Alsof continue met de vuist op tafel rammen en roepen: "Omdat ìk dat zeg, je houdt je maar aan de regels, anders kun je bij je moeder blijven! " helpt.

Was vorige week woest toen ik erachter kwam dat vorig weekend weer uit de klauwen was gelopen daar ne meneer dochter gedreigd heeft dochter buiten te sluiten ( middenin de nacht ).

Gisteren zwakte hij dat af...maar ik ken hem en dochter. Die hebben elkaar tot ongekende hoogtes geslingerd. En ik zit er elke keer tussenin en mag de zooi opknappen en als het meneer niet naar de zin is, ben ik de kwaaie pisang...

Geef het lekker door aan de profs, laat ze het bekijken!
Lastig als mensen hun eigen aandeel niet zien. Gelijk heb je, Bloem !
Het regent, maar ik heb nou iets handigs. Ideaal!

Jee Jo ... en wat als dat ding binnenstebuiten klapt bij een flinke windvlaag?
Hoi Barrers,

Jammer genoeg kan ik niet alles gaan vertellen over m'n nieuwe begin (dat pas begon na m'n allerdiepstedieptepunt, combi van vanallesnogwatenzoveel,achteraf het beste wat me had kunnen overkomen)

Maar 1 ding wil ik jullie niet onthouden, ik ben sinds vandaag precies 5 maanden en 1 dag geheelonthouder, dat voelt en klinkt best saai maar dat is het niet. En echt moeilijk vind ik het ook niet, ik wil het gewoon niet meer en aan sex voor het huwelijk doe ik ook niet meer. Ik heb het licht gezien

Rondje voor de zaak!

TINGELINGELINGEDINGDINGDONGDONG!

LateX
Just a perfect day,

Drink Sangria in the park,

And then later, when it gets dark,

We go home.

Just a perfect day,

Feed animals in the zoo

Then later, a movie, too,

And then home.

Oh it's such a perfect day,

I'm glad I spent it with you.

Oh such a perfect day,

You just keep me hanging on,

You just keep me hanging on.

Just a perfect day,

Problems all left alone,

Weekenders on our own.

It's such fun.

Just a perfect day,

You made me forget myself.

I thought I was someone else,

Someone good.

Oh it's such a perfect day,

I'm glad I spent it with you.

Oh such a perfect day,

You just keep me hanging on,

You just keep me hanging on.

You're going to reap just what you sow,

You're going to reap just what you sow...

More from artist :

Lou Reed

More from album :

Transformer
Wat goed Much! Heb je nou ook al een ander huis?
Ha die Muchie! Goh dat jij het licht nog eens zou gaan zien Maar fijn dat het goed met je gaat. We hebben je wel gemist whore.
Weet je wat? Ik zet een muziekje aan en ga iets nuttigs doen

Fijne dag allemaal!
Jij ook fijne dag! Niet teveel nuttigs doen he. Ook af en toe relaxen als dat mogelijk is tenminste.

Ik heb vandaag m'n oppashondje weer. Zal Zwart en Wit even uitlaten zo. Doe ik in elk geval ook eens wat nuttigs.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven