*** Bar Too Much 193 ***
dinsdag 24 januari 2012 om 14:32
woensdag 25 januari 2012 om 08:58
Zo, nieuwe dag, nieuwe ehm ... zooi?
Gisteren heb ik biefstukjes, kaasburgers (voor de probleemgevallen), dolma's en salade met tomaat en boontjes op tafel gezet.
Rond tienen in slaap gevallen op de bank en om 5 uur toch maar in bed gekropen.
Het kost elke dag meer moeite om De Zoon naar de dagopvang te krijgen. Helpt niet echt dat ik dat zelf ook volslagen nutteloos vind. Blègh!
Gisteren heb ik biefstukjes, kaasburgers (voor de probleemgevallen), dolma's en salade met tomaat en boontjes op tafel gezet.
Rond tienen in slaap gevallen op de bank en om 5 uur toch maar in bed gekropen.
Het kost elke dag meer moeite om De Zoon naar de dagopvang te krijgen. Helpt niet echt dat ik dat zelf ook volslagen nutteloos vind. Blègh!
woensdag 25 januari 2012 om 10:23
quote:Flowerpowerwoman schreef op 25 januari 2012 @ 10:23:
Mogge ladies.
Ondanks zonnetje, welke mij blij en vrolijk zou moeten maken, heb ik een dip. Emo-dip van sjewelste. Niet handig, maatschappelijk werkster komt vanmiddag,moet een hoop doen en heb last van WOG Verder, mja, gaat wel redelijk, op paps van dochter na, die gisteren weer eens lekker te keer ging....
Mogge ladies.
Ondanks zonnetje, welke mij blij en vrolijk zou moeten maken, heb ik een dip. Emo-dip van sjewelste. Niet handig, maatschappelijk werkster komt vanmiddag,moet een hoop doen en heb last van WOG Verder, mja, gaat wel redelijk, op paps van dochter na, die gisteren weer eens lekker te keer ging....
woensdag 25 januari 2012 om 11:40
Heel eerlijk Yette? Ik ga er geen tijd en energie meer instoppen.
Ben zo klaar met het egoïstische gedrag van die man!
Mag de hulpverlenende instantie doen, die hebben al aangeboden een gesprek te gaan voeren.
Vervelende is dat we niet op èèn lijn zitten. Hij mij een "softie" vindt en daardoor "een slechte moeder, wat dochter niet ten goede komt"Yeah right. Alsof continue met de vuist op tafel rammen en roepen: "Omdat ìk dat zeg, je houdt je maar aan de regels, anders kun je bij je moeder blijven! " helpt.
Was vorige week woest toen ik erachter kwam dat vorig weekend weer uit de klauwen was gelopen daar ne meneer dochter gedreigd heeft dochter buiten te sluiten ( middenin de nacht ).
Gisteren zwakte hij dat af...maar ik ken hem en dochter. Die hebben elkaar tot ongekende hoogtes geslingerd. En ik zit er elke keer tussenin en mag de zooi opknappen en als het meneer niet naar de zin is, ben ik de kwaaie pisang...
Geef het lekker door aan de profs, laat ze het bekijken!
Ben zo klaar met het egoïstische gedrag van die man!
Mag de hulpverlenende instantie doen, die hebben al aangeboden een gesprek te gaan voeren.
Vervelende is dat we niet op èèn lijn zitten. Hij mij een "softie" vindt en daardoor "een slechte moeder, wat dochter niet ten goede komt"Yeah right. Alsof continue met de vuist op tafel rammen en roepen: "Omdat ìk dat zeg, je houdt je maar aan de regels, anders kun je bij je moeder blijven! " helpt.
Was vorige week woest toen ik erachter kwam dat vorig weekend weer uit de klauwen was gelopen daar ne meneer dochter gedreigd heeft dochter buiten te sluiten ( middenin de nacht ).
Gisteren zwakte hij dat af...maar ik ken hem en dochter. Die hebben elkaar tot ongekende hoogtes geslingerd. En ik zit er elke keer tussenin en mag de zooi opknappen en als het meneer niet naar de zin is, ben ik de kwaaie pisang...
Geef het lekker door aan de profs, laat ze het bekijken!
donderdag 26 januari 2012 om 23:16
Hoi Barrers,
Jammer genoeg kan ik niet alles gaan vertellen over m'n nieuwe begin (dat pas begon na m'n allerdiepstedieptepunt, combi van vanallesnogwatenzoveel,achteraf het beste wat me had kunnen overkomen)
Maar 1 ding wil ik jullie niet onthouden, ik ben sinds vandaag precies 5 maanden en 1 dag geheelonthouder, dat voelt en klinkt best saai maar dat is het niet. En echt moeilijk vind ik het ook niet, ik wil het gewoon niet meer en aan sex voor het huwelijk doe ik ook niet meer. Ik heb het licht gezien
Rondje voor de zaak!
TINGELINGELINGEDINGDINGDONGDONG!
LateX
Jammer genoeg kan ik niet alles gaan vertellen over m'n nieuwe begin (dat pas begon na m'n allerdiepstedieptepunt, combi van vanallesnogwatenzoveel,achteraf het beste wat me had kunnen overkomen)
Maar 1 ding wil ik jullie niet onthouden, ik ben sinds vandaag precies 5 maanden en 1 dag geheelonthouder, dat voelt en klinkt best saai maar dat is het niet. En echt moeilijk vind ik het ook niet, ik wil het gewoon niet meer en aan sex voor het huwelijk doe ik ook niet meer. Ik heb het licht gezien
Rondje voor de zaak!
TINGELINGELINGEDINGDINGDONGDONG!
LateX
donderdag 26 januari 2012 om 23:18
Just a perfect day,
Drink Sangria in the park,
And then later, when it gets dark,
We go home.
Just a perfect day,
Feed animals in the zoo
Then later, a movie, too,
And then home.
Oh it's such a perfect day,
I'm glad I spent it with you.
Oh such a perfect day,
You just keep me hanging on,
You just keep me hanging on.
Just a perfect day,
Problems all left alone,
Weekenders on our own.
It's such fun.
Just a perfect day,
You made me forget myself.
I thought I was someone else,
Someone good.
Oh such a perfect day,
You're going to reap just what you sow,
You're going to reap just what you sow...
More from artist :
Lou Reed
More from album :
Transformer
Drink Sangria in the park,
And then later, when it gets dark,
We go home.
Just a perfect day,
Feed animals in the zoo
Then later, a movie, too,
And then home.
Oh such a perfect day,
Just a perfect day,
Problems all left alone,
Weekenders on our own.
It's such fun.
Just a perfect day,
You made me forget myself.
I thought I was someone else,
Someone good.
Oh such a perfect day,
You're going to reap just what you sow...
More from artist :
Lou Reed
More from album :
Transformer